Материалдар / Сабақ жоспары "Ыбырай Алтынсарин"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Ыбырай Алтынсарин"

Материал туралы қысқаша түсінік
. Бұндағы берілген тапсырмалар оқушылардың танымдық ой-өрістерін кеңейтуге бағытталған. Тіл үйренуге қажетті грамматикалық материал сурет, кесте түрінде ықшамды етіп берілген. Грамматикалық тапсырмалар мәтіннен алынып, оқулықтағы тапсырмаларға, коммуникативтік жаттығуларға негіз болады.Әрбір тапсырманың соңында суреттермен жұмыс берілген. Сол суреттер арқылы оқушылардың дұрыс оқу, ойлау, сөйлеу, жазуларын аңғаруға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2018
1560
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Компьтердің тілін табу − өнерМектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 сыныпҚатысқандар:24 Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЫ.Алтынсарин «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңі



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.Т6. Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.5.О1. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау.

Сабақтың мақсаты
  • Барлығы: тыңдалым материалдарының мазмұнын түсіну
  • Көбі: мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау
  • Кейбірі: тыңдалым материалдарының сұрақтарға жауап беру
  • Бағалау критерийіМәтін мазмұнына бағытталған сұрақтарға жауап береді Мәтіндегі негізгі ақпараттарды ажыратады
    Тілдік мақсаттар

    Өлең бойынша өз түсінігін айта алу.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:бәйге-скачкиарба-телегажаңа өспірім-подрастающийқалыспай-не отставайсақал-бородадүниені кезді-путешествовали по миру
    Құндылықтарға баулу Өскелен ұрпақты оқу, білім өнерге тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланысӘдебиет, тарих
    АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта, компьютерлік презентация, үнтаспа
    Тақырып бойынша алдыңғы білім компьютердің шығу тарихын біледі.


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    2 мин











    2 мин



















    5 мин



















    1 мин









    10 мин



















































    1 мин













    2 мин







    10 мин





















    Психолоиялық ахуал тудыру.Ынтымақтастық атмосферасын құру.(Ұ)Ұйымдастыру кезеңі. «Ертеңгілік шеңбер»Мақсаты:Оқушылардың психологиялық ахуалын реттеу.Қол алысып, қәне, біз  Достасайық бәріміз.  Айтарым бар сендерге  Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!

    «Пазл» әдісі Мақсаты: Суреттердің қиындысы арқылы топтарды анықтау. Оқушыларға 3 әртүрлі суреттердің қиындысы беріледі. Суретті жинаған оқушылар бір топқа жиналады.Суреттер: бас, қол,жүрек.Оқушылардан пазлдар арқылы қандай сурет шығарғанын сұрап, бұл суреттердің бүгінгі сабақпен қандай байланысы бар екені айтылады.-Балалар, ғалым Шульманның айтуы бойынша әр адамның БАС, ҚОЛ, ЖҮРЕК деген үш көмекшісі болу керек. Ми жақсы ойлану үшін, қол ойлағанымызды іске асыру үшін, ал жүрек барлық іс әрекетімізді жүрегімізден өткізіп сезіну үшін.Мен осы үш көмекші бүгін сендерге өз көмегін тигізеді деп ойлаймын.-Ал қазір мен сендерге ойын ойнауды ұсынамын.Жаңа сөздермен жұмыс.Жаңа сөздермен танысады. бәйге-скачкиарба-телегажаңа өспірім-подрастающийқалыспай-не отставайсақал-бородадүниені кезді-путешествовали по миру

    Ы. Алтынсариннің «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңін екі рет мұқият тыңдап, төмендегі сұрақтарға қазіргі өмірмен байланыстыра отырып жауап беріңіз.

    Өнер-білім бар жұрттар, Тастан сарай салғызды. Айшылық алыс жерлерден, Көзіңді ашып-жұмғанша, Жылдам хабар алғызды. Аты жоқ құр арбаны, Мың шақырым жерлерге, Күн жарымда барғызды. Адамды құстай ұшырды, Мал істейтін жұмысты От пен суға түсірді. Отынсыз тамақ пісірді, Сусыздан сусын ішірді. Теңізде жүзді балықтай, Дүниені кезді жалықпай, Білгендерге осылар Бәрі-дағы анықтай... «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы сараланған сұрақтарға жауап береді.Мақсаты: Өлеңнің мазмұнын түсіну деңгейлерін саралаған сұрақтар көмегімен анықтау.Тапсырма. Берілген сұрақтарға жауап беру.А деңгейі. -Өлең не туралы?В деңгейі. -Алыс жерлерден жылдам хабар алғызатын нелер? С деңгейі. -Адам неге құстай ұшады? Оқушылар конвертте берілген сұрақтарды оқи отырып ауызша жауап береді. Жұпта отырған балалар дескрипторлар арқылы бір-бірін бағалайды. Мұғалім сыныпты аралап жүріп, оқушыларды тыңдайды.

    Қалыптастырушы бағалау: Сергіту сәті.

    «Ойлан.Бірік.Талқыла» әдісі Мақсаты:Өлеңдегі негізгі ақпаратты анықтау арқылы мәтін мазмұнын түсіну.Тапсырма: Берілген суреттерді өлеңдегі негізгі ақпаратқа сүйене отырып, ретімен орналастыру.Оқушылар топта бірігіп, өлең мазмұнын талқылайды, берілген суреттерді өлең мазмұнына сәйкес ретімен орналастырып, әр суреттің мазмұнын ашатындай өлеңнің жолдарын тауып суреттің астына жазад







    Бағалау критерийі:Мәтіндегі негізгі ақпараттарды ажыратадыДескриптор:- негізгі ақпараттарды ажыратады;- негізгі ақпараттарды ретімен орналастырады;- өлең жолдарын тауып жазады.

    «Галлерея» әдісі арқылы топтар аралап жүріп, бір-бірінің жұмыстарының дұрыс/қате орындалуын тексереді, стикер арқылы бағалайды. - барлық суреттерді ретімен дұрыс орналастырса -суреттерді ретімен дұрыс орналастырмаса.Тапсырма.Топпен жұмысОқушылар 2 топқа бөлінеді. «Крестиктер және нөлдіктер» әдісін қолдана отырып негізгі ақпараттарды анықтау. 1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.2. Мұғалім сол нөмірдегі сөйлемді оқиды.3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды.4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады.1.Тастан сарай салғызды2.Жарықпен тамақ пісірді3.Теңізде жүзді қайықтай4.Айшылық алыс жерлерден жылдам хабар алғызды5.Дүниені көрді жалықпай6.Мың шақырым жерлерге күн жарымда барғызды7.Аты бар арбаны жүргізді8.Тамақты от пен суға пісірді9.Адамды құстай ұшырды





















    Кеме, от арба, ұшақ суреттерінің қиындылары





















    Үлестірмелі қағаздар

















































    Аудиожазба



































    Суреттер мен өлең мәтіні жазылған үлестірмелі парақтарконверттер























































    бейнеролик
    Сабақ соңы2 минӨзін-өзі бағалау-Балалар, сабақтың басында құрған бағалау критерийлерін есімізге түсірейік.
  • Тыңдаған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береміз.
  • Мәтіннен қажетті ақпаратты анықтаймыз.
  • -Енді осы критерийлер бойынша «Табыс баспалдағында» өздеріңнің орындарыңды анықтаңдар.
    Стикерлер мен жетістік баспалдағы



















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!