Сабақ жоспары:Күрделі эфирлер. Майлар. Майлардың құрылысы мен қасиеттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары:Күрделі эфирлер. Майлар. Майлардың құрылысы мен қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары:КМЖ Күрделі эфирлер. Майлар. Майлардың құрылысы мен қасиеттері. 11 сыныпқа арналған.Майлардың құрамы мен құрылысын, қасиеттерін және іс жүзінде қолданылуын білу.Майлардың физикалық және химиялық қасиеттерін зерттейді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

11.1 B Карбонилді қосылыстар

Колледж:

Күні:

Мұғалімнің А.Ә.Т:

курс: 1

Қатысушылар саны:

Қатысушылар саны:

Тақырыбы:

Күрделі эфирлер. Майлар. Майлардың құрылысы мен қасиеттері

Оқу мақсаты:

11.4.2.11 Майлардың құрамы мен құрылысын, қасиеттерін және іс жүзінде қолданылуын білу.

Сабақтың мақсаты:

Майлардың физикалық және химиялық қасиеттерін зерттейді.

Тілдік мақсат:


Оқушылар:

Олар тиесілі болатын жалпы өнімдер, топтар атауының тізілімін анықтайды, сондай-ақ тамақтану тұрғысынан топқа кіретін әр өнімнің үлесін бағалай алатын болады.

Пәндік лексика және терминология:

Диета, пропорциялар, белоктар, майлар, көмірсулар, органикалық қосылыстар, өнім топтары, пайызда, бағалау

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

X тағам өніміне Y қатысты.

Барлығы /ең / кейбір менің сүйікті астарым X тобына жатады.

Менің диетамның (кеше) N% майлар/көмірсулар/белоктар тобына жатады деп санаймын.

Мен Х тобындағылардан ешқайсысын ұнатпаймын.

Бағалау критерийі

-майлардың қасиеттерін сипаттайды;

-майлардың гидролиз өнімін дұрыс болжайды;

-айналымдарды жүзеге асырады;

-дұрыс есептеулер жүргізеді.

Алғашқы білім:

9.1В Көміртегі қосылыстары

10.3А Органикалық химияға кіріспе

10.3B Көмірсутектер

10.3А Спирттер және органикалық қышқылдар

10.4В Синтетиткалық полимерлер

Құндылықтармен байланыс

Бір-біріне деген құрмет, адалдық, өмір бойы оқу құндылықтары.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекеттер

Ресурстар

1- 2 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі.

студенттермен амандасу.


Сабақтың тақырыбын анықтау, оқу мақсатымен таныстыру

Слайд

1-2

3 -18 мин








































19-26 мин



27-37 мин












Студенттерді жұпқа немесе топқа бөлу.

Тапсырма №1

«Кубизм» стратегиясы

Кубикті лақтыру арқылы әр топ тапсырмаларды анықтайды. Кубиктің алты қырында 6 тапсырмалар жазылған.


1-топ Ассоциация (жіктеу)

2-топ Сипаттау

3-топ Талдау (химиялық қасиеттері)

4-топ Дәлелдеу

5-топ Салыстыру (Венн диаграммасы)

6-топ Ұсыну (қолдану)


1). Ассоциация.

2)
Сипаттау

Майлардың физикалық қасиеттеріне тоқталу.

3) Талдау (химиялық қасиеттері)

Гидролизденуі

Сабындану реакциясы

Гидрленуі

4). Дәлелдеу.
Карл Шееле зәйтүн майынан «май қантын» - тәтті зат алды, 1779 жылы майда глицирин бар екені анықталды, 1808 жылы М.Шеврель май құрамын анықтады, 1854 жылы М.Бертло майды синтездеді.

CH2 – OH HO – OC – R CH2 – O – OC – R

CH – OH + HO – OC – R CH – O – OC – R + 3H2O

CH2 – OH HO – OC – R CH2 – O – OC – R


Майларды жануарлармен мен өсімдіктерден алады. Тиімсіз болғандықтан, майлар синтездік жолмен алынады.


5) Салыстыру (Венн диаграммасы)

Карбон қышқылы мен майды салыстыру

6) Ұсыныс (қолданылуы)


Мұғалімнің оқушы жауаптарын қорытындылауы.



Тапсырма №2

1.Төмендегі айналымды жүзеге асырыңыз:

Үшолеат -------- үшстеарат ---------стеарин қышқылы

глицерин --------- мыс (ІІ) глицераты

2.Массасы 26,52г сұйық майды (глицерин үшолеатын) қатты майға айналдыру үшін өнеркәсіптік шығыны 10% болса, сутектің қандай көлемі (қ.ж.) жұмсалады? (2,24м3)

3.Құрамындағы стеарин қышқылы үшглицеридінің массалық үлесі 0,8-ге тең майдың 1,5 тоннасына натрий гидроксидімен әсер етіп, құрамында натрий стеаратының массалық үлесі 0,7-ге тең болатын сабынның неше тоннасын алуға болады? (1,77т)


Кубиктер, таратпа материалдар






































Слайд

3-7

38-40 мин

Үйге тапсырма:

Рефлексия










Слайд №10




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.00.2021
2250
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі