Пән: музыкаКүні: 14.11.17жСабақ №: 10Сынып: 2 «В» | Бөлім: Менің мектебімСабақтың тақырыбы: Сыңғырлаған қоңырау | Мектеп: Талшық ОММұғалімнің аты-жөні: А.Б.Кажмуратова |
| Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 2.1.1.2 Музыка жайлы ой-сезімін визуалды элементтер мен музыкалық қимылдар арқылы жеткізу2.2.2.1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар (2-4 такт) шығару және импровизациялау2.3.1.1 Өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: «қоңырау дыбысының жазбаларын тыңдайды, талдайды өз жұмыстарын бағалауға тырысады;Оқушылардың басым бөлігі: «әнді үйреніп орындайды және музыкалық, шулы аспаптармен сүйемелдейді;Кейбір оқушылар: қоңырау аспабының көмегімен музыкалық композицияны орындайды. |
Бағалау критерийі | -әннің әуенін таза, сөздерді анық, мәнерлі орындайды;-музыкалық, шулы аспаптармен сүйемелдеу ырғағын шығарады; -өз жұмыстарын таныстыра және бағалай біледі. |
Жетістік критерийлері | сабаққа белсенді қатысады; жаңа сөздердің мағынасын түсінеді;жақсы мен жаманды ажыратады. |
Құндылықтарды дарыту | Түрлі сапалы музыканы тыңдату және тәрбиелік мәні зор әндерді айтқызу арқылы оқушыларға мәдени құндылықтарды дарыту. |
Пәнаралық байланыс | Көркем еңбек, дүниетану |
Ресурстар | Нота хрестоматиясы, фонохрестоматия, оқулық, ұрмалы музыкалық шулы аспаптар |
Тілдік құзыреттілік | -музыканы талдау және талқылау барысында сәйкес терминдерді қолданады;-өз жұмысына түсініктеме беріп, оны жақсарту үшін ұсыныстар жасайды. Талқылауға арналған сұрақтар: -... музыка сипаты қандай?-Неге олай ойлайсың ...?-...сәтті орындалды? |
Алдыңғы білім | Бір отбасы оқиғасы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут | (МК, Ұ) 1-тапсырма. Тыңдау және талдауҚоңырау дыбыстары Мектеп қоңырауы Қоңырау – қазақ музыкалық аспабы В.А. Моцарттың «Волшебная флейта» операсынан қоңырау дыбыстары – Қоңырау дыбыстарының жазбаларын тыңдаңдар. Талдаңдар, айырмашылығы мен ұқсастығын табыңдар. Мына сұрақтарға жауап бер: –Қоңырау қандай дыбыс шығарады? –Үш қоңыраудың дыбыстары бірдей ме, әлде ерекше ме? – В. Моцарттың «Волшебная флейта» шығармасында қоңырау дыбысы қандай сипат береді? Өз түсінігіңді сыныптастарыңа жеткізіңдер. | Нота хрестоматиясы Фонохрестоматия Оқулық 39-40 беттерҚоғырау аспабының дыбыс жазбалары |
Сабақтың ортасы34 минут
Сабақтың аяқталуы2 минут
| (Ұ) 2-тапсырма. Орындау.«Жас дәуірдің түлегіміз» Өлеңін жазған Е. Өтетілеуов. Әнін жазған И. Нүсіпбаев. 1.Бау-бақша белдер, Орман, тау, көлдер – Көрікті шексіз даламыз. Дәулеті тасқан, Сәулеті асқан – Көңілді ауыл, қаламыз. 2. Өзіміз туған, Көбелек қуған – Өлкеде өсіп, толамыз. Жалықпай оқып, Көңілге тоқып – Білімді адам боламыз. Қайырмасы: Жадырап күндей, Жайнаған гүлдей – 2 рет Бақытты біздер баламыз! –Әнде не туралы айтылады? Сыныптастарыңмен бірге талқылаңдар. – Әнді талаптарына сай үйреніп, орындаңдар.– Әннің көңіл күйі қандай? – Ұрмалы және музыкалық шулы аспаптарды қолдана отырып, әнді сүйемелдеңдер. (Ө) 3-тапсырма. Музыка шығару және орындау. Төрттік және сегіздік ұзақтықтарын қолдана отырып, шағын ән шығарып орындаңдар. Шағын әннің ырғағын до, ми, соль ноталарында жазыңдар. Қоңырау аспабының көмегімен музыкалық композицияны орындаңдар. | Нота хрестоматиясыФонохрестоматия
Музыкалық шулы аспаптар |
Сабақтың соңы2 минут | (Ө) Орындау. Бағалау.Ұрмалы, музыкалық және шулы аспаптарды қолдана отырып, өздерінің композицияларын орындаңдар. Рефлексия. -Мен не білдім?-Бүгін мен не үйрендім?-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым? | Аспаптар |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Тыңдалған музыкаға сүйемелдеу жасау барысында кейбір оқушыларға ырғақ үлгілері ұсына алады. Ән үйрену барысында кейбір оқушылар мұғалімнің көмегіне жүгіндей орындай алады. | Бақылау;Бағалау критрийлері бойынша;Ән орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өздері бағалайды
| Денсаулық сақтау технологияларыСергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|