Материалдар / Сабақ жоспары:"Көпмүшелерге амалдар қолдану" 7 сынып

Сабақ жоспары:"Көпмүшелерге амалдар қолдану" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама мұғалімдерге керек қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
2672
3 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар болімі:Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Зубайраев
Сынып: 7 АлгебраҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Көпмүшелерге амалдар қолдану
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.1.7көпмүшелерді қосу және азайтуды орындау; 7.2.1.8көпмүшені бірмүшеге көбейтуді орындау;7.2.1.9көпмүшені көпмүшеге көбейтуді орындау.
Сабақтың мақсаты
  • Көпмүшенің анықтамасын біледі;
  • Ұқсас мүшелерді біріктіре алады;
  • Көпмүшелерді көбейту ережесін айтады;
  • Көпмүшелерді қосу және азайту ережелерін біледі;
  • Күрделі есептерді шығара алады және мысалдар келтіреді.
  • Бағалау критерийі

    Оқушылар:
  • бірмүше мен көпмүше анықтамаларын біледі;
  • бірмүшенің коэффициенті мен дәрежесін анықтайды;
  • бірмүше мен көпмүшені стандарт түрде келтіре біледі;
  • бірмүше мен көпмүшелерге амалдар қолданады;
  • - көпмүшелерге амалдар қолдану арқылы шығарылатын мәтін есептер құрастырады.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар:
  • қандай өрнектің бірмүше (көпмүше) болатынын түсіндіреді;
  • бірмүшені (көпмүшені) стандарт түрге қалай келтіруді түсіндіреді;
  • бірмүшелерді көбейту мен бірмүшені дәрежеге шығару жолын негіздейді;
  • - көпмүшелерді қосу мен азайтудың жолын, бірмүшені көпмүшеге көбейту және көпмүшелерді көбейтуді негіздеу жүргізеді.
  • Бөлім бойынша лексика мен терминология
  • бірмүше;
  • көпмүше;
  • екімүше, үшмүше;
  • дәреже;
  • көбейту;
  • бас мүше;
  • бос мүше;
  • қосу және азайту.
  • Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел» құндылығы. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алады.
    Пәнаралық байланысҚазақ тілі, ағылшын, денешынықтыру
    АКТ қолдану дағдыларыСабақ барысында слайдтарды қолдану, интербелсенді тақтамен жұмыс жасау.
    Алдыңғы білім7.2.1.5көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу;7.2.1.6көпмүшені стандарт түрге келтіру;

    Сандардың квадраты мен кубының мәндерін таба алу. Шаршы ауданы мен текшенің көлемін табу формулаларын, аудан мен көлемнің өлшем бірліктерін белгілей білу.
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріуақытыСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріресурстар
    Сабақтың басы5 минҰйымдастыру:Амандасу, оқушыларды түгендеу. «Басбармақ» әдісі арқылы оқушылардың көңіл –күйін біліп, топтарға бөлемін. Оқушыларды «Тәуелсіздік», «Мәңгілік Ел» және «Қазақстан» арқылы 3 топқа бөлемінI топ –«Тәуелсіздік»II топ – «Мәңгілік Ел»III топ – «Қазақстан»Оқушылар топтық, жұптық және жекелей тапсырмаларды орындайды. Оқушылар топ ішінен ақылдаса отырып топ басшысын сайлап алады. Топ басшысы топ мүшелерінің алған ұпайларын белгілеп отырады. «Миға шабуыл» страгиясы арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын





    Білу және түсіну

    Сабақтың ортасы

    15 мин

































































    10 мин







    5 мин

    Оқушыларға көпмүшелерді қосу немесе азайтуды есептер. Оқулықпен жұмысҰқсас мүшелерді біріктіріңдер:



  • Көпмүшенің айырмасын табыңдар:
  • – в+5)



  • Стандарт түрге келтіріңдер:






  • «Күн сәулесі» ойыны бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі, бұл тапсырмалардың жауабы «25» саны. Оқушылар 25 санына сипаттама береді. 25 саны қандай сан, бөлгіштірін, еселігін және үш тілде айтады.Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар «жұмбақ» қойылады. Жауабын үш тілде жазып көрсету керек.1 Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да. Ұзындығы жазулы тұр бойында (сызғыш, ленейка, ruler)2 Қабат-қабат қаттама, Ақылың болса аттама (кітап, книга,book)3 Жұт ... ағайынды (жеті, семь, seven)4 Өзі сөйлей білмейді, салған ізі сөйлейді (қалам, ручка, pen)5 Геометриялық негізгі ұғымдар (нүкте,точка, point)
    Интербелсенді тақтада дұрыс жауап шығады. Топ оқушылары сағаттың тілімен өз жұмысын көршісіне береді. Тапсырманы алған оқушы дұрыс жауабымен салыстыра отырып бағалайды.

    Сабақтың соңы

    8 мин















    2 мин
  • Cәйкестендіру тест тапсырмасын орындатамын.


  • Кері байланыс.
















  • «БББ» (Білемін, Білдім, Білгім келеді) кестесін толтырады.
    Саралау:Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды. Саралау барысында, оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты деңгейде меңгергенін нақты анықтап алдым, тақырыпты барлық бала меңгерді, сабаққа қатыспай қалыс қалған оқушы болған жоқ, сабақ өте қызықты болды. Мен берілген уақыт ішінде жоспар бойынша үлгердім, барлық тапсырмалар уақтылы орындалды. Сонымен қатар әр оқушының іс – әрекетін назарда ұстау керектігін ұғындым.Сабақ соңында оқушылар бағалау парағын толтырып, өзін бағалады. Сол бағалау парағымен сәйкестендіре отырып, мен қорытынды бағаны қойдым.Бағалау:Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды іске асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырмаға бағалау критерийі мен дескрипторлар құрып, жинаған баллдарын санаймын.

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау:Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық гигиеналық талаптарды сақтайды; жұмыс кезінде оқушылар жазатын, сызатын құралдарды пайдаланады; жұмысты тек мұғалімнің көиегімен бастайды; оқу құралдарын тек қажет жағдайда ғана пайдаланады.
    Келесі сабаққа тапсырма

    7.2.1.13көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау;
    Рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды?Сабақтың оқу мақсаттары шынайы құрылды. Алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу кезінде оқушылар өзіндік бақылау дағдыларын қолдануды үйренді. Сыныптағы ахуал, өзара түсінісуі жақсы деңгейде болды. Оқушылар сабаққа белсене қатысты, әр тапсырманы тиянақты орындап, топта бірлесе жұмыс жасады.
    Жалпы бағаСабақтың жақсы өтен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)

    1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)

    1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.







    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!