Сабақтың
тақырыбы: Сын есім
Сабақтың
мақсаты: Оқушылардың сын есім
туралы алған білімдерін бекіту.
Түзету
мақсаты: Ауызша тапсырма
арқылы оқу дағдыларын
қалыптастыру, сөздік қорын
молайту.
Жазбаша тапсырма арқылы сауаттылығын
арттыру,
логикалық ойлауын, есте
сақтау қабілеттерін
дамыту. Сабақтың
түрі: Бекіту
сабағы
Сабақтың
әдісі: Топтық
жұмыс.
Көрнекілігі: Қима әріптер, үлестірмелі
топшамалар, сөзжұмбақ, жұмбақтар.
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
бөлімі
Оқушылармен амандасу.
Зейіндерін сабаққа аудару
ІІ. Пысықтау.
Жаңа сабақ бастамас бұрын, есімізге түсіріп
жіберейік.
Қыстың қай
айы?
-
қаңтар
-
Қаңтардың қай күні?
-
10-ы
Ойын «Кім
тапқыр?» Бір сәтке көздеріңді
жұмасыңыз. Қолдарыңа бір зат беремін. Сендер сол затты сипап-сезу
арқылы сол заттың қандай екенін
анықтайсыңдар.
- Сонымен, балалар сын есім
дегеніміз не?
1-тапсырма: Әңгімені оқы, мазмұнын айт. Сөйлемнің ішінен сын
есімдерді тауып, сұрақ қой.
Емен – мықты ағаш. Оның діңі жуан, биік. Қабығы қалың.
Бұтақтары да жуан, ұзын. Еменнің жапырақтары әдемі болады.
Жаңғақтары – малға жем.
2- тапсырма: Сөздерді оқы.
Оларға сұрақ қой. Заттың атын, сынын білдіретін сөздерді тиісті
сұрақтарының астына жаз.
Кім? не?
Қандай?
Ана, күн Ақ,
қара
жазушы, үй тұщы,
таза
мұғалім,
төртбұрыш,
биші
кіші
3- тапсырма: Бір зат есімге
қатысты бірнеше сын есім тауып жаз.
сұр
қызыл
кіші
қышқыл
қорқақ
жұмсақ
4-
тапсырма: Қандай ? қай? сұрақтарының орнына тиісті сөздерді
қойып,
сөйлемдерді көшіріп жаз.
Айнұрдың (қандай?) көйлегі бар. Мен (қандай?) ертегі
оқыдым.Бізге (қандай?) оқушылар көмектесті. Қалада (қандай?) үйлер
көбейді.
ІІІ.
Қорытынды
С
өзжұмбақ шешу.
Ерекше сөзжұмбақты біз
шешеміз. Ол үшін сендер әр сөздің жетіспейтін әріпін тауып жазуыңыз
қажет.
ІV.
Бағалау.