Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгебралық бөлшектер Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі Күні: 30.05.2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Зубайраев
Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы | Шеңбер, дөңгелек және оның элементтері мен бөліктері. Центрлік бұрыш. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу;7.3.1.28шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу; |
Сабақтың мақсаты | Нүктелердің геометриялық орнының нықтамасын біледі, шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің анықтамаларын біледі, центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін біледі және қолдана алады. |
Жетістік критерийі | -Шеңбер анықтамасын біледі.-Шеңберді сала алады.-Шеңбер элементтерін атап көрсетіп жүргізе біледі.-Диаметр мен радиусқа қатысты есептерді шығара алады. |
Тілдік мақсаттар | - есептің шығару жолын түсіндіре алады;- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады;- шеңберлердің орналасуын олардың центрлерінің ара қашықтығы мен радиустарына тәуелділігін сипаттайды;- сызбада берілгендерді сипаттай алады;
|
| Пәнге қатысты лексика мен терминология:- нүктелердің геометриялық орны;- шеңбердің центрі;- радиус;- диаметр;- хорда;- шеңбердің доғасы, оның бұрыштық шамасы;
|
Құндылықтарға баулу | Еңбекке және шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру |
Пәнаралық байланыс | Информатика, сызу, технология. |
АКТ қолдану дағдылары |
|
Алдыңғы білім | Нүктеден түзуге дейінгі арақашықтықты таба білу. Биссектриса және орта перпендикуляр ұғымдарын нүктелердің геометриялық орындары ретінде білу, оларды транспортир және бұрыштық көмегімен тұрғыза алу. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері
| Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы0 – 5
| 1.Ұйымдастыру: а) Оқушылармен амандасуә) Сыныпты топқа бөлуШеңбер элементтері арқылы топқа бөлу (радиус, хорда, диаметр)б) Психологиялық ахуал туғызу.Көңіл – күйін анықтау. Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен елімді сүйемін» тренингін ұйымдастырылады.Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз;Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз;Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді құшақтаңыз;Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып, құстарша қанат қағыңыз.Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз;Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар!Рахмет.
|
|
Сабақтың ортасы
| (Ұ,МК) Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау және түсінгенін сұрау.Шеңбер және оның элементтері: әр топ постерге өз топ аттарын ашып, анықтамалар жазып қорғайды.Барлық топтарға басқа топтың қорғаған тақырыптарынан сұрақтар қойылады.
«Жигсо» әдісі арқылы Қадағалау.«Аспазшы» стратегиясы
(Т) топтық жұмысӘр топқа есеп беріледі
1-топ. Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d = 5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес)
2-топ. Шеңбердің радиусы диаметрден 15 мм кіші. Диаметрді табыңдар.(r=d-15; d=?; Ш: d=2r; d=2(d-15); d=2d-30; -d=-30; d=30. 30 мм)
3-топ. Центрі О нүктесінде және R =3,5 см болатын шеңбер сызыңдар . Түрлі-түсті қарандашпен радиусын және диаметрін жүргізіңдер.
|
|
Сабақтың соңы | 6. Кері байланыс.
|
|
Келесі сабаққа тапсырма |
|
|
Саралау:Әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар беремін; үлгерімі төмен оқушыларға шеңбер және шеңбер элементтерін есептер шығаруда пайдалануды түсіну үшін, оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету. | Бағалау:Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырмаға бағалау критериі мен дескрипторлар құрастырып, жинаған балдарын есептеп, бағалаймын. | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды;Жұмыс барысында олар жазатын құралдарды пайдаланады; Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды; |
Сабақ бойынша рефлексия
|
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |