Сабақтың басы
|
Қызығушылықты ояту
кезеңі
1. Психологиялық ахуал: Студенттер болатын сабаққа
дайындықтарын тиянақтайды.
2. Оқытушы студенттерге сабақ тақырыбын анықтау үшін келесі
сұрақтарды қоя алады:
-Экология туралы не
білеміз?
-Экологияның денсаулыққа
әсері.
-Мұхит сөзін орысшаға
аударыңдар.
-Мұхит дегеніміз не?
-Теңіз тамшыдан
құралады»
|
1. Өз беттерінше оқып, мазмұндай алуға
дағдыланады.
2. Студенттер ой талқысына түсе отырып, өзіндік пікір түйе
алады және кейіпкерлердің іс-әрекеттерін талдай алуға
талаптанады.
3. Студенттер өз ойларын қорғай білуге үйренеді, өзінің
ішкі дауысын тыңдайды, достық сезімдері, бір-біріне сыйластық
сезімдері артады. 4. Сөздік қорларын
молайтады.
|
1. Сұраққа жауап беру арқылы
бағалау
2. Бағалау критерийлері
|
1. Бейне- ролик
2. АКТ мүмкіндік- тері
https://www.
youtube.
com/watch?
v=mQn
SblOvLJs
----------------
|
Сабақтың ортасы
|
-
1. Тілдік құзыреттіліктерін
кеңейту мақсатындағы деректемелер:
-
-«Мұхит – тіршілік мекені» дегенді қалай
түсінесіңдер?
-
-Мұхиттағы тіршілік дүниесінің адам өміріндегі маңызы
неде?
2. Мұхит және экологиялық
проблемалар. Бейнеролик
https://www.youtube.
com/results?search_query
https://www.youtube.
com/watch?v=mQnSblOvLJs
Дескриптор:
-
1. Мәтіндегі сөздердің мағынасын
ашады.
-
2. Берілген сөздердің мәтіндегі қызметін
ашады.
1. Тірек сөздермен
жұмыс
Ғаламат, итбалық, тұйық көл сөздерін орысшаға
аудару
Дескриптор
1. Сөздік қорын молайту
2. Сөздерді аудару
|
І тапсырма. Чтение текста с
переводом
Мәтінмен жұмыс (2-тапсырма, 74
бет)
1. «Сандарды
сөйлетейік»
«Цифры говорят»
2. -Мәтіндегі сан есімдерді
қатыстырып, сұрақтарға жауап
беріңдер.
Дескриптор
1. Мәтінді түсініп оқу
2. Сұрақтарға жауап беру
ІІ тапсырма. Стратегия INSERT. –Перечертите,
перепишите в тетради таблицу. То сведение, которое вы давно знаете
в столбик «Давно знаю»...
«Противоположено моему мнению» - во
второй,
«Для меня новая информация» - в третий и «Не согласен» - в
четвертый столбик.
Дескриптор
1. Өз ойларын қорыту
2. Кестемен жұмыс істеу
ІІІ
тапсырма. 79 беттегі мәтінге сұрақтар дайындау «Каспий
теңізі»
-Қайда
орналасқан?
-Каспий
теңізі неге бай?
-Ең
бағалаы қандай
балық?
-Құстардың
неше түрі бар?
Каспийде
не өндіріледі?
Мәтін
бойынша кластер
құру
Дескриптор
1. Мәтін
бойынша сұрақтар
құрастыру
2. Мәтін
бойынша кластер
құрастыру
|
1. Сұраққа жауап беру арқылы
бағалау
2. Бағалау критерийлері
3 тапсырма толық әрі сапалы орындалса –
5
2 тапсырма сапалы орындалса – 4
1 тапсырма толық орындалса немесе шала орындалса
– 3
3 тапсырма толық әрі сапалы орындалса –
5
2 тапсырма сапалы орындалса – 4
1 тапсырма толық орындалса немесе шала орындалса
– 3
|
1. Бейне- роликтер
2. АКТ мүмкіндік- тері
https://www.
youtube.com/
results?
search_query
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия
4. Үй
тапсырмасы:
1. Мұхит туралы деректер
жинау
2. Жаңа сөздерді
жаттау
3. Өткенді
қайталау
|
IV тапсырма. 5 тарау Сөздік
ж.
Дәптерлеріне сөздікті жазу және орфографиясына көңіл
бөлу
Дескриптор
1. Сөздікті дәптерге жазу
2. Жазылуына көңіл бөлу
|
1. Тапсырманы толық орындау
2. Бағалау критерийлері
|
1. Бейне- роликтер
2. АКТ мүмкіндік- тері
|