Сабақтың
кезеңі
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушынның
іс-әрекеті
|
Мақсаты
|
Кіріспе
(3-5
мин)
|
Білу, түсіну
деңгей
|
Шаттық
шеңбері.
Оқушылармен
амандасу.
Сынып оқушыларына жағымды
ахуал туғызу.
|
|
Оқушылардың сабаққа дайындығын
білу.
|
Топтық
тапсырма.
«Домино»
ойыны
|
Оқушылар топтаса отырып
доминоны құрастырады.
|
Оқушылардың алған білімерін
пысықтау. Ақпаратпен жұмыс жасай отырып, сыни ойлау қабілеттерін
дамыту.
|
Мұғалім оқушыларды метр,
санти-метр, миллометр, киллометр, сағат, минут, тәул, жыл, ай,
килограмм, грамм, тонна, центнер жазылған таратпалар арқылы
топтарға бөледі.
|
Таратпа қағаздарды
алып, 3 топ құрайды.
1-топ.
Ұзындық
2 – топ.
Масса
3 – топ.
Уақыт
|
Оқушыларды топтарға бөле
отырып, жаңа тақырыпқа бағыт
жасау.
|
Тұсау
кесер
(5-10мин)
|
Зымыран
сұрақтары.
1.Ұзындықтың өлшем
бірліктерін ата.
2.М ассаның өлшем
бірліктерін ата.
3. Уақыттың өлшем
бірліктерін ата.
4. “Спутник” жер шарын 103
минутта айналып өтті. Ол неше сағат, неше минутта айналып
өтті?
5. Жаңа туған пілдің
массасы
1 тоннаның бестен
бір бөлігін тартады. Жаңа туылған пілдің баласы неше килограмм
тартады?
6. Егер екі
кірпіштің салмағы 8 кг болса, бір жарым кірпіштің салмағы қанша
болады?
7. Ұзындықты немен
өлшейді?
8. Массаны немен
өлшейміз?
|
Оқушылар ұзындық, масса, уақыт
туралы білетіндерін ортаға
салады.
|
Оқушылардың осы тақырып
бойынша білімдерін анықтау. Қай оқушы қандай деңгейде екенін
байқау.
|
Жұптық
тапсырма.
«Пилот -
штурман»
6 –
мысал.
Берліген өлшем бірліктерден
масса-ның, ауданның, ұзындықтың, көлем-нің, уақыттың өлшем
бірліктерін тауып жазу.
|
Оқушылар берілген өлшемдерден
өздеріне тапсырылған өлшем бірліктерді тауып
жазады.
|
Шамалар және олардың өлшем
бірліктері туралы білімін
толықтыру.
|
Негізгі
бөлім
(15-20)
|
Талдау, қолдану
деңгей
|
Топтық
тапсырма.
«Ойлан, бірік,
бөліс»
7 –
мысал.
1
топқа. Аймен
5 жыл – 15 жыл 8 ай
–
12 жыл – 3 жыл 4 ай
–
Жарты
жыл-
2
топқа. Сағатпен
10 тәул.- 7
тәул.-
5тәул.12 сағ-
6тәул.21сағ-
4тәул.12сағ-
3 –
топқа. Минутпен
5 сағ- 7
сағ-
3 сағ 40мин- 6 сағ
12мин-
4 сағ 43
мин-
Бағдаршам арқылы
бағалау.
|
Оқушылар топтаса отырып, өлшем
бірліктер арқатынасын табады. Топта талдайды, өзге топтарды
бағдаршам арқылы бағалайды.
|
Оқушылардың сөйлеу шеберлігін
анықтау, ынтымақ-тастық қабілеттерін
қалыптастыру. Ой қорытындыларын жасауға
дағдылан-дыру.
|
Деңгейлік
тапсырмалар
1
тапсырма
Салыстыр.
72 күн * 2 ай 1 апта
6 күн
1 жыл 3 ай * 1 жыл 2
ай 30 күн
1 сағ 120 мин * 2
сағ
2 кг 300 г * 3
кг
2
тапсырма
Бос орындарды
толтыр.
115 сағ
=......тәул.....сағ
...мин....с = 940
с
728 мин = ....сағ
.....мин
165 сағ =
....тәул.17 сағ
3 тапсырма
Ит 2 аяғымен
тұрғанда салмағы 3 кг, егер ол 4 аяғымен тұрса, онда оның салмағы
қанша кг болады?
Лабиринт
шешу
Мектептен үйге жету
үшін амалдарды орындау керек
|
Салыстырып, артық,
кем, тең белгілерін қояды.
Теңдік тура
болатындай бос орындарға сандарды
қояды.
Логикалық тапсырманы
орындайды.
Оқушылар мектептен үйге жету
үшін тиісті амалдарды орындайды. Өрнектердің мәнін табу арқылы үйге
жетеді.
|
А, В, С деңгейлі
балаларды анықтау.
Оқушылардың
логикалық ойлау қабілеттерін
дамыту.
Сыни тұрғыдан ойлану арқылы
оқушылардың ақпаратпен жұмыс жасауын
үйрету.
|
Сергіту
сәті
|
|
Қорытынды
(5-10
мин)
|
Бағалау
деңгей
|
Үйге
тапсырма
6 есепті шығарып
келу.
|
|
|
Кері
байланыс.
-
Бүгін сабақ ұнады.
Несімен?
-
Ұнамады.
Несімен?
-
Сабақта қиналдым.
Неден?
-
Сабақта оңай болды? Не
жасау?
|
Оқушылар кері байланысты
ауызша айтады.
|
Оқушылардың рефлексивті
ойларын дамытады, тақырып бойынша түсінгені, түсінбегенін
анықтау.
|