Материалдар / Сабақ тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ тақырыбы: Зат есімнің тәуелденуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Зат есім жекеше және көпше түрде тәуелденеді. Тәуелдік жалғаулары бірінші, екінші және үшінші жақта жалғанады. Және сыпайы түрде де тәуелденеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2022
434
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы:

«Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектебі және МЖИ» ККМ

Пән:

Қазақ тілі

Бөлім:

Өнер

Мұғалімнің аты-жөні

Турғалиева Гүлмайдан

Күні:

09.02.2022

Сынып: 3 «М»

Қатысушылар саны: 13

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Зат есімнің тәуелденуі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

3.4.2.2 тәуелдік жалғауларының қолданысын білу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды, тәуелдік жалғауларының қолданысын біледі.

Көптеген оқушылар: қосымшаның сөзге қандай мағына үстеп тұрғанын анықтай алады.

Кейбір оқушылар: анықтамаға сай келетін мысалдар келтіре алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру



Өткен білімді еске түсіру


5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

«Санау» әдісімен топқа бөлу.

Өткен тақырыпқа шолу:

Оқу тапсырмасын тексеру: 36-жаттығу.

Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді:

-Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар.

Раэлищнзатпдпвдпщиесімніңвдпщғшувдптәуелденуіщдпщндпбқшсн

- Қандай сөйлем шықты?

- Зат есім деген не еді?

-Тәуелдену дегенді қалай түсінесіңдер?

-Ендеше бүгінгі сабақта да зат есімнің тәуелденуін ажырату мақсатында тапсырмалар орындайтын боламыз.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

  1. Жаттығу жасайды.


Топқа бірігеді.


Үйге берілген тапсырманы қалай орындағанын түсіндіреді.

Тақырыпты ашады.




Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Бас бармақ» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.



Жаңа білім

18 мин





























2 мин



Бекіту

15 мин





(Ұ, Д) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады.

40-жаттығу.

- Өлеңді оқы.

- Өлең не туралы? Оған ат қой.

-Өлеңдегі негізгі ойды анықта.

-Өлеңдегі бала туралы сенің пікірің қандай?

-Өлеңнің соңғы шумағын (төрт жолын) көркем жаз.

-Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдаңдар. Қосымшаның сөзге қандай мағына үстеп тұрғанын айтып көріңдер. Өз ойларыңды оқулықтағы ақпаратпен салыстырыңдар.


Сергіту сәтінде «Ертегілер» қосылып шырқайды.


(Т, Д) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асырылады.

Шығармашылық үзіліс.

41-жаттығу.

Жұмбақтың шешуін табыңдар.

Екі желім –

Күйдің көрігі,

Әннің көлігі. (Домбыра)

Тәуелдеулі зат есімдерді тауып, түбір сөздің соңғы дыбысының өзгеру себебін түсіндіріңдер.

42-жаттығу.

Суретке қара. Ыбырай Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлеңіндегі мазмұны осы суретке сәйкес келетін жолдарды тауып көр.

-Сол шумақтың мазмұнынан не

ұққандарыңды әңгімелеп айтыңдар.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

- Анықтамаға сай келетін мысалдар келтір.

Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы жазады.


























Ән айтады.



Тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

- Өлеңді мәнерлеп оқып, ат қояды -1балл.

Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды-1балл.

- Өлеңдегі бала туралы өз пікірін айтады-1балл.

- Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талдайды-1балл.

- Қосымшаның сөзге қандай мағына үстеп тұрғанын айтып, анықтамамен салыстырады-1балл.














Дескриптор:

Жұмбақтың шешуін табады -1балл.

- Тәуелдеулі зат есімдерді тауып, түбір сөздің соңғы дыбысының өзгеру себебін түсіндіреді-2балл.

- Мазмұны суретке сәйкес келетін өлең жолдарын табады-1балл.

- Өлең мазмұнынан ұққандарын әңгімелейді-1балл.

Оқулық, дәптер
































Оқулық, дәптер





Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді.

Оқу тапсырмасы: 43-жаттығу.

Кері байланыс жасайды.

Тапсырманы жазып алады.

ҚБ қойылады.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!