Материалдар / Сабақ "Оттек аллотропиясы. Озон және озон қабатының маңызы. Заттардың ауада жануы." 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ "Оттек аллотропиясы. Озон және озон қабатының маңызы. Заттардың ауада жануы." 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Аллотропия ұғымын түсінеді. Оттектің аллотропиялық түрөзгерісі озон туралы біледі. Озон қабаты,озон жыртығы туралы бейнероликтен көреді және озон қабатының өте маңыздылығын ұғады.Химиялық қасиеттерін реакция теңдеуі арқылы жазады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
957
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:2

Оттек аллотропиясы. Озон және озон қабатының маңызы. Заттардың ауада жануы.


Сабақтың мақсаты
Жай зат озонның қасиеттерін оқыту арқылы бұрыннан білетін білімдерін толықтыру;аллотропия туралы түсінік бере отырып,озонның физикалық және химиялық қасиеттері жөнінде мағлұмат беру.Жану үрдісінің мәні жайлы оқушылардың көзқарастарын дамыту.
Күтілетін нәтиже:Аллотропия ұғымын түсінеді.Оттектің аллотропиялық түрөзгерісі озон туралы біледі.Озон қабаты,озон жыртығы туралы бейнероликтен көреді және озон қабатының өте маңыздылығын ұғады.Химиялық қасиеттерін реакция теңдеуі арқылы жазады.

Түйінді идеялар:Озон көкшілдеу түсті,өзіне тән иісі бар газ.Суда аз ериді,қайнау -112°С,Балқу температурасы-193°С.Оттек газынан 1,5 есе ауыр.Күшті тотықтырғыш,бояғыш заттарды түссіздендіретін қасиеті бар.
Сабақтың түрі:Аралас сабақ.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:Жаңа әдістер:сұрақ-жауап, Жеке,жұптық,топтық жұмысСТО,АКТ,диалог.Бағалау.
Ресурстар:Слайдтар,оқулық,дәптер,маркерлер,тақта,стикерлер,ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу.Топқа бөліну.Оқушылардың назарын сабаққа шоғырландыру.
Тренинг:Бірінші бөлігім«алда бол»деген Оқушылар жауабын табады.бұйрық рай,екінші бөлігім сан есім, Тақырып озон жайында екеніншипалы газ деп те есептейді. біледі.
Сабақтың негізгі бөлімі 35 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті
Білу.Проблемалық сұрақОзон туралы не білесіңдер?Озон қабаты дегеніміз не?

Оқушылар белсене қатысады.Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Түсіну.1.Озонның құрамы,құрылысы.2.Озонның алынуы3. Озонның физикалық қасиеттері.4. Озонның химиялы қасиеттері.5.Озонның табиғатта кездесуі6.Озонның қолданылуы



Түсіну бөлімінде тақырып слайдтан түсіндіріледі.
Қолдану.«Озон қабаты» бейнеролигін тамашалау.



Талдау.1.Озон концентрациясының азаюынан болатын жағдайлар.2.Озон қабаты қалай пайда болады?3.Неге озон жоғалады?4.Озон қалпына келе ме,оның қандай жолдары бар?5.Веналық конвенция.Талдау бөлімінде оқушылар интернеттен алғанмәліметтерді бөліседі.
Жинақтау.1.Блиц сұрақтар.Озон қашан ашылды?Озонды кімдер ашты?Озон молекуласында қанша оттек атомы бар?Аллотропия дегеніміз не?Озонның түсі қандай?Озонның массасы нешеге тең?Зертханада озон алатын құрал қалай аталады?Озон қабаты дегеніміз не? Ол Жерді неден қорғайды?Озонды қайда қолдануға болады?Озон қабатына әсер ететін заттар?Әр оқушы берілген сұрақтарға жауап береді.
2.Дидактикалық тапсырма.1-тапсырма:О2 О3 О2айналымды жүзеге асыр

2-тапсырма: Реакция теңдеуін теңестір.Ca + O3 = CaOS+O3 = SO2NO2 + O3 = N2O5

3-тапсырма:96 гр озонның зат мөлшерін есептеңдер.

3-тапсырма:Венн диаграммасын құру.( Оттек пен озонды салыстыру)







Тапсырмаларды әр топтан бір оқушыдан шығып орындайды.

Қорытынды. Күтілетін нәтиже 4 мин.

Сабақты қорытындылауҚорыта айтқанда,Жер бетіндегі тіршіліктің сақталуына оттек элементінің екі түрлі әсері бар.1.Оттек –О2 газы тыныс алуға,организмнің тіршілікетуіне жағдай жасайды.2.Озон- О3 газы өсімдіктерді,тірі организмдерді Ультракүлгін сәуленің күйдіруінен сақтайды.

Қорытынды. Бір-бір сөйлемнен түйінді идея айтады.

Кері байланыс. Оқушылар сабақ туралы өз ойларын білдіреді.

Бағалау 3 мин
Бақылайды,бағалайды.Оқушылар өз тобындағы көшбасшыларды анықтайды.
Үйге тапсырма 1мин§34. Оттек аллотропиясы. Озон және озон қабатының маңызы. Заттардың ауада жануы.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!