Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу.
Оқушылардың назарын сабаққа
шоғырландыру мақсатында «Арқаға сурет салу» әдісімен психологиялық
белсенді көңіл- күй қалыптастыру
Слайды
көрсету
Үй жұмысын сұрау.
Сүрақ - жауап: Сөзжұмбақты шешу
1.Өзеннен қалаға су келтіру
үшін не тартылған.
2.Ортағасырлық қалалардың
орталық бөлігі.
3.Қалаларды жаудан қорғау үшін
тұрғызылған.
4.Қалалардың қарапайым халық
тұратын бөлігі
5.Қаланың қоғамдық ғимарттары
орналасқан бөлігі.
6.Тараздың көне
атауы
7.Ірі сауда, саяси орталық
болған қала
8.Құбыр табылған
қала
9.Ірі мәдени – сауда
орталығы
10. 4 қақпасы , мешіті бар
қала
11.Діни орын,Алланы
үйі
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Тақтада сөзжұбақты
толтыру
|
мадақтау
|
Тақырып
тық
суреттер
Плакт,
маркер
|
Жаңа
білім
|
«Суреттер сөйледі»
әдісі
Сурет арқылы сабақтың
тақырыбын болжау.
Сабақтың тақырыбы
таныстырылып, оқу мақсатын анықтау алдымен оқушыларға ұсынылады.
Оқушылар жауабы, мұғалімнің дайындаған оқу мақсатымен салыстырылып,
өзгешелік болса, ортақ оқу мақсаты
жазылады.
Кесенелердің суреті арқылы
үш топқа бөлемін:
І топ –
Қарахан
ІІ топ – Айша
бибі
ІІІ топ – Бабаджа хатун
кесенесі
Тірек сөздерге
түсінік:
Мұнара – қазақ жеріндегі сәулет
ескерткіштерінің бірегей
түрі.
Кесене – қабір, зират басына салынған
күмбезді тарихи- мәдени
ескерткіш.
І.Топтық,жұптық жеке
жұмыс:Суретті анықтау. Мәтін мен
жұмыс.
Үш сөлем мен дәлел
келтіу
1.Қарахан кесенесі :
Тараз қаласында орналасқан.
Ғимараттың үлкен, тік бағаналы күмбезді бөлмесі, сырттан кіретін үш
құжырасы, төбесіне шығатын бір баспалдағы
бар.
2.Бабаджа
хатун:
3.Айша
бибі:
Оқушылар жұмыс дәптеріне
жазып, бір –бірімен алмасып оқиды , бір ұнаған жұмысты
жариялайды
ІІ.Жеке
жұмыс
Картамен
жұмыс: Картаны қолданып кесенелердің
қай аймақта орналасқанын көсету.Алдыларына берілген картаға
жапсырады.Топтар бір – бірінің жұмысын
тексереді.
|
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Қалыптастыру
бағалау
Мәтінмен жұмыс
жасау
Картаға шығып кесене
суреттерін жапсырыды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Екі жұлдыз бір
тілек»
«Жұлдызшалар»
Бір – бірін
бағалау
|
Ақпараттық
мәтін
Кесте
Таратпа
материалдар
Үлестірмелі
материалдар
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Сәйкестендіру тапсырмасы: QR –
код арқылы орындау.
Үйге тапсырма
: Кесенелер туралы
аңыз-әңгімелер оқу
Кеснеер туралы
қосымша мәлімет іздестіру, шағын конспекті
жазу.
.
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
https.//Iearningapps.org/display?v=poxdsOkav
|
Кері
байланыс
|
«Сөйлемді
аяқта...»
- Мен үшін қызық
болғаны...
-Мен үшін қиын
болғаны...
- Мен ... туралы білгім
келеді.
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|