Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары:"Көпмүшелерге амалдар қолдану" 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар болімі: |
Мектеп: «Бабай-Қорған» жалпы орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ш.Зубайраев |
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 Алгебра |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Көпмүшелерге амалдар қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.7 көпмүшелерді қосу және азайтуды орындау; 7.2.1.8 көпмүшені бірмүшеге көбейтуді орындау; 7.2.1.9 көпмүшені көпмүшеге көбейтуді орындау. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім бойынша лексика мен терминология |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» құндылығы. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, ағылшын, денешынықтыру |
||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Сабақ барысында слайдтарды қолдану, интербелсенді тақтамен жұмыс жасау. |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
7.2.1.5 көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу; 7.2.1.6 көпмүшені стандарт түрге келтіру;
Сандардың квадраты мен кубының мәндерін таба алу. Шаршы ауданы мен текшенің көлемін табу формулаларын, аудан мен көлемнің өлшем бірліктерін белгілей білу. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
уақыты |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
5 мин |
Ұйымдастыру: Амандасу, оқушыларды түгендеу. «Басбармақ» әдісі арқылы оқушылардың көңіл –күйін біліп, топтарға бөлемін. Оқушыларды «Тәуелсіздік», «Мәңгілік Ел» және «Қазақстан» арқылы 3 топқа бөлемін I топ –«Тәуелсіздік» II топ – «Мәңгілік Ел» III топ – «Қазақстан» Оқушылар топтық, жұптық және жекелей тапсырмаларды орындайды. Оқушылар топ ішінен ақылдаса отырып топ басшысын сайлап алады. Топ басшысы топ мүшелерінің алған ұпайларын белгілеп отырады. «Миға шабуыл» страгиясы арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын
|
Білу және түсіну |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
15 мин
10 мин
5 мин
|
Оқушыларға көпмүшелерді қосу немесе азайтуды есептер. Оқулықпен жұмыс Ұқсас мүшелерді біріктіріңдер:
– в+5)
«Күн сәулесі» ойыны бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі, бұл тапсырмалардың жауабы «25» саны. Оқушылар 25 санына сипаттама береді. 25 саны қандай сан, бөлгіштірін, еселігін және үш тілде айтады. Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар «жұмбақ» қойылады. Жауабын үш тілде жазып көрсету керек. 1 Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да. Ұзындығы жазулы тұр бойында (сызғыш, ленейка, ruler) 2 Қабат-қабат қаттама, Ақылың болса аттама (кітап, книга,book) 3 Жұт ... ағайынды (жеті, семь, seven) 4 Өзі сөйлей білмейді, салған ізі сөйлейді (қалам, ручка, pen) 5 Геометриялық негізгі ұғымдар (нүкте,точка, point) |
Интербелсенді тақтада дұрыс жауап шығады. Топ оқушылары сағаттың тілімен өз жұмысын көршісіне береді. Тапсырманы алған оқушы дұрыс жауабымен салыстыра отырып бағалайды.
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
8 мин
2 мин |
|
«БББ» (Білемін, Білдім, Білгім келеді) кестесін толтырады. |
Саралау: Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды. Саралау барысында, оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты деңгейде меңгергенін нақты анықтап алдым, тақырыпты барлық бала меңгерді, сабаққа қатыспай қалыс қалған оқушы болған жоқ, сабақ өте қызықты болды. Мен берілген уақыт ішінде жоспар бойынша үлгердім, барлық тапсырмалар уақтылы орындалды. Сонымен қатар әр оқушының іс – әрекетін назарда ұстау керектігін ұғындым. Сабақ соңында оқушылар бағалау парағын толтырып, өзін бағалады. Сол бағалау парағымен сәйкестендіре отырып, мен қорытынды бағаны қойдым. |
Бағалау: Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды іске асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырмаға бағалау критерийі мен дескрипторлар құрып, жинаған баллдарын санаймын.
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау: Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық гигиеналық талаптарды сақтайды; жұмыс кезінде оқушылар жазатын, сызатын құралдарды пайдаланады; жұмысты тек мұғалімнің көиегімен бастайды; оқу құралдарын тек қажет жағдайда ғана пайдаланады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Келесі сабаққа тапсырма
|
7.2.1.13 көпмүшелерге амалдар қолдану, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды? Сабақтың оқу мақсаттары шынайы құрылды. Алгебралық өрнектерді ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару және топтау тәсілдері арқылы көбейткіштерге жіктеу кезінде оқушылар өзіндік бақылау дағдыларын қолдануды үйренді. Сыныптағы ахуал, өзара түсінісуі жақсы деңгейде болды. Оқушылар сабаққа белсене қатысты, әр тапсырманы тиянақты орындап, топта бірлесе жұмыс жасады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өтен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)
1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)
1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия.
|