Материалдар / Сабақ жоспары "Үйдегі қауіпсіздік ережелері" 1 - сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Үйдегі қауіпсіздік ережелері" 1 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1 - сыныпқа дүниетану пәнінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1093
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Дені саудың – жаны сау

Мектеп: № 69 орта мектеп


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жолдасова Дина

СЫНЫП: 1

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Үйдегі қауіпсіздік ережелері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.4.3 үйдегі қауіпсіздік ережелерін түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Үйдегі аяқ асты болатын қауіпті жағдайларды біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Өз қауіпсіздігі үшін қауіпті жағдайларда дұрыс әрекет ете алады.

Кейбір оқушылар:

Қауіп – қатердің алдын алып, әрекет жасайды.

Бағалау критерийі

  • Үйдегі қауіпті заттар мен жағдайларды атайды.

  • Үйдегі қауіпсіздік ережелерін анықтайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Қауіпсіздікке қатысты әлеуметтік және жеке мәселелерді анықтай алады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Қауіп-қатер, жазатайым жағдай

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

-Үйдегі қауіпті жағдайларды ата.

-Үйдегі қауіпсіздікті қалай сақтаймыз?

-Егер қауіпті жағдайды білсең, кімдерге хабарласасың?



Құндылықтарға баулу

Топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, ынтымақтастық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайындау.

Пәнаралық байланыс

Сауат ашу, Көркем еңбек


Алдыңғы оқу

Денсаулыққа қауіпті заттарды біледі.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар




Сабақтың

басы

7 мин


2 мин






3 мин









2 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Мен ақылдымын.

Қиындықтардан қорықпаймын.

Мен жаспын.

Қандай әдемімін.

Мен бүгінгі сабаққа дайынмын!

Ширату жаттығулары

Қандай суреттерді көріп тұрмыз?

- Біз бұларға қандай жағдайларда

хабарласамыз?

-Қауіпті жағдайлар қай жерлерде болады?

Топқа біріктіру. (өрт сөндіру, жедел жәрдем, полиция қызметкерлерінің машиналарының суреті арқылы )








Суреттер

Сабақтың ортасы




































































3 мин






7 мин








2 мин






7мин








2 мин


2 мин

10 мин
































2 мин

Оқулықпен жұмыс

(Ұ) «Болжау» әдісі

-Үйде қай жер және қандай тұрмыстық заттар қауіпті деп ойлайсың?

(суреттен қауіпті заттарды тауып, айтады, себебін түсіндіреді)


(Т) Топтық жұмыс

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Топ мүшелері рөлдерді (уақыт сақшысы, баяндамашы, хатшы, төраға) бөліп алады. Үйдегі қауіпсіздікті сақтаудың шартты белгілері беріледі. Олар нені білдіреді? Топта талқылаңыз. Және оған мысал келтіріп суретін салыңыз


Кері байланыс:

  1. Топта бірлесіп жұмыс жасаудан не үйрендіңіз?

  2. Топтық жұмыста кімнің құнды идеясы ұнады? Неліктен?

Әр топ жұмыстарын «Сэндвич» әдісі арқылы бағалайды.

(Ж) Жұптық жұмыс.

«Сұрақтар телпегі» әдісі

Сурет бойынша әр жұп сұрақтар дайындайды . Дайындаған сұрақтарын жұптар өзара бір – біріне қояды.


Жұптар жұмыстарын өзара «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.

Сергіту сәті

(Ө) Жеке жұмыс «Мен білемін»

1. Суреттен қауіпті жағдайларды белгіле.

2. Сөйлемнің басы мен аяғын сәйкестендір. Үйдегі қауіп туралы әңгіме шығатындай қағазға өз сөйлемдеріңізді жазыңыз.

Ас үйде бір затты ұстар кезіңде сақ бол, себебі...

құлап қал-уың мүмкін.

Жоғарыда орналасқан затты алу үшін орындықты қолданбаңыз, себебі...


қысылып қалып, сау-сақтарыңды ауыртып алуың мүмкін

Ересек адамның көмегінсіз пышақты қолданба, себебі...

тайып кетіп құлап қалуың мүмкін.

Өз ойыншықтарыңды баспалдақта қалдырма, себебі...

бір жеріңді кесіп алуың мүмкін.

Есік және терезені ашып жапқанда қолыңды байқа, себебі...

кастрөлмен плита қақпақ-тары ыстық болып күйіп қалуың мүмкін



Бағалау

критерийлері

Дескриптор


Үйдегі қауіпті заттар мен жағдайларды біледі, қауіпсіздік ережесін

анықтайды

Суреттерден қауіпті жағдайларды белгілейді

Себебін анықтайды

Үйдегі қауіп туралы өз ойын қорытындылайды

Дайын үлгі жауабы арқылы өз- өздерін формативті бағалайды





Суреттер










Плакат, бояу қарындаш, өшіргіш













Сабақтың соңы

5 мин




3 мин

Рефлексия

«Таңдау» әдісі

Оқушылар төмендегі бос орынға + белгісін қою арқылы сабаққа деген және сабақтың деңгейін білдіре алады.

1. Маған сабақ

қызықты ________қызықсыз________.

2.Мен үйрендім

Көп нәрсе_________аз_________ .

3. Мен жолдастарымды тыңдадым

Зейін қойып ____зейін қоймай_______.

4. Мен дау дамайларға қатыстым

жиі________арасында_________.

5. Өз жұмысымның нәтижесіне

ризамын____риза емеспін_________













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!