Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары "Сөйлем мүшелері" 8 класс
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақ жоспары "Сөйлем мүшелері" 8 класс
Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады; тақырыпты өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады;өз ойларын еркін жеткізе біледі; кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; сындарлы сөйлей білуге ынталанады;ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады; оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады; өзін-өзі бағалай алады, өзін-өзі реттей алады; ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сөйлем мүшелеріСабақтың мақсат - міндеттері:Оқушыларға сөйлем мүшелері туралы мәлімет беріп, сөйлем мүшесінің құрамына қарай және атқаратын қызметіне қарай таныстыруДамытушылық: Тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулуТәрбиелік: Оқушыларды Отанын қадірлей білуге, еңбексүйгіштікке, тәрбиелеуСабақтың типі: Аралас сабақСабақтың түрі: дәстүрлі сабақСабақтың әдістері: түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, бекіту, бағалау, қорытындылауІ. Ұйымдастыру бөлімі - амандасу;ІІ. Үй тапсырмасынтексеруҮй тапсырмасынтізбекбойынша сұрау.Сөйлем (айтылу мақсатына қарай)Хабарлы, Сұраулы, Лепті, Бұйрықтықұрылысына қарай – Жай сөйлем, Құрмалас сөйлемТанымдық қабілеттерін арттыруға арналған жұмыс түрлері мен тапсырмаЖаңа сабақты пысықтауға арналған тапсырмаларБерілгенсызбалар арқылы сөйлем құрау1._______ __ __ __ __.2. _______ __. __. __. __.3._______ __. __. __. __ __. __. __ ________4. __.__. __ __. __. __ ______ ______5. __.__.__ _______ _______№2 тапсырмаОқулықты пайдаланып, жаттығу жұмыстарын орындау35 - жаттығу.Әр топ берілген мәтіннен бір сөйлемге синтаксистікталдаужасап, қарамен жазылған сөздерді құрамына қарай ажырату.1 - топ. 1927 жылы жаздыгүні Сәкен Сейфуллин Қызылордадан Көкшетау елінежер бөліс науқанын өткізуге барды.2 - топ. Бурабайтауынайнала отырған елде бұл науқанды жүргізіп жатқан Сәкенді солжылы 71 жасV. Жаңа білімдібекіту. Сөйлем мүшесіне тән белгіні көрсетА) ешбір мағынасы болмайды В) сөзге қосымша мән үстейді С) толық мағыналы бір сөзден болады2. Сөйлем мүшесі бола алмайтын сөз табын көрсетА) Сын есім В) Есімдік С) Одағай3. Сөйлем мүшесі құрамына қарай нешеге бөлінеді4. Шылаулытіркестен болған күрделі сөзді көрсет5. Дара бастауышты көрсетА) Кітап В) мектеп оқушысы С) билетібарларА) бидай өңді В) үйден соң С) менің кітабым6. Үйірлі мүшені көрсетА) асқақ арман В) көргісі келді С) жаны сұлу жанА) екі сөзден тұрады В) бастауыштық - баяндауыштық қатынас С) бір сұраққа жауапбередіМенің айтар сөзім - осы.А) Бастауыш. В) Анықтауыш. С) Пысықтауыш.VІ. Үйге тапсырма.Қорытындылау 37 - жаттығу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз