Материалдар / Сабақ жоспары.Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары.Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 130 бұйрықпен жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2023
177
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Электростатика негіздері

Педагогтіңаты-жөні


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы. БЖБ №4.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.1.9 – потенциалдар айырымының және потенциалдың физикалық мағынасын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

  • Потенциалдар айырымының формуласын түрлендіріп, есептер шығару

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут













Сәлемдесу, оқушыларға жоқтама жасау

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып. Оқушыларға «Мен қандаймын?» сергітуін жасатамын.


«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасын сұраймын

1.Нүктелік заряд дегеніміз не?
2. Электр өрісі дегеніміз не?
3. Электр өрісінің кернеулігі нені сипаттайды.
4. Электроскоппен нені өлшейді.
5. Электростатикалық өзара әсер дегенді қалай түсінеміз.
6. Кулон заңы тұжырымдамасы.

7. Электр өрісінің күш сызықтары

Сәлемдеседі, оқу құралдарын дайындайды.

Мұғалімнің кері байланысы

Таратпа материалдар

15 минут





«Домино» әдісі

Оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты формула, анықтамалар жазылған қағаздар қиылып, шашыраңқы түрде беріледі. Оқушылар осы қағаздарды құрастыру арқылы берілген сұрақтардың жауабын таба алады.

Тапсырма№1



















«Жадыны дамытуға арналған сұрақ»


Тапсырма №2

Білім алушыларға деңгейлік тапсырмалар беріледі.
























БЖБ тапсырмасын орындау

20 минут


Оқушылар топта бірлесіп тапсырмаларды орындайды


























Оқушылар тапсырмаларды қарапайымнына күрделіге бағыттай отырып орындайды


Дескриптор:

  • Электр өрісінің потенциалы ұғымына анықтама береді.

  • Потенциал және потенциалдар айырымы арасында айырмашылықты атай алады.

  • Электр өрісінің потенциалы, потенциалдар айырымының формуласын біледі.

  • Электр өрісінде қозғалған зарядтың жұмысын анықтайтын формуланы анықтай алады.

  • Потенциалдар айырымы мен кернеулік арасындағы байланысты көрсететін формуланы анықтап, формуланың шығу жолын қорыта алады.

Дескриптор:

    1. Есептің берілгенін дұрыс жазды

    2. Өлшем бірліктерді ХБЖ ға келтірді

    3. Формулаларды біледі, белгісіз шама үшін формуланы қорытады.

    4. Есептеулер жүргізіп, есептің жауабын табады.


«Басбармақ» әдісі арқылы

сабақ барысы бойынша болсын, тапсырма бойынша болсын, басбармақ жоғарыға қарай болса оқушының білімі керемет, басбармақ көлденең болса оқушы тағыда жұмыс істеу керек, басбармақ төмен қарай әлі де іздену керек екендігін білдіруге болады.

керемет!


Shape1


әліде жұмыс істеу керек!

Оқулық


Таратпа материал


Ресурс №1

Сабақтың соңы:

5 мин

















Үй тапсырмасы


Кері байланыс

«Плюс-минус-қызықты» әдісі

Уақытқа қарай бұл жаттығуды ауызша да, жазбаша да орындауға болады.  

Жазбаша орындағанда үш бағанды кестені  толтыру ұсынылады:

   «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жаза алады;

« Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.

« Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды немесе не жайында көбірек білгісі келетінін сұрақ түрінде де жасса болады.


Электр өрісінің потенциалы және потенциалдар айырымы тақырыбын оқу.

Сабақ бойынша пікір білдіріп, ой бөліседі.

Сабақ барысында бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады. Бағалау критерийлеріне сай тапсырмалар беріледі. Әр тапсырманы орындау барысында оқушыларға дескрипторлар ұсынылады. Дескрипторларға қарап тапсырманы орындай отырып оқушылардың білімі қалыптасады


Ресурстар

Ресурс №1


1- деңгей

  1. Потенциалдар айырымының формуласы мен өлшем бірлігі қандай?

  2. Электр өрісінің кернеулігінің формуласы мен өлшем бірлігі қандай?

10 Кл заряд орналасқан нүктедегі электр өрісінің кернеулігі 30 В/м. Зарядқа әрекет етуші күшті тап. (300 Н)


2- деңгей

  1. Электр өрісінің кернеулігі 10 В/м бір-бірінен 4 см қашықтықта жатқан нүктелер арасындағы потенциалдар айырымын тап. (0,4 В)

  2. Электр өрісінің кернеулігі 100 В/м бір-бірінен 4 см қашықтықта жатқан нүктелер арасындағы потенциалдар айырымын тап. (4 В)

  3. Электр өрісінің кернеулігі 1000 В/м бір-бірінен 4 см қашықтықта жатқан нүктелер арасындағы потенциалдар айырымын тап. (40 В)


3- деңгей

1. Біртекті электр өрісінде массасы 10 кг және заряды 50 Кл-ге тең тозаң орналасқан. Егер тозаңның тартылыс күші электр өрісі

күшімен теңелсе, өріс кернеулігі қандай болады? (2 В/м)

  1. Біртекті электр өрісінде массасы 20 кг және заряды 50 Кл-ге тең тозаң орналасқан. Егер тозаңның тартылыс күші электр өрісі күшімен теңелсе, өріс кернеулігі қандай болады? (4 В/м)




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!