Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
«Санау» әдісімен
топқа
бөлу.
Өткен тақырыпқа
шолу:
Оқу тапсырмасын тексеру:
36-жаттығу.
Оқу
материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы
жүреді:
-Берілген әріптер арасынан
мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты
шығарыңдар.
Раэлищнзатпдпвдпщиесімніңвдпщғшувдптәуелденуіщдпщндпбқшсн
- Қандай сөйлем
шықты?
- Зат есім деген не
еді?
-Тәуелдену дегенді қалай
түсінесіңдер?
-Ендеше
бүгінгі сабақта да зат есімнің
тәуелденуін ажырату мақсатында тапсырмалар орындайтын
боламыз.
Сабақ
мақсаты жария етіледі.
|
-
Жаттығу
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Үйге берілген тапсырманы қалай
орындағанын түсіндіреді.
Тақырыпты
ашады.
|
Оқу тапсырмасын орындаған
оқушыны «Бас бармақ» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді
кері байланыс жасау.
|
|
Жаңа
білім
18
мин
2 мин
Бекіту
15
мин
|
(Ұ, Д) 1-
тапсырма «Еркін
әңгіме»
әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс
болады.
40-жаттығу.
-
Өлеңді
оқы.
-
Өлең
не туралы? Оған ат қой.
-Өлеңдегі негізгі ойды
анықта.
-Өлеңдегі бала туралы сенің
пікірің қандай?
-Өлеңнің соңғы шумағын (төрт
жолын) көркем жаз.
-Қарамен жазылған сөздерді сөз
құрамына талдаңдар. Қосымшаның сөзге қандай мағына үстеп тұрғанын
айтып көріңдер. Өз ойларыңды оқулықтағы ақпаратпен
салыстырыңдар.
Сергіту сәтінде «Ертегілер»
қосылып шырқайды.
(Т, Д) 2-тапсырмада
дәптермен жұмыс жүзеге
асырылады.
Шығармашылық
үзіліс.
41-жаттығу.
Жұмбақтың шешуін
табыңдар.
Екі желім
–
Күйдің
көрігі,
Әннің көлігі.
(Домбыра)
Тәуелдеулі зат есімдерді
тауып, түбір сөздің соңғы дыбысының өзгеру себебін
түсіндіріңдер.
42-жаттығу.
Суретке қара. Ыбырай
Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлеңіндегі мазмұны осы суретке
сәйкес келетін жолдарды тауып көр.
-Сол шумақтың мазмұнынан
не
ұққандарыңды әңгімелеп
айтыңдар.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-
Анықтамаға сай келетін
мысалдар келтір.
|
Мәтінді
оқып, сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы
жазады.
Ән
айтады.
Тапсырманы орындайды.
|
Дескриптор:
- Өлеңді
мәнерлеп оқып, ат қояды -1балл.
Өлеңдегі негізгі ойды
анықтайды-1балл.
-
Өлеңдегі бала туралы өз
пікірін айтады-1балл.
-
Қарамен жазылған сөздерді сөз
құрамына талдайды-1балл.
-
Қосымшаның сөзге қандай мағына
үстеп тұрғанын айтып, анықтамамен
салыстырады-1балл.
Дескриптор:
Жұмбақтың шешуін
табады
-1балл.
-
Тәуелдеулі зат есімдерді
тауып, түбір сөздің соңғы дыбысының өзгеру себебін
түсіндіреді-2балл.
-
Мазмұны суретке сәйкес келетін
өлең жолдарын табады-1балл.
- Өлең мазмұнынан ұққандарын
әңгімелейді-1балл.
|
Оқулық,
дәптер
Оқулық,
дәптер
|