Пәні: Сурет салуТақырыбы: «Су асты әлемі» | Мектеп №63 ЖББОМЛ |
Күні: | Педагогтің аты –жөні: Бошанова Г.А. |
Мектепалды даярлық сыныбы | Қатысқандардың саны: | Қатыспағандардың саны: |
Сабақтың оқу мақсаттары | 0.1.5.1. Заттарды жерге, суға, аспанға қатыстылығы бойынша орналастырып, заттардың және зат бөлшектерінің пішінін, пропорцияларын, түсін есепке ала отырып, кеңістіктік арақатысын бейнелеу.0.2.2.2. Өткір құралдармен жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау, жеке бас гигиенасының ережелерін орындау. |
Күтілетін нәтижелер | Барлық тәрбиеленушілер:Затты бейнелеу үшін қажетті көркем материалдар мен құралдарды таңдайды. |
| Көпшілік тәрбиеленушілер:Салынатын нысанның түсі мен көлемін іріктейді. |
| Кейбір тәрбиеленушілер:Суретке толықтырулар енгізеді, дербес ерекшелік береді;Қолданатын материал мөлшерін реттейді, суретті орындауда мұқияттылыққа қол жеткізеді. |
Тілдік мақсаттар | Дағдыларды дамыту.Тәрбиеленушілер келесі іскерліктерін дамытады:Сұрақтарға жауап береді, бұрын меңгерілген іскерліктерді еске түсіреді;Орыс және ағылшын тілдеріндегі таныс сөздерді естіп таниды;Ауызша түсіндіру арқылы орындау тәсілін нақтылайды;Оқу міндетін түсінеді және оны орындауға ұмтылады;Түс пен пропорциялық қатынстардың ерекшелігін ауызшаформада айқындайды. Көптілділік: Су-Вода- whiter |
| Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:Туған жер, Су, су асты әлемі, балықтар |
| Талқылауға арналған сұрақтар:Су асты әлемі дегенді қалай түсінесің?Біздің тұратын жерімізде қандай өзендер бар? |
Бастапқы білім | Заттың дұрыс пішіні мен өлшемін ескере отырып, олардың кеңістіктік қатынастарын суретте жеткізу. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс – әрекет | Ресурстар |
I.Оң көңіл күй қалыптастыру. 0 – 1 минутII.Өмірлік тәжірибені жандандыру.Мақсатты тұжырымдау. | (Ұ) Сабақта оң көңіл күй қалыптастыру.Педагог пен балалар шеңберге тұрады. Қайырлы таң, қымбатты балалар! Бір-бірімізге жымия қарап, күлкі сыйлайық.Отан туралы сұрап сабақ тақырыбын анықтау.
|
|
Сабақтың ортасыIII.Сабақтың тақырыбы бойынша жұмыс.
6 – 25 минут | Педагог -альбомдағы тапсырманы орындауды ұсынады.«Су асты әлемі» тақырыбында сурет салу.Сергіту сәті(Ұ) Қауіпсіз жұмыс жасау техникасыПедагог жай қаламды қолда қалай дұрыс ұстауды, оны қауіпсіз қолдануды еске салады. Жеке гигиена ережелерін сақтауды сұрайды. (Ұ, Д, К) Жұмыстың орындалу технологиясы.(Жұмыстың сатылай орындау ретін түсіндіру.)Әліппе-альбоммен жұмыс.
| Әліппе-альбом.
Балалармен бірге жаттығуларды орындайды. |
Сабақтың соңыIV.Сабақтың қортындысы. Рефлексия.
26 – 30 минут | (Ұ,Д) балалардың жұмыстарының көрмесі ұйымдастырылады.Педагог балаларға өз жұмыстары туралы әңгімелеуді және аттар ойлап табуды ұсынады. Балалар жұмысты талқылайды: қаламды бояңдар. | Балалардың жұмыстарын орналастыруға арналған стенд, әліппе – альбом. |
|
|
|