1-тапсырма
«ДЖИГСО» әдісі жабық конверттерді
ашқаннан кейін өздігінен іске
асты.
Мақсатым: Жаңа тақырыпты
меңгерту арқылы білімдерін
жетілдіру.
1-топ: Жылқыны қолға үйрету
адамдарға қандай жаңа кәсіптерді игеруге мүмкіндік
берді?
2-топ: Неліктен жылқыны қолға
үйретті?
3-топ: Қазақстанның қандай
аймақтарында жылқыны өсірген және оны неден көруге
болады?
Бағалау
критерийі:
1.Жылқы шаруашылығы туралы
негізгі білімді
біледі
2.Ботайлықтардың өмірлерін
сипаттайды
Дескриптор:
1. Жылқыны қолға
үйретужолдарымен
танысады.
2. Жылқыны қолға үйретудің
маңыздылығын
түсінеді.
3. Ботайлықтардың өмірлерін
сипаттайды.
Оқушылар өз тақырыптарына
түсінік қалыптастыру үшін уақыт бердім.Оқулықтан тыс барлық топта
қосымша ақпарат құралдырын пайдалануды
ұсынамын.
Құнды пікірлер айта біледі
және білмегендері бір- біріне
үйретеді
Жаңа сабақты пысықтауда
оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы білімдерін тереңдете
түседі. Құрдастар арасындағы өзара қарым-қатынас оқуда маңызды рөл
атқарады. Балалар бір-біріне көмек береді. Оқуды дамытудағы
сұрақтардың маңызын қарастырып бір-біріне сұрақтар қою арқылы
тақырып бойынша сындарлы сөйлеуге ынталанады,қызығушылықтары
артады,білімге құштарлығы дамып, зерттеуге
ынталанады.
Өзін-өзі бағалау «Тұлпар»
стратегиясы
Оқушының
аты-жөні________________________________________
|
Білім
деңгейі
|
|
|
|
|
1
тапсырма
|
|
|
|
|
2
тапсырма
|
|
|
|
|
3
тапсырма
|
|
|
|
|
2-тапсырма: «Аялдама»
стратегиясы:
1-аялдама
тапсырмасы
-
«Қымыз
сусыны»
2- аялдама
тапсырмасы
-
«Терісі киім, ыдыс
(саба, торсық) жасауға
қолданылады»
3-
аялдаматапсырмасы
-
«Жер жыртуда және
атты әскер құруда маңызы»
4-аялдама
тапсырмасы
-
«Спорттық
ойындардың, адамның ертедегі дүниетанымындағы өнер туындыларына
арқау болғанды»
Бағалау
критерийі:
1.Бүгінгі өмірмен
байланыстыру.
2. Өзіндік көзқарасын, пікірін
ұсыну.
Дескриптор:
1.Жылқы қолға үйрету
де, ежелгі адамдардың кәсібін жан-жақты дамуына тигізген үлесін
сипаттау.
Оқушының
аты-жөні_________________________________________
|
Білім
деңгейі
|
|
|
|
|
1
тапсырма
|
|
|
|
|
2
тапсырма
|
|
|
|
|
3
тапсырма
|
|
|
|
|
3-тапсырма
Сурет бойынша
жұмыс
1.Суретте не
бейнеленген
2.Осы бейне туралы не
білесін
3.Бүгінгі тақырыппен қалай
байлныстырасыздар.
Бағалау
критерийі:
1.Білгенімен
бөліседі.
2.Қосымша ақпарат
алады.
|