Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақ жоспары. Тақырып:Ботай мәдениеті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Сабақ жоспары. Тақырып:Ботай мәдениеті
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушы сабақ барысында бағыт, бағдардың көмегімен :не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атайды? Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі туралы біледі.
Топ басшылары үстел үстінде
тұрған жабық конверттер алды,онда әр топқа берілетін тапсырмалар
болатын.
Тақырыпты ашу мақсатында «Кубизм»әдісінқолдандым. Кубиктің бетіне төмендегіше
сұрақтар қойдым.
1.Тас пен мыстан
жасалған еңбек құралы қатар қолданылған
кезең?
2.Адамзат баласының
металдан жасалған құралдарды игере басталған
дәуір?
3.б.з.б.3000-б.з.б.2800мың жылдар аралығы қай дәуірді
қамтиды?
4.Торғай, Тобыл
өзендерінің бойында орналасқан
қоныс?
5.70мың жылқының
сүйек қалдықтары табылған
қоныс?
6.Солтүстік
Қазақстан жеріндегі 158тұрғын үй табылған тұрақ, жылқы сүйектері
өте көп табылған энеолит кезеңінің ерекше ескерткіші?-деген
сұрақтар арқылы жаңа тақырыпқа
шығу.
1-тапсырма
«ДЖИГСО»әдісі жабық конверттерді
ашқаннан кейін өздігінен іске
асты.
Мақсатым: Жаңа тақырыпты
меңгерту арқылы білімдерін
жетілдіру.
1-топ: Жылқыны қолға үйрету
адамдарға қандай жаңа кәсіптерді игеруге мүмкіндік
берді?
2-топ: Неліктен жылқыны қолға
үйретті?
3-топ: Қазақстанның қандай
аймақтарында жылқыны өсірген және оны неден көруге
болады?
Бағалау
критерийі:
1.Жылқы шаруашылығы туралы
негізгі білімді
біледі
2.Ботайлықтардың өмірлерін
сипаттайды
Дескриптор:
1. Жылқыны қолға
үйретужолдарымен
танысады.
2. Жылқыны қолға үйретудің
маңыздылығын
түсінеді.
3. Ботайлықтардың өмірлерін
сипаттайды.
Оқушылар өз тақырыптарына
түсінік қалыптастыру үшін уақыт бердім.Оқулықтан тыс барлық топта
қосымша ақпарат құралдырын пайдалануды
ұсынамын.
Құнды пікірлер айта біледі
және білмегендері бір- біріне
үйретеді
Жаңа сабақты пысықтауда
оқушылар бір-біріне сұрақтар қою арқылы білімдерін тереңдете
түседі. Құрдастар арасындағы өзара қарым-қатынас оқуда маңызды рөл
атқарады. Балалар бір-біріне көмек береді. Оқуды дамытудағы
сұрақтардың маңызын қарастырып бір-біріне сұрақтар қою арқылы
тақырып бойынша сындарлы сөйлеуге ынталанады,қызығушылықтары
артады,білімге құштарлығы дамып, зерттеуге
ынталанады.
«Терісі киім, ыдыс
(саба, торсық) жасауға
қолданылады»
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз