Материалдар / Сабақ жоспары: Визуалды өнер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: Визуалды өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: Визуалды өнер 5 сынып Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2021
913
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

сабақ жоспары


Көркем еңбек

Мектеп: Әбу Досмұхамбетов атындағы облыстық дарынды балаларға мамаңдандырылған гимназия-интернаты

Күні: 20.10.21ж

Оқытушының аты-жөні: Хамзина Жанар Орынбаевна

Сынып: 5«ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Визуалды өнер

Сабақтың тақырыбы:

Шығармашылық жұмыс.

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау

5.1.6.4 -Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу

5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

5мин









1.Ұйымдастыру

-Сәлемдесу.

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу.

Психологиялық ахуалды қалыптастыру.

Оқушылар алдында сабақтың мақсаты мен міндетін қою. Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.






Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді



Сұрақтарға жауап беру
















Сабақтың ортасы

10мин




























20мин



Шығармашылық жобаны орындау жүйесі /. ұйымдастыру, дайындық, кезеңі.
- Проблеманы шешу;
- Үлгі таңдау. Жасалатын бұйымның үлгі сұлбасын сызу, суретін салу;
- Материалдар мен керекті - құралжабдықтардайындау;
- Жұмысорнынұйымдастыру.
//. Техникалықкезең.
- Техникалық жұмыстарды орындау;
- Еңбек қауіпсіздік ережелерін сақтау, .
///. Қорытындылау кезеңі жүйелеу.
- Дайын бұйымды бағалау;
- Шикізат шығынын есептеу;
- Шығармашылық жобаны қорғау.



Практикалықжұмыс:

Шығармашылық жобаға қойылатын негізгі талаптар.
- Өзіндік қызығушылығы;
- Әлеуметтік – экономикалық жағдайдың сәйкестігі, күрделілігі, 
- Оқу кабинетінің материалдық техникалық базасына сай болуы;
- Өзіндік кәсіптік айқьшдалуы;
- Өз мүмкіндігін ескеру;
- Өз өнімдерін іске асыру, тұтыну.
V. Жобаны жарнамалау.
- Өнім белгісі;
- Өндірістің аты;
- Бұйымның аты, қолдану;
- Жарнамалау.
VI. Шығармашылық. Жобаны қорғау
- Оқушы өзінің дайындаған шығармашылық жобасын қорғап, жұмысын қорытындылайды.



Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды

































Ермексазбен жұмыс







Қалыптастырушы бағалау:

«Үш шапалақ» бағалайды





















Қалыптастырушы бағалау:

«Екі жұлдыз,бір тілек.»





Көркем еңбек оқулығы





















Сабақтың соңы

5мин






«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып ,алған білімдерін қорытындылайды

Сабақ соңында алған ақпараттарын ой елегінен өткізіп,әрі қарай жетілдіру жағын жоспарлайды





5мин

  • Үй тапсырмасы: Аяқтау,құралдарды әкелу.

  • Жұмыс орындарын жинастыру





Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап

отырсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау


Белсенді оқу


(ҚБ-) «Үш шапалақ» әдісі

(ҚБ-) «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі

ҚЕ сақтау

Психологиялық ахуал

Бұл саралау әдістері оқушылардың ынтымақтастық оқу ортасында ой бөлісуіне, идеялар ұсынуына, ақпараттармен тиімді жұмыстануына, бірін -бірі үйретуіне ықпал етеді. Жалпы әрбір оқушының оқу масаттарына қол жеткізуіне мүмкіндік береді

Сабақта оқушылардың нені үйренгендерін бағалау мақсатында «Үш шапалақ», «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісіәдістері пайдаланылды.Қалыптастырушы бағалаудың бұл тәсілдері арқылы оқушыларды ынталандыру, жасаған жұмыстарын жетілдіру бағытында тиімді ұсыныс беруге үйрету және дамыту мақсат етілді.




Сабақ бойынша рефлексия?

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?






Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары СМАРТ-қа сай шынайы, қолжетімді болды. Бұған сабақ соңында оқушылардың жасаған рефлексиясы дәлел. Олар рефлексия барысында нені үйренгенін, кімнің көмегіне жүгінгенін, нені жақсы жасай алғандығы туралы еркін ой бөлісті.





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!