Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ жоспары Тарих қойнауында 6-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мамандарына арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
5164
10 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: | №47ЖОББ | |
Машықкердің аты-жөні: | Абай Индира Медетқызы | |
Күні: | 30.11.18 | |
Сабақтың тақырыбы | Тарих қойнауында | |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау;6.4.3.1 көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу. | |
Сабақтың түрі | Аралас сабақ | |
Пәнаралық байланыс | Қазақстан тарихы, әдебиет. | |
Қажетті құрал – жабдықтар | Интерактивті тақта, тақырыпқа қатысты слайдтар, дыбыс шығарғыш, ақ парақтар (А4). | |
Оқу әдістері | Сөздік, практикалық, көрнекілік. | |
Дереккөздері | 6-сынып «Қазақ тілі» Атамұра баспасы, 2017ж., әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар. | |
Тапсырмалар | ||
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс- әрекеті: | ||
Тапсырма | Мұғалімнің іс – әрекеті | Оқушының іс – әрекеті |
Оқушыларға психиологиялық ахуал туғызу | Оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Кезекшімен сұхбаттасады. Сынып топқа бөлінбейді. Сабақ барысы кездейсоқ сандар арқылы өтеді. | Мұғаліммен амандасады. Оқу құралдарын дайындайды. Кезекші жоқ оқушыларды атайды. . |
Өткен сабақты тексеру | Үй тапсырмасы. Алдын-ала дайындалған сандар тізбектерінің ішінен суырып алу арқылы үй тапсырмасына жауап беретін оқушылар таңдалады.Келесі таңдалған сандар сұрақ қояды. Және келесісі пікір білдіреді. | Үй тапсырмасына жауап береді |
І.Қызығушылықты ояту | Жаңа материалға қызығушылықты арттыру мақсатында «4 сурет, 1сөз» әдісі қолданылады. Яғни, бүгінгі біздің тақырыбымыз «Тарих қойнауында». Оқу мақсаттары хабарланады. | Суреттерде тарихта іздері қалған ұлы ғұламалар мен хандар бейнеленген және өткенімізде қалған соғыс уақыттары бейнеленген. Демек, жауабы тарих. |
ІІ. Мағынаны тану Қорытынды3 мин | 1-тапсырма. Тыңдалым алды тапсырма.Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді. Кездейсоқ сандар таңдалып сұрақтаға жауап береді.Дескриптор білім алушы Қ/Б «Смайликтер» 2-тапсырма. Бірінші бағандағы сөйлемді өз сөзіңмен алмастырып, жазып, көтерілген мәселені болжап айт. «Кездейсоқ сандар» Дескриптор білім алушы Қ/Б «Смайликтер» Тілдік бағдар. 3-тапсырма. Сөйлемдерді көшіріп жазып, көнерген сөздердің мағынасын түсіндір. «Кездейсоқ сандар» таңдалады. Аңшы Мүсіреп Есеней байға жарамсақтанып, жігіттің арызын аяқтатпай, киіп кетті: - Тоқта деген соң, сүйреңдемей тоқта, бала! Ауылыңа сәлем айт, Есеней аға сұлтанның ат тұмсығын тіреген жерге таласып әуре болмасын! – деді. (Ғ.Мүсірепов). Аламандардың киім үлгісі, сауыт-сайман, қару-жарағы да ала-құла. Біреу көбе, біреу бадана, енді біреулері тот басқан ескі кіреуке киіп алыпты (Қ.Жұмаділов). «Дескриптор» білім алушы Қ/Б «Смайликтер» 4-тапсырма. Төмендегі сөйлемдерден көнерген сөздерді тауып жаз. Олардың тарихи сөз немесе архаизм екенін анықта. «Кездейсоқ сандар»Хан енді шетелдерден келген елшілерді қабылдайтын болды. Әр елшіні екі қарынан екі сарай төрешісі қолтықтап ханға қарай алып жүрді. Елшілер он шақты адым қалғанда оң тізелерін бүгіп, қол қусырып, бастарын иіп тағзым етті. Қапталда отырған уәзірлер орындарынан тұрып, шетелдік меймандарды қолтықтарынан демеп, ханға беттеді, төрт-бес аттаған соң, тағы да кідіріп, тағзым етті. Елшілер уәзірлер отырған сәкіге қарама-қарсы қойылған биік сәкіге барып жайғасты. (Ә.Кекілбаев)Дескриптор білім алушы 5-тапсырма. Көнерген сөздерді мағынасына қарай орналастыр. Ережеге сүйеніп дәлелде. «Кездейсоқ сандар»Хан, патша, дүрия, сауын айту, уәзір, би, аға сұлтан, болыс, торқа, биқасап, садақ, жебе, найза, адырна, бесік құда, сауыт, айбалта, барымта, патсайы, лашық, жаппа, шидем, күпі, сәукеле, саптыаяқ, кебеже. Дескриптор білім алушы 6-тапсырма. Шығармашылық тапсырма. Бес жолды өлең. | Мәтінді тыңдайды. 2-тапсырма. Жарамсақтанып, сұлтан, аламандар, сауыт-сайман, қару-жарақ, көбе, бадана, кіреуке. 4-тапсырма.Тарихи сөздер: уәзір, хан, Архаизмдер: адым, қаптал, сәкі, қары. 5-тапсырма. 6-тапсырма. |
ІV. Үйге тапсырма | 5-тапсырма. Суреттердегі тарихи тұлғаар туралы энциклопедия, газет-журналдардан ақпарат тауып, диалог құрыңдар. Алынған материалдың авторына сілтеме жасап, өз ойларыңмен жалғастырыңдар. | Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. |
V. Бағалау | «Смайликтер» бағалауын көп жинаған оқушы бағаланады. | Оқушылар бағаланады. |
VІ. Ойтаразы | Кері байланыс. «Алақан жылуы»Ақ алақан – жағымды эмоция.Қара алақан – жағымсыз эмоция. | Оқушылар пікірлерін жазады. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)