Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгебралық бөлшектер Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі
Күні: 30.05.2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Зубайраев Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шеңбер, дөңгелек және оның элементтері мен бөліктері. Центрлік бұрыш. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу; 7.3.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу; |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Нүктелердің геометриялық орнының нықтамасын біледі, шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің анықтамаларын біледі, центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін біледі және қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийі |
-Шеңбер анықтамасын біледі. -Шеңберді сала алады. -Шеңбер элементтерін атап көрсетіп жүргізе біледі. -Диаметр мен радиусқа қатысты есептерді шығара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
- есептің шығару жолын түсіндіре алады; - бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады; - шеңберлердің орналасуын олардың центрлерінің ара қашықтығы мен радиустарына тәуелділігін сипаттайды; - сызбада берілгендерді сипаттай алады; |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология: - нүктелердің геометриялық орны; - шеңбердің центрі; - радиус; - диаметр; - хорда; - шеңбердің доғасы, оның бұрыштық шамасы; |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбекке және шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Информатика, сызу, технология. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Нүктеден түзуге дейінгі арақашықтықты таба білу. Биссектриса және орта перпендикуляр ұғымдарын нүктелердің геометриялық орындары ретінде білу, оларды транспортир және бұрыштық көмегімен тұрғыза алу. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0 – 5 |
1.Ұйымдастыру: а) Оқушылармен амандасу ә) Сыныпты топқа бөлу Шеңбер элементтері арқылы топқа бөлу (радиус, хорда, диаметр) б) Психологиялық ахуал туғызу.
Көңіл – күйін
анықтау. Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен елімді
сүйемін» тренингін
ұйымдастырылады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
(Ұ,МК) Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау және түсінгенін сұрау. Шеңбер және оның элементтері: әр топ постерге өз топ аттарын ашып, анықтамалар жазып қорғайды. Барлық топтарға басқа топтың қорғаған тақырыптарынан сұрақтар қойылады. «Жигсо» әдісі арқылы Қадағалау. «Аспазшы» стратегиясы (Т) топтық жұмыс Әр топқа есеп беріледі 1-топ. Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d = 5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес)
2-топ. Шеңбердің радиусы диаметрден 15 мм кіші. Диаметрді табыңдар. (r=d-15; d=?; Ш: d=2r; d=2(d-15); d=2d-30; -d=-30; d=30. 30 мм)
3-топ. Центрі О нүктесінде және R =3,5 см болатын шеңбер сызыңдар . Түрлі-түсті қарандашпен радиусын және диаметрін жүргізіңдер.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
6. Кері байланыс.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Келесі сабаққа тапсырма |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау: Әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар беремін; үлгерімі төмен оқушыларға шеңбер және шеңбер элементтерін есептер шығаруда пайдалануды түсіну үшін, оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету. |
Бағалау: Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырмаға бағалау критериі мен дескрипторлар құрастырып, жинаған балдарын есептеп, бағалаймын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау: Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды; Жұмыс барысында олар жазатын құралдарды пайдаланады; Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды; |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары:"Алгебралық бөлшектер" 7 сынып
Сабақ жоспары:"Алгебралық бөлшектер" 7 сынып
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгебралық бөлшектер Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі
Күні: 30.05.2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Зубайраев Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Шеңбер, дөңгелек және оның элементтері мен бөліктері. Центрлік бұрыш. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу; 7.3.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу; |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Нүктелердің геометриялық орнының нықтамасын біледі, шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің анықтамаларын біледі, центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін біледі және қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийі |
-Шеңбер анықтамасын біледі. -Шеңберді сала алады. -Шеңбер элементтерін атап көрсетіп жүргізе біледі. -Диаметр мен радиусқа қатысты есептерді шығара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
- есептің шығару жолын түсіндіре алады; - бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады; - шеңберлердің орналасуын олардың центрлерінің ара қашықтығы мен радиустарына тәуелділігін сипаттайды; - сызбада берілгендерді сипаттай алады; |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология: - нүктелердің геометриялық орны; - шеңбердің центрі; - радиус; - диаметр; - хорда; - шеңбердің доғасы, оның бұрыштық шамасы; |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбекке және шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Информатика, сызу, технология. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Нүктеден түзуге дейінгі арақашықтықты таба білу. Биссектриса және орта перпендикуляр ұғымдарын нүктелердің геометриялық орындары ретінде білу, оларды транспортир және бұрыштық көмегімен тұрғыза алу. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 0 – 5 |
1.Ұйымдастыру: а) Оқушылармен амандасу ә) Сыныпты топқа бөлу Шеңбер элементтері арқылы топқа бөлу (радиус, хорда, диаметр) б) Психологиялық ахуал туғызу.
Көңіл – күйін
анықтау. Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен елімді
сүйемін» тренингін
ұйымдастырылады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
(Ұ,МК) Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау және түсінгенін сұрау. Шеңбер және оның элементтері: әр топ постерге өз топ аттарын ашып, анықтамалар жазып қорғайды. Барлық топтарға басқа топтың қорғаған тақырыптарынан сұрақтар қойылады. «Жигсо» әдісі арқылы Қадағалау. «Аспазшы» стратегиясы (Т) топтық жұмыс Әр топқа есеп беріледі 1-топ. Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d = 5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес)
2-топ. Шеңбердің радиусы диаметрден 15 мм кіші. Диаметрді табыңдар. (r=d-15; d=?; Ш: d=2r; d=2(d-15); d=2d-30; -d=-30; d=30. 30 мм)
3-топ. Центрі О нүктесінде және R =3,5 см болатын шеңбер сызыңдар . Түрлі-түсті қарандашпен радиусын және диаметрін жүргізіңдер.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
6. Кері байланыс.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Келесі сабаққа тапсырма |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау: Әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар беремін; үлгерімі төмен оқушыларға шеңбер және шеңбер элементтерін есептер шығаруда пайдалануды түсіну үшін, оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету. |
Бағалау: Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырмаға бағалау критериі мен дескрипторлар құрастырып, жинаған балдарын есептеп, бағалаймын. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау: Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды; Жұмыс барысында олар жазатын құралдарды пайдаланады; Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды; |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













