Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары Тіл байрақ Қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
АЛМАТЫ ҚҰРЫЛЫС ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ КОЛЛЕДЖІ
Сабақ жоспары
Сабақ тақырыбы: Ж. Аймауытов «Әнші» әңгімесі
Модуль/пәннің атауы: Қазақ тілі мен әдебиеті
Дайындаған педагог ____ Асанғожа. А.Ә.___ _
2023ж.
1. Негізгі ақпарат |
||
Курс, группа |
1-курс, CЗC 23-2, ЭОСГ 23-1, АРХ 23-2, ДРРГЗ 23-1, ДИ23-1, ОЦ23-1, АРХ23-3 |
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|
2. Мақсаттар мен міндеттер |
||
Мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды қысқаша түртіп жаза алу; ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдердегі мәтіндерден күрделі сөздерді тауып, жасалу жолдарын анықтау; терең пайым иесі болуға, мәтін құрай білуге, эссені көркем жаза білуге талпындыру. |
||
3. Күтілетін нәтижелер |
||
Сауатты мәтін құрай алу; және тілдік дағдылары бойынша лексикалық құрылымдарды қолдана білетін болады. |
||
4. Қажетті ресурстар |
||
Интерактивті тақта, ПК, презентация, бейнематериалдар |
||
5. Сабақ барысы |
||
Ұйымдастыру кезеңі-3 мин. |
Сабаққа келген/келмеген студенттерді анықтау; Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен міндетін таныстыру. |
|
Анықтамалық білімді жаңарту -15 мин |
Фронтальды шолу, автоматтандырылған жұмыс орнын тексеру
|
|
Жаңа материалды таныстыру -48мин |
Автор шығармалығы мен биографиясы жайлы түсініктеме. Жүсіпбек Аймауытов (1889—1931) — қазақтың көрнекті жазушысы, драматург, публицист, қазақ әдебиетін қалыптастырушылардың бірі. Туып өскен жері Павлодар облысының Баянауыл ауданына қарасты бұрынғы «Қызыл ту», қазіргі Жүсіпбек Аймауытов ауылы. Әкесі Аймауыт кедей болғанымен, арғы аталары Дәндебай мен Қуан атақ-абыройлы, бай, ел арасында білікті кісілер екен. Жүсіпбек жастайынан арабша хат тану, оқу үйренген. 1907 ж. бастап Баянауылдағы орысша-қазақша екі кластық мектебінде, Керекудегі (Павлодар) қазыналық ауыл шаруашылық мектебінде, Керекудегі екі класты орыс қазақ мектебінде тиіп-қашып оқиды. Бір жағынан бала оқытып, қаражат табады. 1911—1914 жж. ауылда мұғалім болып істейді. 1914 жылы Семейдегі оқытушылар семинариясына қабылданады. Оны 1918 жылы аяқтап шығады. Мұнан соң алашордашылардың істеріне араласып, Семейде «Абай» журналын шығарысып, Қ. Сәтбаевпен, М. Әуезовпен танысады. Кейін Алашордадан бөлініп, Коммунистік партия қатарына өтеді (1919). Қазақстан Кеңестерінің Құрылтайы съезіне делегат болып қатысып, Қазақ АҚСР Халық ағарту комиссариаты комиссарының орынбасары болып тағайындалады (1920). Мұнан соң Семей губерниялық оқу бөлімінің меңгерушісі (1921), «Қазақ тілі» газетінің редакторы. Қарқаралыда мектеп мұғалімі (1922—1924), Ташкентте шығатын «Ақ жол» газетінің бөлім меңгерушісі (1924—1926), Шымкент педагогикалық техникумының директоры (1926—1929) қызметтерін атқарады. 1929 ж. басталған кеңестік қуғын-сүргін кезінде Қазақстандағы ұлтшылдық ұйыммен байланысы бар деген жаламен тұтқындалып, ұзақ тергеуден кейін 1931 жылы ату жазасына сырттай үкім шығарылған. Шымкенттегі педагогика техникумының директорлығы - міне, мұның бәрі Аймауытовтың жаңа өмірді орнықтыру жолындағы күрес жолын, өмір белестерін көрсетеді. 1929 ж. басталған зобалаң кезінде қармаққа ілінген Жүсіпбек 1931 ж. атылған. Астан-кестең ауыр, бірақ ерекше қуатты да қызық, әлеуметтік төңкерістер, ұлы революциялар заманында өмір сүрген Аймауытов өзінің осы қысқа ғұмырында артына аса бай, бағалы әдеби, ғылыми мұра қалдырып үлгірді. Ол В. Шекспир, В. Гюго, Г. Мопассан, А. С. Пушкин, Н. В. Гоголь, Л. Н. Толстой шығармаларын, «Интернационалды», бірқатар ғылыми еңбектерді аударды, педагогика, психология, методика, эстетик. тәрбие туралы зерттеулер тудырды; әдебиет, эстетика, сын саласына араласты; сан алуан публицистик. мақалалар жазды; «Қартқожа», «Күнекейдің жазығы», «Шернияз», «Ел қорғаны», «Мансапқорлар» пьесалары, «Комплексті оқыту жолдары», «Жан жүйесі», «Өнер таңдау», «Мағжанның ақындығы туралы» еңбектері - күрделі таланттың қазақ әдебиеті тарихындағы өлмейтін орны бар шығармалар. 1918-19 ж. Семей қаласындағы М. Әуезовпен бірлесіп «Абай» журналын шығарды. Осы журналда «Екеу» деген бүркеншік атпен, Әуезовпен бірлесіп, «Абайдың өмірі және қызметі» (1918, № 2), «Абайдан кейінгі ақындар» («Абай», 1918, № 3) деген мақалалар жазды. Бұл мақалаларда Абай өмірінің бірталай қыры сөз болып, оның поэтик, мұрасының аса құндылығы көрсетіліп, кейінгі ақындардың ұлы ұстаздан үйренуі шарт екендігі нұсқалды, Пушкин орыс әдебиетінде қандай тарихи қызмет атқарса, Абай да қазақ әдебиеті үшін сондай тарихи іс тындырғаны орнықты дәлелденген. Қазақ әдеби тілінің қалыптасуына, оның поэтикалық мәдениетінің ержетуіне Абай шығармаларының қаншалықты әсері барлығын көрсеткен. Абай поэзиясының ұлттық дәстүрмен қоса Шығыс, Батыс әдебиеттерімен байланысы қарастырылған. Аймауытов - қазақ әдебиетінде Абайдың шығармашылық мұраттарын ілгері жалғастырған ең ірі тұлғалардың бірі. /Аймауытов шығармаларына талдау жасалған бейнежазбаларға көз жүгірту./ Тапсырмалар
|
|
Жаңа білімді бекіту-20мин |
11-тапсырма Жүсіпбек Аймауытовтың шығармашылығына қатысты баға беру. «Әнші» әңгімесі бойынша. «Төрт сөйлем» әдісі:
|
|
|
Бағалау/ Топтық және бірін-бірі бағалау |
|
Үй тапсырмасы-2 мин. |
«Менің сүйікті әншім» тақырыбында эссе жазу. |
АЛМАТЫ ҚҰРЫЛЫС ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ КОЛЛЕДЖІ
Сабақ жоспары
Сабақ тақырыбы: Ж. Аймауытов «Әнші» әңгімесі
Модуль/пәннің атауы: Қазақ тілі мен әдебиеті
Дайындаған педагог ____ Асанғожа. А.Ә.___ _
2023жыл
1. Негізгі ақпарат |
||
Курс, группа |
1-курс, 1-курс, CЗC 23-2, ЭОСГ 23-1, АРХ 23-2, ДРРГЗ 23-1, ДИ23-1, ОЦ23-1, АРХ23-3 |
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|
2. Мақсаттар мен міндеттер |
||
Мәтінді тыңдай отырып, негізгі идеяларды қысқаша түртіп жаза алу; ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдердегі мәтіндерден күрделі сөздерді тауып, жасалу жолдарын анықтау; Көркемәдебиет туындыларындағы эмоцианалды-экспрессивті бояуларды қолданып үйрену; терең пайым иесі болуға, мәтін құрай білуге, эссені көркем жаза білуге талпындыру. |
||
3. Күтілетін нәтижелер |
||
Сауатты мәтін құрай алу; және тілдік дағдылары бойынша лексикалық құрылымдарды қолдана білетін болады. |
||
4. Қажетті ресурстар |
||
Интерактивті тақта, ПК, презентация, бейнематериалдар |
||
5. Сабақ барысы |
||
Ұйымдастыру кезеңі-3 мин. |
Сабаққа келген/келмеген студенттерді анықтау; Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен міндетін таныстыру. |
|
Анықтамалық білімді жаңарту -15 мин |
Фронтальды шолу, автоматтандырылған жұмыс орнын тексеру Үй тапсырмасын тексеру; /эссе/ |
|
Жаңа материалды таныстыру -48мин |
Мәтіналды жұмыс
Тапсырмалар 2. Сөйлем құрау. Тірек сөздер: сауық, құлаққа жағып кетті, жүректі тербетті, бойды шымырлатты.
Өткен сабақта Ж.Аймауытовтың
«Әнші» әңгімесі немен аяқталғанын, бүгінгі жалғасында не туралы
айтыларына назар аударту; 5-тапсырма. Сауықта жастардың қандай қасиеттері мен ерекшеліктері сыналытынын диаграммаға жазу. /мақтаншақтығы, өзімшілдігі, мәдениеті т.б./ 6-тапсырма. Сауықта қандай нөмірлер орындалатынын анықтап, айту. 7-тапсырма. Мәтінге жоспар құру. 8-тапсырма. Әнші өнеріне риза болған жұртшылық қалай сүйсінді?! Мәтіннен тауып оқу. 9-тапсырма. Мәтіннен қимыл-сын үстеулерін тауып жазу. 10-тапсырма. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды анықтап ажырату. Әңгімеге негіз болған басты идеяны атау. Дұрыстығын дәлелдеу. 11-тапсырма. «Оның дауысы көмейінен шықпайды, жүрегінен шығады» Мағынасын айқындау, ашып айу. |
|
Жаңа білімді бекіту-20мин |
12-тапсырма. Сұрақтарға жауап беру.
|
|
|
Бағалау/ Топтық және бірін-бірі бағалау |
|
Үй тапсырмасы-2 мин. |
Сөздік жаттау. Бөлім бойынша. |
АЛМАТЫ ҚҰРЫЛЫС ЖӘНЕ МЕНЕДЖМЕНТ КОЛЛЕДЖІ
Сабақ жоспары
Сабақ тақырыбы: Сауда тарихы. Ұлы Жібек жолы – сауда мәдентетінің өркендеу биігі
Модуль/пәннің атауы: Қазақ тілі мен әдебиеті
Дайындаған педагог ____ Асанғожа. А.Ә.___ _
2023жыл
1. Негізгі ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
Курс, группа |
1-курс, CЗC 23-2, ЭОСГ 23-1, АРХ 23-2, ДРРГЗ 23-1, ДИ23-1, ОЦ23-1, АРХ23-3 |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
||||||||||||||||||||||||||
2. Мақсаттар мен міндеттер |
|||||||||||||||||||||||||||
Тарихи оқиғаларға қатысты тілдік бағдарды, сөз әдебі құрылымдарын монологтік және диалогтік сөзде орынды қолдануды меңгерту; Мақала, эссе жазып дағдыландыру; Публицистикалық және ғылыми стильдерде мәтін құрауды үйрену. |
|||||||||||||||||||||||||||
3. Күтілетін нәтижелер |
|||||||||||||||||||||||||||
Мәтінге жоспар, тезис құра білу; Үстеулердің жасалу жолы мен қызметін меңгеріп, мәтінде орынды қолдана білу; Күнделікті жаңа сөздермен сөздік қорды молайту. |
|||||||||||||||||||||||||||
4. Қажетті ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Интерактивті тақта, ПК, презентация, бейнематериалдар |
|||||||||||||||||||||||||||
5. Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі-3 мин. |
Сабаққа келген/келмеген студенттерді анықтау; Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен міндетін таныстыру. |
||||||||||||||||||||||||||
Анықтамалық білімді жаңарту -15 мин |
«Миға шабуыл» әдісі – «Тарих» дегеніміз не?! – «Сауда» дегеніміз не?! – «Өркениет» дегеніміз не?! |
||||||||||||||||||||||||||
Жаңа материалды таныстыру -48мин. |
1-тапсырма. Суреттерге қара. Бұл заттардың сабақ тақырыбына қандай қатысы болуы мүмкін? Болжамын айту.
2-тапсырма. Бағандағы сөздердің мағынасын анықта. Олардан сөз тіркесін құрап, жаз.
Тілдік бағдар Үстеудің жасалу жолы мен сөйлемдегі қызметі Үстеу іс- әркеттің түрлі сындық, бейнелік, мекендік, мезгілдік, шарттық, мөлшерлік күй-жайын білдіретін сөз табы. Үстеу құрамына қарай екіге бөлінеді:
|