Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Жастар мәселесінің түйткілдері.

    Мектеп: ШҚО, Семей қаласы, "Көлік колледжі" КМҚК

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Шотанова Алия Наурызбаевна

    Сынып: 1 курс

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар: 0

    Сабақтың тақырыбы

    Тіл - тарихтыің айнасы. Әліпби.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    О. 11.3.6.1 көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу

    Ж.11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, қос жазбакүнделігін, «Т» кестесін жазу.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады:

    «Тіл - тарихтың айнасы» тақырыбының маңыздылығын анықтайды, көтерілген ойға баға береді, өз көзқарасын дәлелдер арқылы жүйелі жеткізеді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    «Тіл - тарихтың айнасы» тақырыбының маңыздылығын анықтай отырып, "Бір сөйлем..." әдісімен тақырыпты сипаттайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Ғаламтор желісін пайдаланып, нақыл сөздің мағынасын түсіндіреді.

    Бағалау критерийі

    - Тақырыпты анықтайды.

    - Өз көзқарасын дәлелді ойлар арқылы жүйелі жеткізеді.

    - "Бір сөйлем..." әдісімен тақырыпты сипаттайды.

    - Ойын жүйелеп, дәлелдер арқылы нақыл сөздің мәнін ашады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Тақырып бойынша негізгі ойды анықтап, дәлелдер арқылы көзқарасын жүйелі жеткізе алады. Стильдік жүйесі сақталған сөйлемдер жаза алады.

    Сөйлемдерге синтаксистік талдау жасай алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:тіл, бірегей тұлға, тарих, құндылығымыз, тарихи дәстүр, халық жастары.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Отаншыл жас, қасиетті тіл, ата -бабаларымыздың мұрасы, теңдесіз идеялар, Мәңгілік Ел идеясы, жаңаша ойлайтын жастар.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Тілдің бүгінгі күндегі жағдайы?

    2. Тілді дамытудың жолдаы қандай?

    3. Тіл мен тарих байланыты ма?

    Не себепті «Тіл-тарихтың айнасы» деп ойлайсыңдар?

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының негізінде өскелең ұрпақты тілді құрметтеуге, оны дамытуға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, әдебиет

    Алдыңғы оқу

    Суденттердің Қазақстан Республикасының сәулет өнері туралы түсініктері қалыптасқан.

    Жоспар

    Жоспар

    ланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    Басы

    (15 мин)

    3 мин



    10 мин







    2 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.


    Студенттермен амандасу, түгендеу, журналға белгілеу. (алдын ала топқа бөлініп отырғызылады. )


    «Өрмекші торы» әдісі.

    Үй тапсырмасын қайталау мақсатында бұл әдісті пайдаланамын. Оқуышлар шеңбер бойына тұрып, бір - біріне жіп лақтыра отырып, сұрақтар қояды, оған жауап береді.


    Ой қозғау.

    «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша ақынның суреті, нақыл сөздерін көрсете отырып, өтетін тақырыптың атын табады, сабақ не жөнінде болатыны туралы ой қозғайды. (Слайд 1,2)


    Сабақтың тақырыбы: Тіл - тарихтың айнасы. Әліпби. (тақтаға күнді, тақырыпты жазу, студенттер дәптерлеріне жазып алады)

    Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстырамын.









    Сабақтың ортасы

    (63 мин)


    15 мин
































    20 мин















































    8 мин














    20 мин.






    Мұғалімнің сөзі: Қазақтың ұлы ғұламасы Ахмет Байтұрсынұлының халқы үшін істеген игі істерінің ішіндегі ең шоқтығы биік қызметінің бірі – араб жазуына өзгерістер енгізіп, қазақ әліпбиін (алфавит) құрастыруы. Осы арқылы ғалым қазақ халқының тез сауаттанып хат тануына, оқу білімге деген құштарлықтарының оянуына ерекше ықпал етті. Бұған дейінгі қолданылып жүрген араб жазу жүйесінің қандай кемшілік­тері бар, оны реформалауға не түрткі болды дегенге келсек, дәстүрлі араб жазуында: біріншіден, бір дыбысты жазу үшін бірнеше әріптер пайдаланылатын; екіншіден, сөзді жазғанда оның тек дауыссыз дыбыстары ғана таңбаланатын да, дауыстылары жазылмаған сөздің мағынасын түсіну қиындық тудыратын; үшіншіден, араб әліпбиінде дауысты дыбыстарды белгілейтін таңбалар саны үшеу ғана болғандықтан, бұл таңбалар тоғыз дауыстысы бар қазақ тілі үшін жеткіліксіз болды. Аталған жазудың осындай кем­шіліктері халықты сауаттандыру ісін тежейтінін түсінген А.Байтұрсынұлы 1910 жылдардан бастап араб жазуын қазақ тіліне ыңғайластырып, жақындатуды қолға алады да, оны 1912 жылдардан бастап қолданысқа енгізеді.

    1988 жылы 4 қарашада Ахмет Байтұрсынұлы ресми түрде ақталды. (3 - слайдтты жазып алады)

    Жыл

    Оқиға

    1872

    5 қыркүйекте қазіргі Қостанай облысының Торғай өңірі Сарытүбек ауылында туған.

    1882—1884

    ауыл мектебінде оқыды.

    1909

    патша үкіметінің саясатына наразылық білдіргені үшін Семей түрмесіне жабылып;«Қырық мысал» жинағы

    1912

    Оқу құралы. Қазақша әліпбиі Орынборда жарық көреді.

    1911

    «Маса» жинағы

    1937

    тамыз айында Ахмет Байтұрсынұлы тағы да қамауға алынған, алты айдан соң, желтоқсанның 8 «халық жауы» есебінде атылған.


    Топпен жұмыс:

    1-топ: "5-5-1" әдісімен мәтіндегі ойды түсіндіреді.

    (5 сөйлем жазады оны 5 сөзге қысқартады одан 1 түйінді сзді алып шығады.)

    2-топ: "Фишбоун" әдісімен тілдің бүгінгі күндегі жағдайы мен бұрынғы жағдайын жазып шығу.

    3-топ: "Екі түрлі түсініктеме күнделігі" әдісімен 11-бет б-тапсырмасын орындау. (нақыл сөдердің мағынасын түсіндіру)

    (топтардың жұмыстарын ортаға шығып қорғауы)

    Ана тілі.

    Ана тілді қадірлеп ұстайтын ұлттың болашағы жарқын. Себебі, тіл қай елде, жерде болмасын ең қасиетті де қастерлі. Тіл-әрбір тәуелсіз елдің мақтанышы, абыройы. Ол атадан балаға сақталатын киелі мұра. Тіл-баға жетпес қазына. Демек, әр ұлт, әр азамат өз ана тілін көзінің қарашығындай қорғауы тиіс деп білемін.

    Менің тілім - қазақ тілі. Мен оның шұбарлануына, аяққа тапталуына әрдайым қасқая қарсы тұруға қауқарлымын. Қазақ тілім байлығым, рухани жан дүниемнің айнасы, Отанымыздың өсіп-өнуіне бірден-бір септігін тигізер мәңгілік мұра. Еліміздің болашағы-оның ана тілі. Ол әрдайым бізбен өмір сүрері әсте белгілі. Тіл біздің бақытымыз болса, тілдің бақыты-оның болашағының жарқын болуы, ұлтының оны қадір тұта білуі деп білемін «Ана тілі-халық боп жасағаннан бері жан дүниеміздің айнасы, өсіп-өніп түрлене беретін, мәңгі құламайтын бәйтерегі»-деп Жүсіпбек Аймауытов айтқандай, патриот азаматтың жүрегі қашанда тілі, діні болып соғуы тиіс. Себебі, қазақ тілі - Республикамыздың мемлекеттік тілі. Елімізде жүргізілетін іс-шаралар, құжаттар, қағаздар міндетті түрде мемлекеттік тілде болуы қажет. Өйткені өркениетке құлаш ұратын елдің өрісі қашанда білікті де саналы ұрпақ пен көбейетіні бесенеден белгілі. Біздің мақсатымыз-әлемдегі мүйізі қарағайдай елдердің қатарында болу. Бұл көздеген мұратқа жету үшін,сауатты ұл мен қыз тәрбиелеу қажет. Ол дегеніміз - өз ана тілінде яғни қазақ тілінде еркін сөйлеп, оны тереңінен меңгере білген ұл мен қыз.

    Қ.Б. Топтар бірін - бірі бас бармақ көтеру арқылы бағалайды.


    "Бір сөйлем" әдісімен лексикалық тақырыпты қорытындылау. (бір бетке топтағы әрбір студент бір сөйлемнен жазады, соңында бір студент толық топтың жұмысын оқиды)


    Дескриптор:

    - Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

    - көтерілген мәселеге баға беру арқылы, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізеді;

    - мәтінінің негізгі ойын түсіне отырып, "Бір сөйлем..." әдісі арқылы ойды қорытындылайды;

    - нақыл сөздердің мәнін тақырыппен байланыстыра отырып, дұрыс ашады;


    Жеке жұмыс:

    Грамматиканы қайталау мақсатында сөйлем талдау.

    (сөйлем мүшелерін, сөйлемнің құрылысына қарай түрлері, жай сөйлемнің түрлері, құрмалас сөйлемнің түрлерін еске түсіру)

    1. Тіл отбасынан басталып, Отан аясында дамиды.

    2. Мен еліміздің бәсекеге қабілетті елдердің қатарына енуі үшін өз үлесімді қосамын.

    3. Ананың әлдиімен бойыма сіңіріп келе жатқан тілім мен үшін ең қастерлі.

    4. Туған тілімізді шұбарлап, басқа тілдің сөздерімен араластырып сөйлейтіндерді жиі көремін.

    5. Ана тілді қадірлеп ұстайтын ұлттың болашағы жарқын.




    (слайд 3)






























    Оқулық:

    11- бет,

    Б -таспырма


















































    Сабақтың соңы (12 мин)

    10 мин.
































    2 мин.

    Тест. 10 сұрақты қамтитын тест слайд арқылы көрсетіліп, оқушылар дәптерлерімен өзара алмасып тексереді.

    1. А.Байтұрсынұлының туған жылын көрсет.

    А. 1958 ж. Б. 1964 ж.

    Ә. 1872 ж. В. 1856 ж.

    2. А.Байтұрыснұлының Қазақ әліпбиі қай жылы жарық көрді?

    А. 1958 ж. Б. 1912 ж.

    Ә. 1972 ж. В. 1856 ж.

    3. Қазақ әліпбиі қай қай қалада басылып шықты?

    А. Шымкент. Б. Тараз.

    Ә. Жетісу. В. Орынбор.

    4. Қазіргі қазақ әліпбиінде неше әріп бар?

    А. 42. Б. 53.

    Ә. 24. В. 17.

    5. Буынның түрін тап?

    А. Ашық. Б. Толықтауыш.

    Ә. Жақты. В. Салалас.

    6. Тұрлаусыз сөйлем мүшесін тап?

    А. Ашық. Б. Толықтауыш.

    Ә. Жақты. В. Салалас.

    7. Тұрлаулы сөйлем мүшесін тап?

    А. Ашық. Б. Толықтауыш.

    Ә. Жақты. В. Бастауыш.

    8. Сөйлем мүшесі неше топқа бөлінеді?

    А. 2. Б. 3.

    Ә. 5. В. 7.

    9. Құрмалас сөйлемнің неше түрі бар?

    А. 2. Б. 3.

    Ә. 4. В. 7.

    10. Жай сөйлемнің айтылу интонациясына қарай түрлерін ата?

    А. Ашық. Б. Толықтауыш.

    Ә. Жақты. В. Хабарлы.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шотанова Алия Наурызбаевна
    20 Ақпан 2022
    1929
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары: "Тіл- тарихтың айнасы" 1-курс

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары: "Тіл- тарихтың айнасы" 1-курс

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары: "Тіл - тарихтың айнасы" 1-курс, А.Байтұрсыновтың әліпбиі туралы. Тіл туралы нақыл сөздердің мәнін ашу, тілдің бүгіні мен ертеңін салыстыру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Жастар мәселесінің түйткілдері.

    Мектеп: ШҚО, Семей қаласы, "Көлік колледжі" КМҚК

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Шотанова Алия Наурызбаевна

    Сынып: 1 курс

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар: 0

    Сабақтың тақырыбы

    Тіл - тарихтыің айнасы. Әліпби.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    О. 11.3.6.1 көтерілген мәселеге баға беру, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізу

    Ж.11.4.1.1 ғылыми және публицистикалық стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, қос жазбакүнделігін, «Т» кестесін жазу.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады:

    «Тіл - тарихтың айнасы» тақырыбының маңыздылығын анықтайды, көтерілген ойға баға береді, өз көзқарасын дәлелдер арқылы жүйелі жеткізеді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    «Тіл - тарихтың айнасы» тақырыбының маңыздылығын анықтай отырып, "Бір сөйлем..." әдісімен тақырыпты сипаттайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Ғаламтор желісін пайдаланып, нақыл сөздің мағынасын түсіндіреді.

    Бағалау критерийі

    - Тақырыпты анықтайды.

    - Өз көзқарасын дәлелді ойлар арқылы жүйелі жеткізеді.

    - "Бір сөйлем..." әдісімен тақырыпты сипаттайды.

    - Ойын жүйелеп, дәлелдер арқылы нақыл сөздің мәнін ашады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Тақырып бойынша негізгі ойды анықтап, дәлелдер арқылы көзқарасын жүйелі жеткізе алады. Стильдік жүйесі сақталған сөйлемдер жаза алады.

    Сөйлемдерге синтаксистік талдау жасай алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:тіл, бірегей тұлға, тарих, құндылығымыз, тарихи дәстүр, халық жастары.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Отаншыл жас, қасиетті тіл, ата -бабаларымыздың мұрасы, теңдесіз идеялар, Мәңгілік Ел идеясы, жаңаша ойлайтын жастар.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Тілдің бүгінгі күндегі жағдайы?

    2. Тілді дамытудың жолдаы қандай?

    3. Тіл мен тарих байланыты ма?

    Не себепті «Тіл-тарихтың айнасы» деп ойлайсыңдар?

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының негізінде өскелең ұрпақты тілді құрметтеуге, оны дамытуға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, әдебиет

    Алдыңғы оқу

    Суденттердің Қазақстан Республикасының сәулет өнері туралы түсініктері қалыптасқан.

    Жоспар

    Жоспар

    ланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    Басы

    (15 мин)

    3 мин



    10 мин







    2 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.


    Студенттермен амандасу, түгендеу, журналға белгілеу. (алдын ала топқа бөлініп отырғызылады. )


    «Өрмекші торы» әдісі.

    Үй тапсырмасын қайталау мақсатында бұл әдісті пайдаланамын. Оқуышлар шеңбер бойына тұрып, бір - біріне жіп лақтыра отырып, сұрақтар қояды, оған жауап береді.


    Ой қозғау.

    «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша ақынның суреті, нақыл сөздерін көрсете отырып, өтетін тақырыптың атын табады, сабақ не жөнінде болатыны туралы ой қозғайды. (Слайд 1,2)


    Сабақтың тақырыбы: Тіл - тарихтың айнасы. Әліпби. (тақтаға күнді, тақырыпты жазу, студенттер дәптерлеріне жазып алады)

    Оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстырамын.









    Сабақтың ортасы

    (63 мин)


    15 мин
































    20 мин















































    8 мин














    20 мин.






    Мұғалімнің сөзі: Қазақтың ұлы ғұламасы Ахмет Байтұрсынұлының халқы үшін істеген игі істерінің ішіндегі ең шоқтығы биік қызметінің бірі – араб жазуына өзгерістер енгізіп, қазақ әліпбиін (алфавит) құрастыруы. Осы арқылы ғалым қазақ халқының тез сауаттанып хат тануына, оқу білімге деген құштарлықтарының оянуына ерекше ықпал етті. Бұған дейінгі қолданылып жүрген араб жазу жүйесінің қандай кемшілік­тері бар, оны реформалауға не түрткі болды дегенге келсек, дәстүрлі араб жазуында: біріншіден, бір дыбысты жазу үшін бірнеше әріптер пайдаланылатын; екіншіден, сөзді жазғанда оның тек дауыссыз дыбыстары ғана таңбаланатын да, дауыстылары жазылмаған сөздің мағынасын түсіну қиындық тудыратын; үшіншіден, араб әліпбиінде дауысты дыбыстарды белгілейтін таңбалар саны үшеу ғана болғандықтан, бұл таңбалар тоғыз дауыстысы бар қазақ тілі үшін жеткіліксіз болды. Аталған жазудың осындай кем­шіліктері халықты сауаттандыру ісін тежейтінін түсінген А.Байтұрсынұлы 1910 жылдардан бастап араб жазуын қазақ тіліне ыңғайластырып, жақындатуды қолға алады да, оны 1912 жылдардан бастап қолданысқа енгізеді.

    1988 жылы 4 қарашада Ахмет Байтұрсынұлы ресми түрде ақталды. (3 - слайдтты жазып алады)

    Жыл

    Оқиға

    1872

    5 қыркүйекте қазіргі Қостанай облысының Торғай өңірі Сарытүбек ауылында туған.

    1882—1884

    ауыл мектебінде оқыды.

    1909

    патша үкіметінің саясатына наразылық білдіргені үшін Семей түрмесіне жабылып;«Қырық мысал» жинағы

    1912

    Оқу құралы. Қазақша әліпбиі Орынборда жарық көреді.

    1911

    «Маса» жинағы

    1937

    тамыз айында Ахмет Байтұрсынұлы тағы да қамауға алынған, алты айдан соң, желтоқсанның 8 «халық жауы» есебінде атылған.


    Топпен жұмыс:

    1-топ: "5-5-1" әдісімен мәтіндегі ойды түсіндіреді.

    (5 сөйлем жазады оны 5 сөзге қысқартады одан 1 түйінді сзді алып шығады.)

    2-топ: "Фишбоун" әдісімен тілдің бүгінгі күндегі жағдайы мен бұрынғы жағдайын жазып шығу.

    3-топ: "Екі түрлі түсініктеме күнделігі" әдісімен 11-бет б-тапсырмасын орындау. (нақыл сөдердің мағынасын түсіндіру)

    (топтардың жұмыстарын ортаға шығып қорғауы)

    Ана тілі.

    Ана тілді қадірлеп ұстайтын ұлттың болашағы жарқын. Себебі, тіл қай елде, жерде болмасын ең қасиетті де қастерлі. Тіл-әрбір тәуелсіз елдің мақтанышы, абыройы. Ол атадан балаға сақталатын киелі мұра. Тіл-баға жетпес қазына. Демек, әр ұлт, әр азамат өз ана тілін көзінің қарашығындай қорғауы тиіс деп білемін.

    Менің тілім - қазақ тілі. Мен оның шұбарлануына, аяққа тапталуына әрдайым қасқая қарсы тұруға қауқарлымын. Қазақ тілім байлығым, рухани жан дүниемнің айнасы, Отанымыздың өсіп-өнуіне бірден-бір септігін тигізер мәңгілік мұра. Еліміздің болашағы-оның ана тілі. Ол әрдайым бізбен өмір сүрері әсте белгілі. Тіл біздің бақытымыз болса, тілдің бақыты-оның болашағының жарқын болуы, ұлтының оны қадір тұта білуі деп білемін «Ана тілі-халық боп жасағаннан бері жан дүниеміздің айнасы, өсіп-өніп түрлене беретін, мәңгі құламайтын бәйтерегі»-деп Жүсіпбек Аймауытов айтқандай, патриот азаматтың жүрегі қашанда тілі, діні болып соғуы тиіс. Себебі, қазақ тілі - Республикамыздың мемлекеттік тілі. Елімізде жүргізілетін іс-шаралар, құжаттар, қағаздар міндетті түрде мемлекеттік тілде болуы қажет. Өйткені өркениетке құлаш ұратын елдің өрісі қашанда білікті де саналы ұрпақ пен көбейетіні бесенеден белгілі. Біздің мақсатымыз-әлемдегі мүйізі қарағайдай елдердің қатарында болу. Бұл көздеген мұратқа жету үшін,сауатты ұл мен қыз тәрбиелеу қажет. Ол дегеніміз - өз ана тілінде яғни қазақ тілінде еркін сөйлеп, оны тереңінен меңгере білген ұл мен қыз.

    Қ.Б. Топтар бірін - бірі бас бармақ көтеру арқылы бағалайды.


    "Бір сөйлем" әдісімен лексикалық тақырыпты қорытындылау. (бір бетке топтағы әрбір студент бір сөйлемнен жазады, соңында бір студент толық топтың жұмысын оқиды)


    Дескриптор:

    - Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;

    - көтерілген мәселеге баға беру арқылы, өзіндік көзқарасын жүйелі, дәлелді жеткізеді;

    - мәтінінің негізгі ойын түсіне отырып, "Бір сөйлем..." әдісі арқылы ойды қорытындылайды;

    - нақыл сөздердің мәнін тақырыппен байланыстыра отырып, дұрыс ашады;


    Жеке жұмыс:

    Грамматиканы қайталау мақсатында сөйлем талдау.

    (сөйлем мүшелерін, сөйлемнің құрылысына қарай түрлері, жай сөйлемнің түрлері, құрмалас сөйлемнің түрлерін еске түсіру)

    1. Тіл отбасынан басталып, Отан аясында дамиды.

    2. Мен еліміздің бәсекеге қабілетті елдердің қатарына енуі үшін өз үлесімді қосамын.

    3. Ананың әлдиімен бойыма сіңіріп келе жатқан тілім мен үшін ең қастерлі.

    4. Туған тілімізді шұбарлап, басқа тілдің сөздерімен араластырып сөйлейтіндерді жиі көремін.

    5. Ана тілді қадірлеп ұстайтын ұлттың болашағы жарқын.




    (слайд 3)






























    Оқулық:

    11- бет,

    Б -таспырма


















































    Сабақтың соңы (12 мин)

    10 мин.
































    2 мин.

    Тест. 10 сұрақты қамтитын тест слайд арқылы көрсетіліп, оқушылар дәптерлерімен өзара алмасып тексереді.

    1. А.Байтұрсынұлының туған жылын көрсет.

    А. 1958 ж. Б. 1964 ж.

    Ә. 1872 ж. В. 1856 ж.

    2. А.Байтұрыснұлының Қазақ әліпбиі қай жылы жарық көрді?

    А. 1958 ж. Б. 1912 ж.

    Ә. 1972 ж. В. 1856 ж.

    3. Қазақ әліпбиі қай қай қалада басылып шықты?

    А. Шымкент. Б. Тараз.

    Ә. Жетісу. В. Орынбор.

    4. Қазіргі қазақ әліпбиінде неше әріп бар?

    А. 42. Б. 53.

    Ә. 24. В. 17.

    5. Буынның түрін тап?

    А. Ашық. Б. Толықтауыш.

    Ә. Жақты. В. Салалас.

    6. Тұрлаусыз сөйлем мүшесін тап?

    А. Ашық. Б. Толықтауыш.

    Ә. Жақты. В. Салалас.

    7. Тұрлаулы сөйлем мүшесін тап?

    А. Ашық. Б. Толықтауыш.

    Ә. Жақты. В. Бастауыш.

    8. Сөйлем мүшесі неше топқа бөлінеді?

    А. 2. Б. 3.

    Ә. 5. В. 7.

    9. Құрмалас сөйлемнің неше түрі бар?

    А. 2. Б. 3.

    Ә. 4. В. 7.

    10. Жай сөйлемнің айтылу интонациясына қарай түрлерін ата?

    А. Ашық. Б. Толықтауыш.

    Ә. Жақты. В. Хабарлы.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары Басқа
    20.02.2022
    1929
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шотанова Алия Наурызбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации