Сабақтың
тақырыбы:
Тірі материяның химиялық
құрамының бірлігі. Өсімдіктер ,жануарлардың,саңырауқұлақтар мен
бактерия жасушаларының химиялық құрамы.
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Кожахметова Н.С
Күні:18.09.2018ж
|
СЫНЫП: 9
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
Химиялық элементтер,су және
басқа бейорганикалық қосылыстар,олардың жасуша тіршілік
әрекетіндегі рөлі.
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Сұраққа жауап береді,
жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай
алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Тілдік құзіреттілік
|
Macroelement,
microelement,
ultramicroelements
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
химия,цитология
|
Алдыңғы
оқу
|
Жасушаның ашылу
тарихы
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға
бөлу.
|
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну.
Термин
сөздер
Macroelemen-макроэлемент
Microelement-микроэлемент
Ultramicroelements-ультрамикоэлементтер
Water-
су
Mineral
salts-минералды тұздар
Оқулықмен жұмыс.
Қолдану
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
Топтарға тапсырма
«Қар
кесегі» әдісі
(Қозғалуға және араласуға
ыңғайлы болу үшін үлкен кеңістік қажет. Немесе оқушылар парталардың
айналасына топтар құрып, тиісінше орындықтарды қозғалта
алады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Біріншіден, оқушылар жеке
жауап берулері керек. Кейін жұп ақылдасып, олардың екі жауабын бір
жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп,
үдерісті қайталайды. Осылайша төрт,бес,алты жауап бір жауап болып
біріктіріледі.)
Ортақ
сүрақтар:
1.
Жасуша құрамында қанша химиялық элемент
бар?
2.
Микроэлементтердің маңызы
қандай?
3.Жасушадағы судың
маңызы?
|
Оқулық.
«Қар
кесегі» әдісі.
|
Ортасы
10
минут
|
Талдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз
пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты
анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша
бірлесіп алға шығып сөйлей алады
|
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
«Қаражорға»
биі
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез «Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
Қандай заттар жасушаның
буферлік қасиетін қамтамасыз етеді?
|
«Ойлан – жұптас –
бөліс» әдісі
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы Дұрыс
жауапқа 5 балл.
«Сабақтағы проблемалар»
кестесі
«Бағдаршам»
әдісі
|
Бағалау
парақшасы
Сабақтағы
проблемаларкестесі
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау –
Сіз қосымша
Көмеккөрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау
- Оқушылардың
Үйренгенін тексеруді
Қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
Қорғау ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағыахуал
Қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
Саралау
шаралары
тиімді
болды ма?
Мен
берілген
Уақыт
ішінде
үлгердімбе?
Мен
өз жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты
жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
Жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|