Мотивациялық
қозғаушылық
|
Шаттық
шеңбері.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Мен сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Кәне, бәріміз шаттық
шеңберіне тұрайық. Бір-біріміздің қолымыздан ұстап, бәріміз бірге:
«Қайырлы таң!» дейік. Әдібай Табылдиевтің «Қайырлы таң, балалар!»
тақпағынан үзінді
оқиды:
Арайланып таң
атты,
Алтын шапақ
таратты,
Қайырлы таң,
балалар!
Аман
Отан-панамыз,
Аман
ата-анамыз,
Қайырлы таң,
балалар!
- Өткен оқу іс-әрекетінде
тәуліктің қай мезгілі туралы
әңгімелегенімізді
естеріңе
түсіріңдер.
- Сендер бұдан басқа қандай
тәулік мезгілін
білесіңдер?
|
Шаттық шеңберіне
тұрады.
Бәрі бірге: «Қайырлы таң!»
-дейді.
Тақпақты мұқият
тыңдайды.
- Күндіз туралы
әңгімеледік
- Таңертең туралы
білеміз.
|
Ұйымдастырушылық
ізденістік
|
«Бұл қай кезде болады?»
ойыны.
Жұмыс дәптеріндегі 3-оқу
іс-әрекеті,
1-тапсырма.
Педагог балаларға кешкі мезгіл
туралы
өлең оқып, әңгімелеп
береді.
Сұрақтармен
жұмыс:
- Біз қай мезгіл туралы
әңгімеледік.
- Біз кешке не
істейміз?
- Суреттен нені көріп
тұрсыңдар?
- Бала не істеп
жатыр?
- Бұл уақыттың қай мезгілінде
болады.
«Үлкен
— кішкентай»
ойыны.
(3-оку іс-әрекеті,
2-тапсырма.) Педагог балаларға жұмбақ
жасырады:
Отқа қойсаң
елпілдеп.
Быж-быж етіп тұншығар. Тақиясы
селкілдеп, Танауынан су
шығар.
- Балалар, жұмбақ не туралы?
Балалардың назарын бірнеше шәйнек салынған суретіне аударады.
Педагог сұрақтар
қояды:
- Шәйнектер бірдей ме, әлде
әртүрлі ме'
- Олар
қандай?
Педагог:
- Балалар, сол қолдарыңның
үлкен саусағын (бас бармақ) үлкен шәйнекке, кішкентай саусақтарыңды
(шынашақ) кішкентай шәйнекке
қойындар.
- Ал кеселер бірдей
ме?
Педагог енді балалардан оң
қолдарыньп үлкен саусағын үлкен кесеге, кішкентай саусағын
кішкентай кесеге қоюды
сұрайды.
Педагог үлкен шәйнекті үлкен
кесемен, ал кішкентай шәйнекті кішкентай кесемен сызық арқылы
қосуды тапсырады.
Сөздік
жұмыс: кеш, үлкен,
кішкентай.
Билингвальді
компонент: кеш - вечер, үлкен - большой, кішкентай
-маленький.
«Үлкен - кіші». Сергіту
минуты.
Педагог балаларға жаттығу
жасап көрсетеді: «алдымен мен кішкентай боламын» деп, отырады.
«Содан кейін өсіп үлкен боламын» деп тұрып, қолын жоғары
созады.
«Бір - көп» дидактикалық
жаттығуы.
(3-оқу іс-әрекеті,
3-тапсырма.) Педагог балалардан суретте бір-бірден тұрған
ойыншыктарды атауын және қоршап сызуларын
тапсырады.
Содан соң педагог балалардан
көп заттарды атап көрсетулерін өтінеді.
Жеке жұмыс
жүргізеді.
|
Балалар өлеңді, әңгімені
тыңдайды.
- Кешкі мезгіл туралы.
-Ұйықтауға
дайындаламыз.
Суреттен көргендерін
айтады.
- Ұйықтауға дайындалып
жатыр.
-
Кешке.
Балалар жұмбақты
тыңдайды.
- Шәйнек туралы. Балалар
суретке мұқият
қарайды.
- Шәйнектер
әртүрлі.
- Үлкен және кішкентай
шәйнектер.
Балалар тапсырманы
орындайды.
-
Олар да эртүрлі: үлкен кесе жэне кішкентай кесе. Балалар тапсырманы
орындайды.
Балалар сызық арқылы
қосады.
Қайталайды: кеш, үлкен,
кішкентай. Қайталайды: кеш - вечер, үлкен - большой, кішкентай -
маленький.
Тізелерін бүгіп отырады.
Тұрып,
қолдарын жоғары
көтереді.
Балалар
бір-бірден
салынған
ойыншыктарды
атайды және
қоршап
сызады: 1 ат, 1
піл,
1
машина.
-
Доп, текше, аю көп.
|