Ұйымдастыру.
Сыныпқа қолайлы ахуал
қалыптастыру мақсатында «Импульс» әдісі арқылы психологиялық
тренинг өткіземін. Оқушылар бір-бірінің қолдарын қысу арқылы белгі
білдіреді. Осы бағытта аяқ арқылы да
жүргізіледі.
Оқушыларды түрлі конфеттердің
түстері арқылы 3 топқа бөлемін.
Барлық оқушы
қатысады.
«Ой
қозғау» жаңа тақырыпты ашу мақсатында
оқушыларға тапсырмалар көрсетіледі. (сурет
түрінде)
Оқушыларға ұйықтап жатқан
адамдардын суретін көрсету арқылы сабақтың тақырыбын
ашамын.
Суреттерде не көріп
тұрсыздар?
Сабақтың тақырыбы қандай деп
ойлайсыздар?
1-тапсырма Ұйқы дегеніміз
не?
2-тапсырма Ағзаның қалпына
келуін түсіндіріңіз?
Бағалау
кретерийлері: Ұйқы деген не екенін білу.
Ұйқының, организмнің тынығуына, қалпына келуіне әсерін
түсіндіру.
Дескрипторлар:
Ұйқы
деген не екнін біледі
Ұйқының, организмнің
тынығуына, қалпына келуіне әсерін
түсіндіреді.
Оқушыларға ұйқы ұғымына
анықтама беруді ұсынып, ұйқының тірі ағзаның тіршілігі үшін қажетті
шарт екенін бүкіл сыныппен
талқылау.
Қалыптастырушы
бағалау: Жапон әдісі бойынша
бағалау.
1 саусақ –
түсіндім
2 саусақ – сұрағым
бар
3саусақ – мүлде
түсінбедім
Көпшілік окушы
орындайды: Ұйқы қалыпты болуы үшін қанша
ұйықтау керек?
Организмнің толық дамуына
қажетті бир тауліктегі ұйқының
мөлшері.
Баланың
жасы.
|
Ұйқының уақыты,
сағат.
|
Баланың
жасы.
|
Ұйықтау уақыты,
сағат.
|
Жаңа туған сәби.
1-3 ай.
6 ай-1 жас.
2-3 жас.
4-5 жас.
|
21-22
18-20
14-16
13-14
11-12
|
5-6
8-10
13-14
16-17
Ересек адам.
|
10-11
9-10
8-9
7-8
6-8
|
Қалыптастырушы
бағалау
«Архиватор» әдісі арқылы
бағалау
-
Ұсыныс
-
Өзіме
алатыным
-
Жақсы
Кейбір оқушылар
орындайды
Түс
көру – қиял процесінің ұйқы
кезіндегі енжар бейнесі.
-
Түстің маңызы күн бойы жинаған
ақпаратты өңдеу;
-
Түс көру - ми жұмысының бір
көрінісі.
-
Тез ұйқы кезінде көрген түс
көбірек есте қалады. Адам ұйқының екі кезеңінде де
(баяу және
тез) түс көреді. Түс көру кезінде
ми белсенді жұмыс атқарады. Көптен бері ойда жүрген жагдайлар
белгілі реттілікпен түске
кіреді.
Ұйқының бұзылуының кең тараған
түрі - ұйқысыздық (орыс. бессонница). Бүл жүйкенің шектен тыс
шаршауынан, ұзақ уақытқа созылған ауыр ой еңбегінің өсерінен
болады. ішімдікті, есірткіні пайдалану, шылым шегу, зиянды әдеттер
ұйқының бұзылуына негізгі себеп бола
алады.
Ұйқысыздықтан құтылудың
жолы:
1) еңбек жөне тынығу ережесін
қатаң сақтау;
2) таза ауада
серуендеу;
3) ой еңбегі мен
қимыл-әрекетке байланысты еңбектерді бірімен-бірін үйлестіре
білу.
Қалыптастырушы
бағалау
«Бас
бармақ»әдісі
5 минуттық
эссе
«Ұйқының қандай кезеңінде адам
түс көретінін дәлелдеу» тақырыбында эссе
жазыңдар
Қалыптастырушы
бағалау
«От шашу
әдісі»
Рефлексия
Мен енді
білемін.....
Маған
ұнағаны.....
Менің түсінбей
қалғаным.....
Мен жақсы
түсіндім.....
Мен келесі сабақта білгім
келеді......
|