Сабақтың
мақсаты:Балаларға «Ашу- дұшпан,
ақыл-дос» туралы түсінігін кеңейте отырып, ішкі тыныштық құндылығын
мәнін ашу. Міндеттері:
Білімділік: Ашушаңдықтың зиянын
түсіндіре отырып, сабырлылыққа
үйрету;
Дамытушылық:Бала
бойындағы сыпайылық қасиетін
дамыту;
Тәрбиелік: - Сыпайылыққа,
шыдамдылыққа, сабырлылыққа
тәрбиелеу;
|
Мотивациялық-қозғаушылық
Ұйымдастыру
кезеңі
Тыныштық
сәті
|
Шаттық
шеңбері.
Қуан,
шаттан!
Қуан,
шаттан!
Қуанатын күн
бүгін.
Қайырлы
таң!
Қайырлы
күн!
Күліп шықты күн
бүгін.
5 «Т» ережесін еске
түсіру.
1.Тәртіп. 2.Талап. 3.Тыныштық 4.Тазалық.
5.Татулық.
Тыныс алуға зейін
қою.
Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды
өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін
қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде
тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде
өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз...,арқамызды
тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға
болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10
рет)
Немесе1..................2
|
Балалар шеңберге
тұрып, өлең жолдарын қайталап, қимыл мен шаттық шеңберін
жасайды.
Балалар 5 «Т» ережесін
қайталайды.
Балалар тыныштық сәтін
жасайды.
|
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
Әңгімелеу:
Дәйексөз
Сергіту
сәті
Шығармашылық тапсырма, топпен
жұмыс:
|
Әңгiмелеу
(сұхбат)
«Шыдамдылық пен сабырсыздық» (аңыз әңгіме)
Бірде шыдамдылық пен сабырсыздық дос болыпты. Шыдамдылық ісіне өте
байыпты болса керек. Сабырсыздықтың ісі шала, ұқыпсыз, ылғи да
Шыдамдылыққа «Тасбақа сияқты жорғаламай, тез жүрсеңші, сенің
жаныңда жүрсем, ішім пысады, одан да ашумен жүргенім жақсы» десе,
Шыдамдылық: «Өзің біл, мен ақылмен дос боламын» дейді. Содан күндер
өтеді. Ақыл мен шыдамдылық ешбір кедергісіз қыс қаһарына сүрінбей
күн кешсе, сабырсыздық пен ашу үнемі ұрыс - керіс, болмашы нәрсеге
Ашу қаһарланып, Сабырсыздық кері бұрылып отырады.
Бір күні Шыдамдылық пен Сабырсыздық кез болады.........../әркім өз
ойын жеке жеке айтып
толықтырады/
Ары қарай не болды?/Өз
ойларымызбен жалғастырайық/
Әңгіме бойынша
сұрақтар:
-Бұл аңыз әңгімеде не
түсіндіңіздер?
-Қандай қасиет бізді ақылға
жүгіндіреді?
-Шыдамды бала кандай болу
керек?
-Сенің өз бойыңда
қандай жақсы қасиеттер бар ?
«Сабыр түбі, сары алтын»
(халық мақалы)
Сергіту
сәті:
Бойыңды
сергек тік ұста
Емін
–еркін тыныста
Деміңді
ішке тез алда,
Солқолыңдысозалға.
Қол
ұшына қара да,
Үшбұрышсызауада.
Оң қол да бос
тұрмасын,
Шеңбержасапзырласын
Дәптермен жұмыс
жасау
1-топ.Сыпайылық
2-топ.Шыдамдылық
3-топ.Сабырлылық-осы
қасиеттердің мағынасын ашуды
тапсырамын.
|
Балалар аңыз
әңгімені мұқият тыңдайды.
Ұлдарға 2 рет,
қыздарға 2 рет қайталайды
Балалар өлең
шумақтарын қайталап, қимылдармен сергіту жаттығуын
жасайды.
Оқушылар дәптермен жұмыс
жасайды.
|
Рефлексивті-түзетушілік
Топпен ән
айту:
Ғажайып
сөздер:
Сабақтың соңғы тыныштық
сәті:
|
«Балабақша»
әні.
Сабыр-ақыл-парасаттың
белгісі,
Сабырсыздық сені
ұятқа қалдырар.
Бастарда істі
байыбына барып ал,
Асыққандар күйінерде
жаңылар
Ж.Баласағұн
Баяу әуен
қойылады.
Балалар бүгінгі өткен оқу қызыметіндегі қасиеттерді
жүрегімізде сақтап қаламыз.
Оқу қызыметі аяқталды.
Сау болыңыздар!
|
Балалар топпен ән
айтады.
Ұлдарға 2 рет,
қыздарға 2 рет қайталайды
Балалар қайталап
жасайды.
|