Материалдар / Сабақ жоспары:"Алгебралық бөлшектер" 7 сынып

Сабақ жоспары:"Алгебралық бөлшектер" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған ҚМЖ. Жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
475
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Алгебралық бөлшектер Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі Күні: 30.05.2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Зубайраев

Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыШеңбер, дөңгелек және оның элементтері мен бөліктері. Центрлік бұрыш.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.3.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу;7.3.1.28шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу;
Сабақтың мақсатыНүктелердің геометриялық орнының нықтамасын біледі, шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің анықтамаларын біледі, центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін біледі және қолдана алады.
Жетістік критерийі-Шеңбер анықтамасын біледі.-Шеңберді сала алады.-Шеңбер элементтерін атап көрсетіп жүргізе біледі.-Диаметр мен радиусқа қатысты есептерді шығара алады.
Тілдік мақсаттар- есептің шығару жолын түсіндіре алады;- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады;- шеңберлердің орналасуын олардың центрлерінің ара қашықтығы мен радиустарына тәуелділігін сипаттайды;- сызбада берілгендерді сипаттай алады;



Пәнге қатысты лексика мен терминология:- нүктелердің геометриялық орны;- шеңбердің центрі;- радиус;- диаметр;- хорда;- шеңбердің доғасы, оның бұрыштық шамасы;

Құндылықтарға баулуЕңбекке және шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру
Пәнаралық байланысИнформатика, сызу, технология.
АКТ қолдану дағдылары

Алдыңғы білімНүктеден түзуге дейінгі арақашықтықты таба білу. Биссектриса және орта перпендикуляр ұғымдарын нүктелердің геометриялық орындары ретінде білу, оларды транспортир және бұрыштық көмегімен тұрғыза алу.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы0 – 5



1.Ұйымдастыру: а) Оқушылармен амандасуә) Сыныпты топқа бөлуШеңбер элементтері арқылы топқа бөлу (радиус, хорда, диаметр)б) Психологиялық ахуал туғызу.Көңіл – күйін анықтау. Көтеріңкі көңіл орнату үшін «Мен елімді сүйемін» тренингін ұйымдастырылады.Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз;Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз;Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді құшақтаңыз;Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып, құстарша қанат қағыңыз.Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз;Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар!Рахмет.



Сабақтың ортасы





















































































































































































(Ұ,МК) Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау және түсінгенін сұрау.Шеңбер және оның элементтері: әр топ постерге өз топ аттарын ашып, анықтамалар жазып қорғайды.Барлық топтарға басқа топтың қорғаған тақырыптарынан сұрақтар қойылады.

«Жигсо» әдісі арқылы Қадағалау.«Аспазшы» стратегиясы

(Т) топтық жұмысӘр топқа есеп беріледі



1-топ. Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d = 5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес)

2-топ. Шеңбердің радиусы диаметрден 15 мм кіші. Диаметрді табыңдар.(r=d-15; d=?; Ш: d=2r; d=2(d-15); d=2d-30; -d=-30; d=30. 30 мм)

3-топ. Центрі О нүктесінде және R =3,5 см болатын шеңбер сызыңдар . Түрлі-түсті қарандашпен радиусын және диаметрін жүргізіңдер.



































Сабақтың соңы6. Кері байланыс.









Келесі сабаққа тапсырма



Саралау:Әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар беремін; үлгерімі төмен оқушыларға шеңбер және шеңбер элементтерін есептер шығаруда пайдалануды түсіну үшін, оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету.Бағалау:Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырмаға бағалау критериі мен дескрипторлар құрастырып, жинаған балдарын есептеп, бағалаймын.Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды;Жұмыс барысында олар жазатын құралдарды пайдаланады; Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды;










Сабақ бойынша рефлексия













Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!