Материалдар / Сабақта психологиялық- педагогикалық талдау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақта психологиялық- педагогикалық талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабаққа психологиялық педагогикалық талдау кестесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
74
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақта оқушының әрекеті мен мінез-құлқын психологиялық- педагогикалық бағалау

(бірнеше күнгі бақылау қорытындылары енгізіледі)


Баланың аты-жөні жасы:

Мектеп психологы

Сыныбы

Бақылау күні


Сабақ барысында оқушыны бақылау

Бағалау сипаты


Балдық жүйеде бағалау

I.Сыныпта өзін-өзі ұстау (мінез-құлқы)

1.

Сабақтарда жеткізбейді.


2

Тапсырмаларды бірнеше рет қайталауды және ересектің тұрақты бақылауына мұқтаж.


3.

Мұғалімнің нұсқаулықтарын, талаптарын бірден емес, баяу қабылдайды. Артта қалушылық. Жұмысқа бірден қосылмайды, ұзақ «ойланады».


4.

Сабақта мұғалімге немесе балаға кедергі келтіреді.


5

Мұғалімнің талабын, сыныптың күнделікті күн тәртібін орында- майды.


6.

Мұғалімнің фронтальды нұсқаулықтарын қабылдамайды, сынып жұмысына өз бетінше кірмейді (өзін жоқ деп санайды) және сынып тапсырмаларын ересек адамның көмегінсіз орындамайды.


II. Қызмет қарқыны

1.

Баяу, жайбасар, басқа балаларға ілесе алмайды, үлгермейді.


2.

Жұмыс қарқыны тұрақсыз. Тез шаршап, әлсірейді: енжар немесе керсінше, ширақ болу.


3.

Ынтамен жұмыс істемейды, көп қателіктер жібереді, сабақ бары сын қадағаламайды, көп алаңдайды.


4.

Жұмыс қарқыны жылдам, бірақ ретсіз және "орынсыз" жұмыс істейді.


III. Танымдық дамуы

1.

Жеткілікті деңгейде зерек емес: қарапайым тапсырмалар мен сұрақтарға жауап беруге қиналады.


2.

Жиі қосымша көмек пен түсіндіруге мұқтаж.


3.

Оқу үшін білік пен дағды, қоршаған орта туралы білім көлемі жеткіліксіз.


4.

Көру арқылы ақпаратты қабылдаудағы қиындықтар: сурет- тен қажетті белгілерді бірден көрмейді, дәптердің, жазулардың, оқулықтың кеңістігінде нашар бағдарланады.


1.

Жеткілікті деңгейде зерек емес: қарапайым тапсырмалар мен сұрақтарға жауап беруге қиналады.


IV. Сөйлеу тілінің дамуы

1.

Сөйлеу тілі анық емес. Дыбыс айтудың қиындықтары бар.


2.

Басқа балалармен салыстырғанда сөздік қоры аз. сөйлеудің грамматикалық құрылымында бұзылыстары бар.


3.

Айқын пікір білдіру мен әңгімелеп беруде қиындықтар бар. бір буынды сөздермен сөйлеуге тырысады.


4.

Есту арқылы ақпаратты қабылдауы баяу, ауызша өтініштер мен түсініктемелерді түсінудің қиындықтары.


V. Құрдастары және ересек адамдармен қарым-қатынасы

1.

Балалардан қашады, қарым-қатынас аз жасайды, өзі жалғыз ойнау- ды қалайды.

1.

2.

Балалармен көп төбелеседі, ашуланады.

2.

3.

Ойнай алмайды және әңгіме жүргізе алмайды.

3.

4.

Балалармен, мұғаліммен, басқа да ересектермен қарым-қатынас жа сау дистанциясын сезінуі төмен, шектен тыс қарым-қатынас жасай береді

4.

VI. Эмоционалдық ерекшеліктер

1.

Көңіл-күй аясы жоғары, көп сөйлейді, "бүкіл жерде жүреді", ескер тулер мен сындарға әлсіз жауап береді.


2.

Эмоционалдық «көңіл түсуі»: жеңіл долдана қалады, қозу мен ашу-дан бірден жылау мен ренішке көшеді.

Эмоционалды тұрақты емес болуы мүмкін: ретсіз күлу, айқайлау, өзімен өзі сөйлеу (қажетісін сызу қажет)


3

Бала және ересек адаммен қатынас жасау кезінде агрессия танытады.


4.

Көңіл-күйі төмен, қорқады және алаңдайды, жылап, өз күшіне сенімсіз болады.


5.

Төмен бағаға, ескертулерге, сәтсіздіктерге адекватты емес реакция танытады: мазасыздану, айқайлау, жылау, мұғаліммен дауласу, қызметтен бас тарту (қажеттінің астын сызу)


VII. Моторлық дамуы

1.

Графикалық түсініксіз.


2.

Жалпы координцациясы бұзылған. Епсіз, икемсіз


3.

Еңбек және сурет салу пәнінен айтарлықтай жетістікке жетпейді.


4.

Жиі сол қолымен жұмыс жасауға құмар


VIII. Әлеуметтік-тұрмыстық дағды

1.

Өзбетінше қиындықтар


2.

Өзбетінше сабаққа дайындала алмайды: сабақ үшін қажетті дәптер, оқулық, оқу құралдарын алу.


3.

Ұқыпты тамақтанбайды, ұқыпсыз киінеді, "лас", барлық уақытта өз заттарын жоғалтады немесе ұмытып кетеді (керегінің астын сызу керек).





Толтырған күні « » ж.


Психологтың қолы:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!