Материалдар / Сабақ жоспары "Ұлы дала тарихы" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Ұлы дала тарихы" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныпқа арналған дүниетану пәнінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3151
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Н.К.Крупская атындағы жалпы орта мектебі

бастауыш сынып мұғалімі

Байжумаева Гулжанат Лукпановна

Күні:27.01

Сынып: 1 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ұлы дала тарихы

Сабақтың мақсаты

1.3.1.1 Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Ғұндар және олардың қозғалысы туралы мағлұмат алу;

Картадан ғұндардың қоныс аударған жерлерін көрсетуге үйренy;

Өзі жүретін бағыттарының сызбасын сызуды үйрену.

Тірек сөздер:

Ғұндар

қоныс аудару

көшпенді ел

Тілдік құзыреттілік

қоныс аудару – переселение – мigration.

Ресурстар:

Суреттер, пластилин

Ақ Бұғы туралы аңыз бойынша жекелеген бес сюжетті сурет, оқушылар санына қарай жаңа сөздер жазылған тірек сөздер, «Экскурсия жетекшісі» ойынын жүргізуге арналған ғұндар туралы суреттер.

  1. Гумилев Л.Н. Хунну. Степная трилогия. – Санкт-Петербург, 1993.

  2. Өтенияз С. Атилла. Алматы, 2000.

  3. Ежелгі Қазақстан тарихы. Очерк. Алма-Ата, 1993.

  4. Байпаков К.М. Ежелгі Қазақстан тарихы. Алматы: Рауан, 1994.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3 минут

Аққу болып ұшамыз

Көлге келiп қонамыз

Көлдiң бетiн құшамыз

Қайта самғап ұшамыз.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


Шаттық шебері






Сабақтың ортасы


5 минут









5 минут




7 минут





Топтық жұмыс

10 минут



  1. Ғұндар және олардың қозғалысы туралы мағлұмат алу;

А) Тақтадағы оқулықтағы 1-суретті мұқият қарап шығуға тапсырма беріледі. Оқушылар өз бетімен суретте кімдер бейнеленгені, олардың қай уақытта өмір сүргені туралы болжамын айтады, олардың сыртқы келбетін суреттейді. Киімдері және заттары бойынша олардың немен айналысқанын анықтайды.

Оқылым

2. Мәтінді өз бетімен оқып шығуға және өз жорамалдарын мәтіндегі нұсқамен салыстыруға тапсырма беру;

А) мәтінді тез және қызығып оқуына мүмкіндік беру

Тыңдалым

  1. «Ұлы дала тарихы» туралы деректі материалды видеодан көрсетіп, тыңдату

  2. «Ақ Бұғы» туралы аңызды әңгімелеу

Айтылым

1-тапсырма

  1. Сюжетті сурет бойынша «Ақ Бұғы» туралы аңызды топ мүшесі ортаға шығып әңгімелейді

  2. 2-тапсырма

Ғұндардың керек –жарақтарын киімдерін ермексазбен бейнелеу


Таныстырылым, оқулықпен жұмыс


Пәнаралық байланыс

3 минут


«Сұрақтар жаңбыры» ойыны

  1. Ай аттарын ата

  2. Уақытты анықтау

  3. Апта күндері


Тілдік құзыреттілік

«Өз орнын табу» ойыны

2«қоныс аудару», 2 «переселение», 2«migration»


Қосымша тапсырма

33- жұмыс парағы

Адамдар не үшін көшеді?


Оқулық, дәптерлер.

Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия



Бағалау

Оқушылар

–– ғұндар және олардың тіршілігі туралы; –– ертеде халықтың қоныс аударуы туралы;

–– олардың қоныс аудару себептері туралы білді.

Оқушылар

–– картадан ғұндардың қоныс аударған жерлерін көрсетуге;

–– өз жүрген бағыттарының картасын салуға үйренді.

Бағалаудың бір түрі ретінде оқушыларға жұпта талқылауға және жауап беруге үш сұрақ беріледі:

–– Сақтардан кейін біздің жерімізді кімдер мекендеді?

–– Олар қандай тіршілік етті? Олар немен айналысқан?

–– Ертеде халық не үшін қоныс аударған?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: Рефлексия.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!