Бахмешова
А.Д.
Дата:
05.02.16.
Білім беру саласы: Қатынас.
Шығармашылық.
Бөлімі: Қазақ
тілі
Тақырыбы: Қамшымен таныстыру. Қамшы
өру.
Мақсаты: Балаларды қазақтың ұлттық ат
әбзелі қамшымен таныстыру.
Міндеттері: Алгоритм бойынша қазақ
тілінде сөйлем құрастыру дағдыларын бекіту. Балаларды алгоритм
бойынша жұмыс жасауға үйретуді жалғастыру. «Менің Қазақстаным»
тақырыбы бойынша сөздерді бекіту. Қазақ тілінде жаңа сөздермен
таныстыру. Қамшыны өру техникасымен таныстыру. Алгоритм бойынша
ойлау дағдыларын дамыту. Қазақ халқының шығармашылығына, қол
еңбегіне деген қызығушылығын дамыту.
Құрал-жабдықтар:
алгоритм,
қамшы, қамшы өру сызбасы, шеберхана ретінде жабдықталған құрылғы,
ағаш таяқшалар, былғары, арнайы алжапқыш пен қолғаптар,
аудиодыбыс.
Әдіс-тәсіл: қайталау, түсіндіру,
қарау, сұрақ-жауап, ойын.
Сөздік
жұмыс: қамшы, қамшының сабы,
былғары, Мен қамшы өрдім.
Жеке
жұмыс: Дамир, Сабина,
София.
Іс-әрекет
кезендері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-қозғаушы
|
- Сәлеметсіздер ме, балалар!
Қалдарын қалай? Көңіл-күйлерін қандай? Шеңбер құрып тұрайық. Келген
қонақтармен амандасайық.
Шаттық
шеңбері:
Күннің көзі
ашылды, Көкке шуақ
шашылды. Қош келдіңдер,
қонақтар! Төрімізге
еніңдер! Армысыздар,
қонақтар!
|
Амандасады,
сұрақтарға жауап береді.
Сөздерді, қимыл-қозғалыстарды
қайталайды.
|
Іздену-ұйымдастырушы
|
«Менің Қазақстаным»
тақырыбын алгоритм бойынша
қайталау.
-
Менің отаным
Қазақстан.
-
Мен «Ромашка»
балабақшасына барамын.
-
Қазақстанның
мемлекеттік рәміздері: Ту, Елтаңба,
Әнұран.
-
Қазақ батырларын
ата. Қабанбай батыр, Бөгенбай батыр, Наурызбай
батыр.
Релаксация. Звучит спокойная
музыка.
–
Балалар, давайте
сядим с вами в круг и закроем глазки (көзімізді жұмамыз).
Представьте себе, что вы в самом красивейшем уголке природы. Вы
босиком бегаете по мягкой лужайке. Вы хорошо чувствуете, как мягкая
зеленая травка гладит ваши ноги (пауза). Солнце греет
землю (пауза). Вы остро чувствуете запах
цветов, трав (пауза). Почувствуйте тепло солнечных
лучей, которые льются на нас с голубых небес, ощутите легкий
ветерок (пауза).
–
Сейчас, ребята, мы
откроем глазки, потянемся руками в стороны и все вместе скажем
Матушке Природе «Рахмет» . Ой, что я
вижу.
–
Балалар, вы знаете
что это? Этот атрибут джигита называется камча. Отважные джигиты
были неразлучны со своими лошадьми. Чтобы конь был быстрым джигит
подгонял его камчой. Камча придавала джигиту уверенность и силу. А
еще камчу казахский народ применял для проведения национальных
обрядов. А дети любят играть в подвижные игры с камчой и плетут ее
сами. Хотите сплести и поиграть в игру с камчой? Тогда я предлагаю
проидти в мастерскую и самим сплести камчу. Камча состоит из двух
основных частей: плетение и рукоятка. Для рукоятки использовали
древесину, а для плетения кожу. У нас мастерской есть заготовки для
плетения камчи. Начинаем плести камчу слева на право. Ленту с
красным обозначением перекладываем слева направо на желтую ленту, а
зеленую справа налево на красную ленту. И так чередуем ленты.
Приступаем за работу, если кто-то будет затрудняться говорите мне,
я вам помогу.
Звучит музыка
(дети работают).
Изучение предложения
по схеме: Мен қамшы
өремін.
–
Наши работы
завершены, прекрасно. Давайте посмотрим на наши работы и оценим
их.
|
Алгоритм бойынша
сөйлемдерді оқиды, сөздерді атайды. Естеріне
сақтайды.
Балалар шеңберге
отырады, көздерін жұмады. Мұғалімнің айтұандарын
орындайды.
Ғажайып сәте таң
қалады. Мұғалімнің айтқанын түсініп
тыңдайды.
Шеберханаға баруға
қызығушылық танытады.
Мұғалімнің
нұсқауларын тыңдайды.
Қамшы
өреді.
«Мен қамшы өрдім»
сөйлемін жаттайды.
Өз жұмыстарына
талдау жасайды.
|
Рефлексивті-түзетуші
|
Ойын: «Сиқырлы
қамшы». Педагог предлагает детям
вспомнить чем занимались на занятии, что нового узнали, при этом
дети должны передавать камчу друг
другу.
Рефлексия.
–
Балалар, я хочу
узнать как вы оцените свою работу, если у вас были какие-то
затруднения тогда положите свои орнаменты к грустному смайлику, а
если у вас все получалось, то положите свои орнаменты к веселому
смайлику.
|
Қамшымен ойнайды,
сабақтан алған әсерлері және не үйренгендері туралы
айтады.
Өз көңіл-күйлерін
белгілейді.
|
Күтілетін
нәтиже:
Білу
керек: қамшы өру тәсілдерін, «Қамшы», «Менің Қазақстаным»
тақырыптарына байланысты сөздерді.
Білді: алгоритммен жұмыс дағыдыларын, қамшы
өру туралы түсінік
Айта,
қолдана алады: қамшы өруді, алгоритм бойынша қазақ
тілінде сөйлем құрастыруды.
Екібастұз қаласы әкімдігі
Коммунальное государственное
білім бөлімінің казённое
предприятие
№ 1 «Ромашка» бөбектер
бақшасы Центр развития
Дамыту орталығы ясли- сад № 1
«Ромашка»
коммуналдық
мемлекеттік отдела образования
қазыналық
кәсіпорны акимата города Экибастуза
«Қамшымен таныстыру. Қамшы
өру»
атты қазақ тілінен үйірме
жұмысынан ашық сабақ
А.Д.Бахмешова
2016жыл