Материалдар / сабақ жоспар"Заттардың жіктелуі " 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

сабақ жоспар"Заттардың жіктелуі " 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
765
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:Сынып: 5 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы5.2В Заттардың жіктелуі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.3.2.1 қоспалар мен таза заттарды ажырату5.3.2.2 қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну
Сабақтың мақсаттарызаттардың жалпы сипатттамалары, жіктелуі және олардың арасындағы генетикалық байланысты қарастыру, оны түсіндіру;

Жетістік критерийлеріқоспаларды бөлу әдістермен танысу, негізгі әдістерді (сүзу, булану) үйрену; қауіпсіздік ережелерін сақтап, нұсқаулық бойынша жұмыс істеу және химиялық тәжірибе туралы қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыру.

Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікТабиғат-зат
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут«Миға шабуыл» стратегиясы (Карточкалар көмегімен берілген сұрақтарға жауап беру)





Шаттық шебері

















Сабақтың ортасы8 минут



Автобус аялдамасы» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.1.Жай заттар дегеніміз не? Олардың күрделі заттардан айырмашылығы неде? Мысалдар келтір.2.Күрделі заттардың жай заттардан айырмашылығы?3.Металдар мен Бейметалдар егіз ұғым болып табылады ма?Мұғалім әдісті түсіндіріп кетеді. Қол шапалақтау арқылы топтарды алмастырады.«Смайликтар» арқылы бағалау Жаңа тақырыпты өздігінен меңгерту, ресурс тарату, шығару.Тапсырманы маршруттық картамен беріп, оқушылардың күтілетін нәтижесіне жетуін өздігінен жоспарлауға үйретеді. «Бағдаршам» әдісі арқылы формативті бағалау.Мысалы:
  • Қызыл түс – түсінген жоқпын;
  • Сары түс – әлі де практика қажет/сұрақтар бар;
  • Жасыл түс – барлығы түсінікті.
  • Формативті бағалау арқылы оқушылардың арасындағы ынтымақтастықты және кері байланысты нығайтады. Экрандағы баллдарға сәйкес формативті бағалау.Графикалық диктант. «ИЯ» немесе «ЖОҚ» деп дәптерге жазу
  • Заттар екіге жіктеледі?
  • Жай заттарда екіге жіктеледі?
  • Күрделі заттар 5ке жіктеледі?




  • Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
    Сергіту сәті1 минутҚатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен  әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)Сергіту сәтіне арналған жинақ
    Аяқталуы16 минут

    Қызықты тапсырма8 минут



    Кезбе тілші» әдісі арқылы сабақты қорытындылау.Оқу үрдісінің барлық аспектілерінде оқушыларды белсене қатысуға мүмкіндік жасайды, оқушылардың өз түсінігі мен пікірін қалыптастыруды көздейді. 











    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы2 минут

    РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.



    Микрафон
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

    Математика сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Ұзақ мерзімді жоспардағы тарау:5.2A Заттар және материалдар .

    Мектеп:
    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5Сабақта қатысқаны:қатыспағаны:
    Сабақ тақырыбы5.2В Заттардың жіктелуі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасынасілтеме)5.3.2.3 құрамы белгілі ерітіндіні дайындау5.3.2.4 еріген заттың массалық үлесін есептеу5.3.2.5 заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу

    Сабақ мақсаттарыбөлшектер теориясының негізгі қағидаларын білу
    Бағалау критерийлеріОқушы оқу мақсатына жетеді, егер: бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуының ерекшеліктерін түсіндіредібөлшектер теориясына сәйкес заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын түсіндіреді
    Тілдік мақсаттарЛексика мен фразаларды қоса, тілдік мақсаттарды анықтаңыз.Оқушылар орындай алады:бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуының ерекшеліктерін, сонымен қатар, бөлшектер теориясына сәйкес заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын түсіндіру арқылы топта/жұпта ауызша хабарлама жасаупәнге қатысты лексика мен терминология: газдар, сұйықтықтар, қатты заттар, диффузияДиалог/жазылымға арналған пайдалы сөздер/сөздер тіркестері/фразалар: Заттардың бір бірімен араласып, біріне бірі өтуі құбылысын Х деп атайды.Әсіресе Хжылдам жүреді, баяуырақ – …, өте баяу... . Температураны арттырғанда Х құбылысы ... жүреді.
    Құндылықтарды дарытуТопта/жұпта жұмыс жасау арқылы ынтымақтастық. Сыни тұрғыдан ойлаудың дамуы.Талдау, қорытынды жасай алу дағдыларының дамуы.
    Пәнаралық байланысхимия–физика: молекулалық-кинетикалық теорияның негізгі қағидалары
    АКТ дағдыларыВидео көру
    Алдыңғы білім

    Бастауыш мектептің «Жаратылыстану» пәнінен оқушылар заттардың агрегаттық күйлері бойынша жіктелуін біледі және оларды сипаттай алады.
    Сабақ барысы
    СабақтыңкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Ой қозғау(М) (Д) Қоңырауда (оқушылардың көңілін аудартпай) жағымды, хош иісті заты бар құты/флакон ашып қойыңыз (әтір немесе кофе). Оқушылардың біреуі жағымды хош иісті сезген соң кабинеттегі ауада иіс қалай таралатыны жайлы әңгімені бастаңыз. Әңгіме бірқалыпты сабақтың басталуына әкелуі тиіс. Күнделікті бақылаударының негізінде оқушыларға келесі сұрақтарға жауап беруді ұсыныңыз:
  • Егер әтір құйылған құтыны ашса, онда …;
  • Егер марганцовканың түйіршігін суға салса, онда …;
  • Егер мұзды қыздырса, онда …;
  • Егер бір тамшы майды суға тамызса, онда …;
  • Біздің сабағымыздың
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!