Психолоиялық ахуал
тудыру.
Ынтымақтастық атмосферасын
құру.
(Ұ)Ұйымдастыру
кезеңі. «Ертеңгілік
шеңбер»
Мақсаты:Оқушылардың
психологиялық ахуалын реттеу.
Қол алысып, қәне,
біз
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар сендерге
Тез
тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
«Пазл»
әдісі
Мақсаты: Суреттердің қиындысы
арқылы топтарды анықтау. Оқушыларға 3 әртүрлі суреттердің қиындысы
беріледі. Суретті жинаған оқушылар бір топқа
жиналады.
Суреттер: бас,
қол,жүрек.
Оқушылардан пазлдар арқылы
қандай сурет шығарғанын сұрап, бұл суреттердің бүгінгі сабақпен
қандай байланысы бар екені айтылады.
-Балалар, ғалым Шульманның
айтуы бойынша әр адамның БАС, ҚОЛ, ЖҮРЕК деген үш көмекшісі болу
керек. Ми жақсы ойлану үшін, қол ойлағанымызды іске асыру үшін, ал
жүрек барлық іс әрекетімізді жүрегімізден өткізіп сезіну үшін.Мен
осы үш көмекші бүгін сендерге өз көмегін тигізеді деп
ойлаймын.
-Ал қазір мен сендерге ойын
ойнауды ұсынамын.
Жаңа сөздермен
жұмыс.
Жаңа сөздермен
танысады.
бәйге-скачки
арба-телега
жаңа өспірім-подрастающий
қалыспай-не отставай
сақал-борода
дүниені
кезді-путешествовали по
миру
Ы. Алтынсариннің
«Өнер-білім бар жұрттар» өлеңін екі рет мұқият тыңдап, төмендегі
сұрақтарға қазіргі өмірмен байланыстыра отырып жауап
беріңіз.
Өнер-білім бар
жұрттар,
Тастан сарай
салғызды.
Айшылық алыс
жерлерден,
Көзіңді
ашып-жұмғанша,
Жылдам хабар
алғызды.
Аты жоқ құр
арбаны,
Мың шақырым
жерлерге,
Күн жарымда
барғызды.
Адамды құстай
ұшырды,
Мал істейтін
жұмысты
От пен суға
түсірді.
Отынсыз тамақ
пісірді,
Сусыздан сусын
ішірді.
Теңізде жүзді
балықтай,
Дүниені кезді
жалықпай,
Білгендерге
осылар
Бәрі-дағы
анықтай...
«Конверттегі сұрақ» әдісі
арқылы сараланған сұрақтарға жауап
береді.
Мақсаты: Өлеңнің мазмұнын түсіну
деңгейлерін саралаған сұрақтар көмегімен
анықтау.
Тапсырма. Берілген сұрақтарға жауап
беру.
А деңгейі. -Өлең не
туралы?
В деңгейі. -Алыс жерлерден
жылдам хабар алғызатын
нелер?
С деңгейі. -Адам неге құстай
ұшады?
Оқушылар конвертте берілген
сұрақтарды оқи отырып ауызша жауап береді. Жұпта отырған балалар
дескрипторлар арқылы бір-бірін бағалайды. Мұғалім сыныпты аралап
жүріп, оқушыларды тыңдайды.
Бағалау
критерийі:
|
Дескрипторлар
|
Мәтін мазмұнына бағытталған
сұрақтарға жауап береді
|
- сұрақтарты
түсінеді
|
- сұрақтарға қазіргі өмірмен
байланыстыра отырып, 1 сөйлем
айтады.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
Сергіту сәті.
«Ойлан.Бірік.Талқыла»
әдісі
Мақсаты:Өлеңдегі негізгі
ақпаратты анықтау арқылы мәтін мазмұнын
түсіну.
Тапсырма: Берілген суреттерді өлеңдегі
негізгі ақпаратқа сүйене отырып, ретімен
орналастыру.
О қушылар
топта бірігіп, өлең мазмұнын талқылайды, берілген суреттерді өлең
мазмұнына сәйкес ретімен орналастырып, әр суреттің мазмұнын
ашатындай өлеңнің жолдарын тауып суреттің астына
жазад
Б ағалау
критерийі:
Мәтіндегі негізгі ақпараттарды
ажыратады
Дескриптор:
- негізгі ақпараттарды
ажыратады;
- негізгі ақпараттарды ретімен
орналастырады;
- өлең жолдарын тауып
жазады.
«Галлерея»
әдісі арқылы топтар аралап жүріп,
бір-бірінің жұмыстарының дұрыс/қате орындалуын тексереді, стикер
арқылы бағалайды.
- барлық суреттерді ретімен
дұрыс орналастырса
-суреттерді ретімен дұрыс
орналастырмаса.
Т
5 мин
10
мин
апсырма.
Топпен
жұмыс
Оқушылар 2 топқа бөлінеді.
«Крестиктер және нөлдіктер» әдісін қолдана отырып негізгі
ақпараттарды анықтау.
1.
1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды.
2.
Мұғалім сол нөмірдегі сөйлемді
оқиды.
3.
Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик
қояды.
4.
Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа
жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік
алады.
1.Тастан сарай салғызды
2.Жарықпен тамақ пісірді
3.Теңізде жүзді қайықтай
4.Айшылық алыс жерлерден жылдам хабар
алғызды
5.Дүниені көрді жалықпай
6.Мың шақырым жерлерге күн жарымда
барғызды
7.Аты бар арбаны жүргізді
8.Тамақты от пен суға пісірді
9.Адамды құстай ұшырды
|