Материалдар / Сабақ жоспары. Тақырып:Ботай мәдениеті

Сабақ жоспары. Тақырып:Ботай мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушы сабақ барысында бағыт, бағдардың көмегімен :не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды? Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі туралы біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Тамыз 2018
1521
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

CАБАҚ ЖОСПАРЫ




Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:5.1А Қазақстандағыежелгі адамдардың өмірі


Күні:


Мектеп: С.Торайғыров атындағы ЖОББМ



Мұғалімнің Т.А.Ә.:Ахметова Бақытгүл

Байжановна

Сынып: 5

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Ботай мәдениеті

Осы сабақтағы оқу мақ саттары (оқу жоспарына сілтеме)

5.4.1.1 Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау.

Сабақтың мақсаты:

Б: Мал шаруашылығының дамуына сипаттама береді

К: Жылқыны қолға үйреудің маңыздылығын түсіндіре алады.

К:Өмірмен байланыстыра алады.

Бағалау критерийлері:

Мал шаруашалғының мәнін түсіндіре алады.

Ботайлықтардың өмірлерін сипаттайды


Тілдік мақсаттар:

Тілдік сөздік қоры: Ботай мәдениеті. Ауыздық.

Пәндік лексика:

Қазақстанның табиғи-географиялықжағдайы......

Терімшілік пен аң аулау кәсібі.....

Мал шаруашылығының дамуы...

Зерттеу сұрағы:

Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды?

Құндылықтарды тәрбиелеу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, жаратылыстану

Алдыңғы білімдер


Неолит. Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі.

Тарихи концепт

Өзгеріс пен сабақтастық

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Жоспарланған

сабақ кезеңі

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

2мин







Топқа бөлу«Мозаика» тәсілі

1мин



Миға шабуыл

(өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау және толығырақ жауап беруге итермелеу)

5мин









Амандасу .«Шаттық шеңбері» психологиялық жағымды ахуал тудыру.


Топ басшылары үстел үстінде тұрған жабық конверттер алды,онда әр топқа берілетін тапсырмалар болатын.


Тақырыпты ашу мақсатында «Кубизм» әдісін қолдандым. Кубиктің бетіне төмендегіше сұрақтар қойдым.

1.Тас пен мыстан жасалған еңбек құралы қатар қолданылған кезең?

2.Адамзат баласының металдан жасалған құралдарды игере басталған дәуір?

3.б.з.б.3000-б.з.б.2800мың жылдар аралығы қай дәуірді қамтиды?

4.Торғай, Тобыл өзендерінің бойында орналасқан қоныс?

5.70мың жылқының сүйек қалдықтары табылған қоныс?

6.Солтүстік Қазақстан жеріндегі 158тұрғын үй табылған тұрақ, жылқы сүйектері өте көп табылған энеолит кезеңінің ерекше ескерткіші?-деген сұрақтар арқылы жаңа тақырыпқа шығу.

Оқушының аты-жөні________________________________________

Білім деңгейі





Өткен тақырыпта еске түсіру





1 тапсырма





2 тапсырма





3 тапсырма










Топқа бөлуге арналған суреттер










Ортасы

Жаңа тақырыпты меңгеру

20мин





































8мин




























5мин

1-тапсырма «ДЖИГСО» әдісі жабық конверттерді ашқаннан кейін өздігінен іске асты.

Мақсатым: Жаңа тақырыпты меңгерту арқылы білімдерін жетілдіру.

1-топ: Жылқыны қолға үйрету адамдарға қандай жаңа кәсіптерді игеруге мүмкіндік берді?

2-топ: Неліктен жылқыны қолға үйретті?

3-топ: Қазақстанның қандай аймақтарында жылқыны өсірген және оны неден көруге болады?

Бағалау критерийі:

1.Жылқы шаруашылығы туралы негізгі білімді біледі

2.Ботайлықтардың өмірлерін сипаттайды

Дескриптор:

1. Жылқыны қолға үйретужолдарымен танысады.

2. Жылқыны қолға үйретудің маңыздылығын түсінеді.

3. Ботайлықтардың өмірлерін сипаттайды.

Оқушылар өз тақырыптарына түсінік қалыптастыру үшін уақыт бердім.Оқулықтан тыс барлық топта қосымша ақпарат құралдырын пайдалануды ұсынамын.

Құнды пікірлер айта біледі және білмегендері бір- біріне үйретеді

Жаңа сабақты пысықтауда оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы білімдерін тереңдете түседі. Құрдастар арасындағы өзара қарым-қатынас оқуда маңызды рөл атқарады. Балалар бір-біріне көмек береді. Оқуды дамытудағы сұрақтардың маңызын қарастырып бір-біріне сұрақтар қою арқылы тақырып бойынша сындарлы сөйлеуге ынталанады,қызығушылықтары артады,білімге құштарлығы дамып, зерттеуге ынталанады.

Өзін-өзі бағалау «Тұлпар» стратегиясы

Оқушының аты-жөні________________________________________

Білім деңгейі





1 тапсырма





2 тапсырма





3 тапсырма






2-тапсырма: «Аялдама» стратегиясы:

1-аялдама тапсырмасы

  1. «Қымыз сусыны»

2- аялдама тапсырмасы

  1. «Терісі киім, ыдыс (саба, торсық) жасауға қолданылады»

770 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!