Материалдар / Сабақ жоспары "Сыңғырлаған қоңырау" 2 сынып

Сабақ жоспары "Сыңғырлаған қоңырау" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка жайлы ой-сезімін визуалды элементтер мен музыкалық қимылдар арқылы жеткізууге үйрету Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (2-4 такт) шығару және импровизацияциялау. Өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
3713
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар:
Пән: музыкаКүні: 14.11.17жСабақ №: 10Сынып: 2 «В»Бөлім: Менің мектебімСабақтың тақырыбы: Сыңғырлаған қоңырауМектеп: Талшық ОММұғалімнің аты-жөні: А.Б.Кажмуратова


Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.1.1.2 Музыка жайлы ой-сезімін визуалды элементтер мен музыкалық қимылдар арқылы жеткізу2.2.2.1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (2-4 такт) шығару және импровизациялау2.3.1.1 Өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар: «қоңырау дыбысының жазбаларын тыңдайды, талдайды өз жұмыстарын бағалауға тырысады;Оқушылардың басым бөлігі: «әнді үйреніп орындайды және музыкалық, шулы аспаптармен сүйемелдейді;Кейбір оқушылар: қоңырау аспабының көмегімен музыкалық композицияны орындайды.
Бағалау критерийі-әннің әуенін таза, сөздерді анық, мәнерлі орындайды;-музыкалық, шулы аспаптармен сүйемелдеу ырғағын шығарады; -өз жұмыстарын таныстыра және бағалай біледі.
Жетістік критерийлерісабаққа белсенді қатысады; жаңа сөздердің мағынасын түсінеді;жақсы мен жаманды ажыратады.
Құндылықтарды дарытуТүрлі сапалы музыканы тыңдату және тәрбиелік мәні зор әндерді айтқызу арқылы оқушыларға мәдени құндылықтарды дарыту.
Пәнаралық байланысКөркем еңбек, дүниетану
Ресурстар Нота хрестоматиясы, фонохрестоматия, оқулық, ұрмалы музыкалық шулы аспаптар
Тілдік құзыреттілік-музыканы талдау және талқылау барысында сәйкес терминдерді қолданады;-өз жұмысына түсініктеме беріп, оны жақсарту үшін ұсыныстар жасайды. Талқылауға арналған сұрақтар: -... музыка сипаты қандай?-Неге олай ойлайсың ...?-...сәтті орындалды?
Алдыңғы білімБір отбасы оқиғасы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы 2 минут(МК, Ұ) 1-тапсырма. Тыңдау және талдауҚоңырау дыбыстары Мектеп қоңырауы Қоңырау – қазақ музыкалық аспабы В.А. Моцарттың «Волшебная флейта» операсынан қоңырау дыбыстары – Қоңырау дыбыстарының жазбаларын тыңдаңдар. Талдаңдар, айырмашылығы мен ұқсастығын табыңдар. Мына сұрақтарға жауап бер: –Қоңырау қандай дыбыс шығарады? –Үш қоңыраудың дыбыстары бірдей ме, әлде ерекше ме? – В. Моцарттың «Волшебная флейта» шығармасында қоңырау дыбысы қандай сипат береді? Өз түсінігіңді сыныптастарыңа жеткізіңдер.Нота хрестоматиясы Фонохрестоматия Оқулық 39-40 беттерҚоғырау аспабының дыбыс жазбалары
Сабақтың ортасы34 минут









































Сабақтың аяқталуы2 минут



(Ұ) 2-тапсырма. Орындау.«Жас дәуірдің түлегіміз» Өлеңін жазған Е. Өтетілеуов. Әнін жазған И. Нүсіпбаев. 1.Бау-бақша белдер, Орман, тау, көлдер – Көрікті шексіз даламыз. Дәулеті тасқан, Сәулеті асқан – Көңілді ауыл, қаламыз. 2. Өзіміз туған, Көбелек қуған – Өлкеде өсіп, толамыз. Жалықпай оқып, Көңілге тоқып – Білімді адам боламыз. Қайырмасы: Жадырап күндей, Жайнаған гүлдей – 2 рет Бақытты біздер баламыз! –Әнде не туралы айтылады? Сыныптастарыңмен бірге талқылаңдар. – Әнді талаптарына сай үйреніп, орындаңдар.– Әннің көңіл күйі қандай? – Ұрмалы және музыкалық шулы аспаптарды қолдана отырып, әнді сүйемелдеңдер. (Ө) 3-тапсырма. Музыка шығару және орындау. Төрттік және сегіздік ұзақтықтарын қолдана отырып, шағын ән шығарып орындаңдар. Шағын әннің ырғағын до, ми, соль ноталарында жазыңдар. Қоңырау аспабының көмегімен музыкалық композицияны орындаңдар.Нота хрестоматиясыФонохрестоматия













Музыкалық шулы аспаптар
Сабақтың соңы2 минут(Ө) Орындау. Бағалау.Ұрмалы, музыкалық және шулы аспаптарды қолдана отырып, өздерінің композицияларын орындаңдар. Рефлексия. -Мен не білдім?-Бүгін мен не үйрендім?-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?Аспаптар
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Тыңдалған музыкаға сүйемелдеу жасау барысында кейбір оқушыларға ырғақ үлгілері ұсына алады. Ән үйрену барысында кейбір оқушылар мұғалімнің көмегіне жүгіндей орындай алады. Бақылау;Бағалау критрийлері бойынша;Ән орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өздері бағалайды

Денсаулық сақтау технологияларыСергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ