Сабақтың
басы
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
10
мин
|
1.Сәлемдесу.Оқушыларға жақсы
көңіл-күй сыйлау;
Топқа бөлу
Топ ережесін еске
түсіру.
Топтастыру.
2. «Quizizz» қосымшасы арқылы өткен
тақырыпты қайталау
1.Иондық кристалдық торға жататын қатарды
тап?
А)O2,
H2O, KCl
В)Al2O3,LiCl,NaF
С)H2,
Si, C
Д)NaCl, NO, PH3
2)Алмаз бен графиттің кристалдық
торы?
А)металдық
В)молекулалық
С)атомдық
Д)иондық
3.CO2
затының химиялық байланыс түрін және кристалдық торын
тап?
А)Иондық байланыс, иондық кристалық
тор
В)Металдық байланыс, металдық кристалдық
тор
С)Сутектік байланыс, молекулалық кристалдық
тор
Д)Ковалентті байланыс, молекулалық кристалдық
тор
4.Молекулалық кристалдық тор өкілдерінің
электртерістілігі?
А)2-ден төмен
В)2-ден жоғары
С)2-ге
тең
Д)бәрі
дұрыс
5.
Металдық кристалдық торға жататын қатарды
анықтаңыз?
А)Na,
C, Li
В)Cu,
Fe, Ag
С)H2,
O2, N2
Д)Ne,Co, Ni
6.
Аморфты заттардың дұрыс қатарын анықтаңыз?
А)кремний, алмаз
В)су,
мұз
С)янтарь, шыны
Д)графит, пластик
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
1. «Атом,молекула» әдісі
арқылы 3 топқа бөлінеді
1-топ
«Еріткіш»
2-топ
«Ерітінді»
3-топ «Еріген зат»
топтасады
Топ басшыларына бағалау парағы
таратылады
2.Оқушылардың сабаққа назарын
аудару үшін алдыңғы білімді өзектендіру және
«Quizizz» қосымшасы арқылы
білім алушылар өткен тақырып бойынша тест
тапсырады.
3. Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.
|
Тесттің қорытындысы арқылы
білім алушыларды «Қошеметтеу» әдісімен бағалау
|
Аудиожазба
Топ ережесі
«Quizizz»
қосымшасы
|
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Жаңа сабаққа
кіріспе:
1.Жаңа тақырып бойынша бейне
материал көрсету
2.Топтық жұмыс «Попс» әдісі
арқылы 3 топқа тапсырма береді.
1-топ «Еріткіш»
Тапсырма:
Еріткішке анықтама бер.Судан басқа қандай заттарды еріткіштер
ретінде қолдануға болады.
2-топ «Ерітінді»
Тапсырма:
Ерітінді деген не? Агрегаттық күйлеріне байланысты қандай
ерітінділер бар?
3-топ «Еріген
зат»
Тапсырма:
Еріген зат дегеніміз не? Заттардың ерігіштігіне қарай түрлерін ата,
мысалдар келтір.
3. Бекіту
тапсырмасы: Топтық
жұмыс
№5 зертханалық жұмыс Заттардың
суда еруі
|
1.Көрсетілген бейне материал
бойынша жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды,жаңа сабақ бойынша
мәліметпен танысады.
2. Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
«Попс» әдісі арқылы постер
дайындайды, қорғайды.
Оқушылар бейнекөріністен алған
мәліметтерін пайдаланып, сұрақтарға жауап жазады.
1-топ
Дескриптор:
Еріткішке анықтама
береді.Судан басқа қандай заттарды еріткіштер ретінде қолдануға
болатынын түсіндіреді
2-топ
Дескриптор:
Ерітіндіге анықтама береді.Агрегаттық күйлеріне
байланысты қандай ерітінділер бар екенін
анықтайды.
3-топ
Дескриптор:
Еріген
затқа анықтама береді.Заттардың ерігіштігіне қарай түрлерін атайды,
мысалдар келтіреді.
Топтар
бірін бірі жапсырмалар арқылы бағалайды.
Білім
алушылар №5 зертханалық жұмыс Заттардың
суда еруінің тәжірибесін жасайды.
«Попс» әдісі арқылы топтар өз
тәжірибелерінің қорытындысын айтады.
Дескриптор:
1-топ натрий хлоридін суда
ерігіштігін зерттейді
2-топ натрий гидрокарбонатының
суда ерігіштігін зерттейді
3-топ
кальций карбонатының суда ерігіштігін зерттейді
|
ҚБ:
катион (+ )-өте
жақсы.
Атом ( о) –
жақсы
Анион (- )
орташа
Топтар бірін бірі бағалауын «Попс» әдісімен
түсіндіреді
ҚБ:
катион (+ )-өте
жақсы.
Атом ( о) –
жақсы
Анион (- )
орташа
Топтар бірін бірі бағалауын «Попс» әдісімен
түсіндіреді
|
оқулық, жұмыс
дәптері
А3 постері , маркер,
стикер
Оқу құралы,дәптер, реактивтер,
шыны таяқша, стақан
|
|
Сабақтың
соңы
10
мин
|
Еркін
микрофон әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Білім
алушылар «Попс» әдісі қолданып, Еркін
микрофонмен сұрақ қою арқылы топтар өзара
кері байланыс жасайды.
|
|
Микрофон
|
|