Авторы: Шынжанова Жулдыз
Аралбаевна
Қызылорда облысы Байқоңыр
қаласы № 272 орта мектебі
танымдық әрекеттерін және
сөйлеу тілінің кемшіліктерін түзету пәні
мұғалімі
6 –
сынып
Сабақтың
тақырыбы:
Шульте
кестесі.
Сабақтың
мақсаты: 1-ден 25-ке
дейінгі сандарды дыбыссыз санау арқылы оқу жылдамдығын
нәтижелі арттыру. Жаттығуды дұрыс орындау үшін, және сәйкесінше,
ауқымды көру қабілетін жаттықтыру арқылы барлық сандарды тезірек
табу үшін назарды кестенің дәл ортаңғы торына, бірақ барлық кестені
көре алатындай қою керек.
Көрнекіліктер: шульте
кестесі.
Сабақтың
барысы: 1) Сәлемдесу. Психологиялық
дайындық.
Қайырлы күн,
досым,
Қайырлы күн
болсын!
Сейсенбінің
сәті
Сәттілікке
толсын!
Біздің алар
бағамыз,
Кілең үздік
болсын!
2) Шульте кестесімен жұмыс кезінде көздің
көлденең және тігінен қозғалуын барынша азайтуға бағытталған. Ол
үшін көз бен кесте ара-қашықтығын дұрыс сақтау қажет. Кесте алыс
болған сайын, барлық торын қамтуға болады. Кестеге дейін орташа
қашықтық кітап немесе монитордан оқуға ыңғайлы қашықтыққа сәйкес
болуы керек. Әдетте бұл 40-50 сантиметр, бірақ көзді алшақ ұстаудың
қажеті жоқ, тек кестені толықтай көруге қиын болса
ғана.
Нәтижеге қол
жеткізу. Шульте кестелерімен жаттығу кезінде, нақты нені жаттықтырып
жатқаныңды түсінуің керек. Сен көру қабілетіңді жаттықтырасың.
Сондықтан мақсат әр кестені тезірек бітіру емес, жаттығуларды дұрыс
орындау, яғни жоғарыда келтірілген әдістемені дұрыс орындау.
Бастапқыда жаттығуларды орындау кезінде белгілі бір қиындықтар
туындауы мүмкін, бірақ әр келесі кесте сайын сен сандарды тезірек
табатын боласың. Нәтижесінде әдеттегідей сандарды көз қимылымен
іздеуден қарағанда тез табатыныңды аңғарасың. Шульте кестелерінің
басты мақсаты да осы.
Жаттығуларды орындау
тәртібі. Ауқымды көру, сонымен қатар көзбен іздеу қабілеті сандарды
дұрыс іздеу кезінде ғана емес, сонымен қатар жаттығуды жүйелі түрде
жасау арқылы қол жеткізіледі. Сондықтан Шульте кестелерімен 2-3
апта бойы аптасына 20-30 минуттан кем дегенде 3-4 рет жұмыс істеу
қажет. Егер жаттығу кезінде көздерің талып кететін болса, онда
кішігірім үзіліс жасау керек немесе келесі күні
жалғастыр.
ЕКЛАМА
3) Сергіту
сәті:
Музыкалық әуеннің ырғағын жасыру арқылы әнді
таптыру.
4) Қорытындылау.
Тапсырмаларды
орындап, сандармен жұмыс
жасау.