Сабақ жоспары "Сыңғырлаған қоңырау" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Сыңғырлаған қоңырау" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка жайлы ой-сезімін визуалды элементтер мен музыкалық қимылдар арқылы жеткізууге үйрету Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (2-4 такт) шығару және импровизацияциялау. Өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар:

Пән: музыка

Күні: 14.11.17ж

Сабақ №: 10

Сынып: 2 «В»

Бөлім: Менің мектебім

Сабақтың тақырыбы: Сыңғырлаған қоңырау

Мектеп: Талшық ОМ

Мұғалімнің аты-жөні: А.Б.Кажмуратова

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.1.1.2 Музыка жайлы ой-сезімін визуалды элементтер мен музыкалық қимылдар арқылы жеткізу

2.2.2.1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (2-4 такт) шығару және импровизациялау

2.3.1.1 Өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: «қоңырау дыбысының жазбаларын тыңдайды, талдайды өз жұмыстарын бағалауға тырысады;

Оқушылардың басым бөлігі: «әнді үйреніп орындайды және музыкалық, шулы аспаптармен сүйемелдейді;

Кейбір оқушылар: қоңырау аспабының көмегімен музыкалық композицияны орындайды.

Бағалау критерийі

-әннің әуенін таза, сөздерді анық, мәнерлі орындайды;

-музыкалық, шулы аспаптармен сүйемелдеу ырғағын шығарады;

-өз жұмыстарын таныстыра және бағалай біледі.

Жетістік критерийлері

сабаққа белсенді қатысады; жаңа сөздердің мағынасын түсінеді;

жақсы мен жаманды ажыратады.

Құндылықтарды дарыту

Түрлі сапалы музыканы тыңдату және тәрбиелік мәні зор әндерді айтқызу арқылы оқушыларға мәдени құндылықтарды дарыту.

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек, дүниетану

Ресурстар

Нота хрестоматиясы, фонохрестоматия, оқулық, ұрмалы музыкалық шулы аспаптар

Тілдік құзыреттілік

-музыканы талдау және талқылау барысында сәйкес терминдерді қолданады;

-өз жұмысына түсініктеме беріп, оны жақсарту үшін ұсыныстар жасайды.

Талқылауға арналған сұрақтар:

-... музыка сипаты қандай?

-Неге олай ойлайсың ...?

-...сәтті орындалды?

Алдыңғы білім

Бір отбасы оқиғасы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

(МК, Ұ) 1-тапсырма. Тыңдау және талдау

Қоңырау дыбыстары

Мектеп қоңырауы

Қоңырау – қазақ музыкалық аспабы

В.А. Моцарттың «Волшебная флейта» операсынан қоңырау дыбыстары – Қоңырау дыбыстарының жазбаларын тыңдаңдар. Талдаңдар, айырмашылығы мен ұқсастығын табыңдар.

Мына сұрақтарға жауап бер:

Қоңырау қандай дыбыс шығарады?

Үш қоңыраудың дыбыстары бірдей ме, әлде ерекше ме?

В. Моцарттың «Волшебная флейта» шығармасында қоңырау дыбысы қандай сипат береді? Өз түсінігіңді сыныптастарыңа жеткізіңдер.

Нота хрестоматиясы

Фонохрестоматия Оқулық 39-40 беттер

Қоғырау аспабының дыбыс жазбалары

Сабақтың ортасы

34 минут






















Сабақтың аяқталуы

2 минут



(Ұ) 2-тапсырма. Орындау.

«Жас дәуірдің түлегіміз»

Өлеңін жазған Е. Өтетілеуов. Әнін жазған И. Нүсіпбаев.

1.Бау-бақша белдер,

Орман, тау, көлдер –

Көрікті шексіз даламыз.

Дәулеті тасқан,

Сәулеті асқан –

Көңілді ауыл, қаламыз.

2. Өзіміз туған,

Көбелек қуған –

Өлкеде өсіп, толамыз.

Жалықпай оқып,

Көңілге тоқып –

Білімді адам боламыз.

Қайырмасы: Жадырап күндей,

Жайнаған гүлдей – 2 рет

Бақытты біздер баламыз!

Әнде не туралы айтылады? Сыныптастарыңмен бірге талқылаңдар.

Әнді талаптарына сай үйреніп, орындаңдар.

Әннің көңіл күйі қандай?

Ұрмалы және музыкалық шулы аспаптарды қолдана отырып, әнді сүйемелдеңдер.

(Ө) 3-тапсырма. Музыка шығару және орындау.

Төрттік және сегіздік ұзақтықтарын қолдана отырып, шағын ән шығарып орындаңдар. Шағын әннің ырғағын до, ми, соль ноталарында жазыңдар. Қоңырау аспабының көмегімен музыкалық композицияны орындаңдар.

Нота хрестоматиясы

Фонохрестоматия








Музыкалық шулы аспаптар

Сабақтың соңы

2 минут

(Ө) Орындау. Бағалау.

Ұрмалы, музыкалық және шулы аспаптарды қолдана отырып, өздерінің композицияларын орындаңдар.

Рефлексия.

-Мен не білдім?

-Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?

Аспаптар

Дифференциация

оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап

отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Тыңдалған музыкаға сүйемелдеу жасау барысында кейбір оқушыларға ырғақ үлгілері ұсына алады. Ән үйрену барысында кейбір оқушылар мұғалімнің көмегіне жүгіндей орындай алады.

Бақылау;

Бағалау критрийлері бойынша;

Ән орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өздері бағалайды


Денсаулық сақтау технологиялары

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: Рефлексия.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
4057
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі