Материалдар / Сабақ жоспары Тоғлар 2- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Тоғлар 2- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандар үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

58 дарс Ўзбек тили Текширилди:



Фан номи: Ўзбек тили


Мактаб: Хонариқ умумий урта мактаби


Куни: 20. 12.2018

Ўқитувчининг исми-шарифи: Хакулиева Н


Узоқ муддатли режанинг бўлими

4. Менинг қадрдон улкам


Синф: 2- «А»

Қатнашганлар: 15

Қатнашмаганлар сони:


Мавзу:

Тоғлар. Ий, йи, йу харф бирикмалари. Хайвонот дунёси


Ушбу дарсда эришилаган таълимий мақсадлар (таълим дартурига ҳавола)

2.1.2.1. матн сарлавхаси ва таянч сузлар асосида воқеалар ривожини олдиндан айтиб бериш.

2.2.4.1.уқитувчи ёрдамида матн мавзуси ва асосий ғоясини аниқлаш


Дарс мақсадлари:

Барча ўқувчилар: саволларга жавоб бера олади.


Ўқувчиларнинг босим бўлаги: матн мазмунини тушунади, расм асосида сузлар ёзади


Айрим ўқувчилар: суз хосил қилишни, матнни кучириб ёзишни билади


Баҳолаш мезони

таянч сўзларни қатнаштириб,берилган расм бўйича гап туза олади.

матн мазмуни бўйича далилларни аниқлашга йўналтирилган саволлар туза олади ҳамда жавоб бера олади.


Луғат бойлиги

Асосий терминлар: ий, йи, ув, йу харф бирикмалари

Таянч сўзлар: қоятош, найзага, масаллиғ, хурандалар


Инсоний қадриятларни сингдириш

«Мангу эл»1. бу-Мустақиллик ва Астана.


Фанлараро боғланиш

Ўзбек тили, дунётаниш, табиатшунослик, бадиий меҳнат


АКТдан фойдаланиш

ноутбук.


Ўзлаштирилган малакалар

Театр хақида айтиб бера олади.


Дарс режаси


Режаланган вақт


Режадаги машқлар, (қуйида режаланган машқлар билан ёдномаларни ёзинг)

Ресурслар




Боши 7 минут










( Ж) Дарсни кўтаринки руҳ билан бошлаш мақсадида, ўқувчилар шеър ёд олиш билан бошлайди.

Ён атрофга сочиб нур,

Чарақлаб отганда тонг,

Ер бетида чайқалиб

Майсалар чалишса бонг,

Илий бошлар юрагим.

Ўқувчиларни гуруҳларга бириктириб, дарс мақсадлари аниқланади.

1-гуруҳ. Ватан. 2-гуруҳ. Оила. 3.Мактаб

Ўтган мавзуни «Сўроқни тутиб ол» ўйини ўтказилиб, мустаҳкамланади.

Дафтарлар алмаштирилади.




Шодлик давраси




Ўртаси

23 минут

1- гуруҳига

( Г) 1-топшириқ. Ўйлаймиз. Ўқиймиз

Матнни уқинг

Дескриптор: Билим олувчи;

-матн нима хақида?

-воқеа қаерда содир булган?

-ажратилган сузларни ёзинг

ўқувчилар смайликлар билан баҳоланади.

2- гуруҳга

( Г) 2-топшириқ. Аниқлаймиз. Ёзамиз

Дескриптор: Билим олувчи;

-сузлардан ий харф бирикмасини аниқланг

-гапларни ёзинг

ўқувчилар смайлик билан баҳоланади.

3- гуруҳга

( Г) 3-топшириқ. Ёзамиз. Фикрлашамиз

Расмларни кузатинг

Дескриптор: Билим олувчи;

-тоғ усимлик ва дарахтларини аниқланг

- номларини дафтарга ёзинг

Ўқувчиларни смайликлар билан рағбатлантирилади.

Дам олиш дақиқаси ўтказилади.

( Ж) 4-топшириқ.

Ўқувчилар рағбатлантирилади.



Расмлар , дарслик










расмлар









Видеоролик



Якуни

10 минут

Қайта боғланиш: “Бош бармоқ” усули.

Уйга вазифа: 3- топшириқ



Қўшимча ахборот



Саралаш – Сиз қўшимча ёрдам беришни қандай режалайсиз? Қобилиятли ўқувчиларга топшириқларни қандай мураккаблаштиришни режалаштирдингиз?

А) ўқувчи

Ўз хонасининг расмини чизиб беради.



Баҳолаш: Ўқувчиларнинг ўзлаштиришини қандай режалайсиз?

«смайликлар билан баҳоланади».

Қайта боғланиш: «мевали олма»





Соғлиқ ва техника хавфсизлиги ва меҳнатни муҳофаза қоидалари: йўл ҳаракати қоидалари

Жисмоний дақиқа

Видеоролик «Кўнгилли одамчалар»

Рефлексия:

1. Дарснинг ўқув мақсадлари тўғри танланганми?

2. Бугун ўқувчилар нима билди?

3. Синфдаги аҳвол қандай бўлди?

4. Мен режалаган саралаш ишлари фойдали бўлдими?

5. Мен берилган вақт оралағида барига улгурдимми?

6. Мен ўз режамга қандай тузатишлар киритдим? Нима учун?

Қуйидаги бўш ўринга дарс ҳақидаги фикрингизни ёзинг. Дарсингизнинг мавзусига мос келадиган саволларга жавоб беринг..

1.

2.

3.

4.

5.

6.


Якуний сарҳисоб

Қандай икки нарса муваффақиятли бўлди? (ўқитишни ҳамда ўқишниям ҳисобга олинг)

1.

2.


Қандай икки нарса дарсни яхшилай олади? (ўқитишни ҳамда ўқишниям ҳисобга олинг)

1.

2.



Дарс давомида мен синф ёки якка ўқувчи ҳақида кейинги дарсимни яхшилашга ёрдамлашадиган нима билдим?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!