Сабақтың
басы
5
минут
|
Сәлемдесу,
оқушыларға жоқтама жасау
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып.
Оқушыларға «Мен қандаймын?»
сергітуін жасатамын.
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасын
сұраймын
1.Нүктелік заряд дегеніміз
не? 2. Электр өрісі дегеніміз
не? 3. Электр өрісінің кернеулігі нені
сипаттайды. 4. Электроскоппен нені
өлшейді. 5. Электростатикалық өзара әсер дегенді қалай
түсінеміз. 6. Кулон заңы
тұжырымдамасы.
7. Электр өрісінің күш
сызықтары
|
Сәлемдеседі, оқу құралдарын
дайындайды.
|
Мұғалімнің кері
байланысы
|
Таратпа
материалдар
|
15
минут
|
«Домино» әдісі
Оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты формула,
анықтамалар жазылған қағаздар қиылып, шашыраңқы түрде беріледі.
Оқушылар осы қағаздарды құрастыру арқылы берілген сұрақтардың
жауабын таба алады.
Тапсырма№1
«Жадыны дамытуға арналған
сұрақ»
Тапсырма №2
Білім алушыларға деңгейлік тапсырмалар
беріледі.
БЖБ тапсырмасын орындау
20 минут
|
Оқушылар топта бірлесіп
тапсырмаларды
орындайды
Оқушылар тапсырмаларды
қарапайымнына күрделіге бағыттай отырып
орындайды
|
Дескриптор:
-
Электр өрісінің потенциалы
ұғымына анықтама
береді.
-
Потенциал және потенциалдар
айырымы арасында айырмашылықты атай
алады.
-
Электр өрісінің потенциалы,
потенциалдар айырымының формуласын
біледі.
-
Электр өрісінде қозғалған
зарядтың жұмысын анықтайтын формуланы анықтай
алады.
-
Потенциалдар айырымы мен
кернеулік арасындағы байланысты көрсететін формуланы анықтап,
формуланың шығу жолын қорыта
алады.
Дескриптор:
-
Есептің берілгенін
дұрыс жазды
-
Өлшем бірліктерді
ХБЖ ға келтірді
-
Формулаларды біледі,
белгісіз шама үшін формуланы
қорытады.
-
Есептеулер жүргізіп,
есептің жауабын табады.
«Басбармақ» әдісі
арқылы
сабақ барысы бойынша болсын, тапсырма
бойынша болсын, басбармақ жоғарыға қарай болса оқушының білімі
керемет, басбармақ көлденең болса оқушы тағыда жұмыс істеу керек,
басбармақ төмен қарай әлі де іздену керек екендігін білдіруге
болады.
керемет!
әліде жұмыс істеу
керек!
|
Оқулық
Таратпа материал
Ресурс №1
|
Сабақтың соңы:
5
мин
Үй
тапсырмасы
|
Кері
байланыс
«Плюс-минус-қызықты»
әдісі
Уақытқа қарай бұл жаттығуды ауызша да, жазбаша да
орындауға болады.
Жазбаша орындағанда үш бағанды
кестені толтыру ұсынылады:
«Плюс» - оң
әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жаза
алады;
« Минус» -
“қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген
ойларын жазады.
« Қызықты»-
деген бағанға өздеріне не қызықты болды немесе не жайында көбірек
білгісі келетінін сұрақ түрінде де жасса
болады.
Электр
өрісінің потенциалы
және потенциалдар айырымы тақырыбын
оқу.
|
Сабақ
бойынша пікір білдіріп, ой бөліседі.
|
Сабақ барысында бағалау критерийлері оқушыларға
таныстырылады. Бағалау критерийлеріне сай тапсырмалар беріледі. Әр
тапсырманы орындау барысында оқушыларға дескрипторлар ұсынылады.
Дескрипторларға қарап тапсырманы орындай отырып оқушылардың білімі
қалыптасады
|
|