№
|
Бағалау сипаты
|
Балдық жүйеде бағалау
|
I.Сыныпта өзін-өзі ұстау (мінез-құлқы)
|
1.
|
Сабақтарда жеткізбейді.
|
|
2
|
Тапсырмаларды бірнеше рет
қайталауды және
ересектің тұрақты бақылауына мұқтаж.
|
|
3.
|
Мұғалімнің нұсқаулықтарын, талаптарын бірден емес, баяу
қабылдайды. Артта қалушылық. Жұмысқа бірден қосылмайды, ұзақ
«ойланады».
|
|
4.
|
Сабақта мұғалімге немесе балаға кедергі келтіреді.
|
|
5
|
Мұғалімнің талабын, сыныптың күнделікті күн
тәртібін орында- майды.
|
|
6.
|
Мұғалімнің
фронтальды нұсқаулықтарын қабылдамайды, сынып
жұмысына өз
бетінше кірмейді (өзін жоқ
деп санайды) және
сынып тапсырмаларын ересек
адамның көмегінсіз орындамайды.
|
|
II. Қызмет қарқыны
|
1.
|
Баяу, жайбасар, басқа балаларға
ілесе алмайды, үлгермейді.
|
|
2.
|
Жұмыс қарқыны тұрақсыз. Тез
шаршап, әлсірейді: енжар немесе керсінше, ширақ
болу.
|
|
3.
|
Ынтамен жұмыс істемейды, көп
қателіктер жібереді, сабақ бары
сын
қадағаламайды, көп алаңдайды.
|
|
4.
|
Жұмыс қарқыны жылдам, бірақ ретсіз және
"орынсыз" жұмыс істейді.
|
|
III. Танымдық дамуы
|
1.
|
Жеткілікті деңгейде зерек емес: қарапайым тапсырмалар мен
сұрақтарға жауап беруге қиналады.
|
|
2.
|
Жиі қосымша көмек пен
түсіндіруге мұқтаж.
|
|
3.
|
Оқу үшін
білік пен
дағды, қоршаған орта
туралы білім көлемі жеткіліксіз.
|
|
4.
|
Көру
арқылы
ақпаратты қабылдаудағы қиындықтар: сурет-
тен қажетті белгілерді бірден көрмейді, дәптердің, жазулардың, оқулықтың кеңістігінде
нашар бағдарланады.
|
|
1.
|
Жеткілікті деңгейде зерек емес: қарапайым тапсырмалар мен
сұрақтарға жауап беруге қиналады.
|
|
IV. Сөйлеу тілінің дамуы
|
1.
|
Сөйлеу тілі
анық емес. Дыбыс айтудың қиындықтары бар.
|
|
2.
|
Басқа балалармен салыстырғанда сөздік қоры
аз. сөйлеудің грамматикалық құрылымында
бұзылыстары бар.
|
|
3.
|
Айқын пікір білдіру мен
әңгімелеп беруде қиындықтар бар.
бір буынды сөздермен сөйлеуге
тырысады.
|
|
4.
|
Есту арқылы ақпаратты қабылдауы баяу, ауызша өтініштер мен
түсініктемелерді түсінудің
қиындықтары.
|
|
V. Құрдастары және ересек адамдармен қарым-қатынасы
|
1.
|
Балалардан қашады, қарым-қатынас аз
жасайды, өзі
жалғыз ойнау- ды
қалайды.
|
1.
|
2.
|
Балалармен көп төбелеседі,
ашуланады.
|
2.
|
3.
|
Ойнай алмайды және
әңгіме жүргізе алмайды.
|
3.
|
4.
|
Балалармен, мұғаліммен, басқа да
ересектермен қарым-қатынас жа
сау
дистанциясын сезінуі төмен, шектен тыс қарым-қатынас
жасай береді
|
4.
|
VI. Эмоционалдық ерекшеліктер
|
1.
|
Көңіл-күй аясы
жоғары, көп
сөйлейді, "бүкіл жерде жүреді", ескер
тулер мен сындарға
әлсіз жауап береді.
|
|
2.
|
Эмоционалдық «көңіл түсуі»: жеңіл долдана қалады, қозу
мен ашу-дан бірден
жылау мен ренішке көшеді.
Эмоционалды тұрақты емес
болуы мүмкін: ретсіз күлу, айқайлау, өзімен өзі сөйлеу
(қажетісін сызу қажет)
|
|
3
|
Бала
және ересек адаммен қатынас жасау кезінде агрессия танытады.
|
|
4.
|
Көңіл-күйі төмен, қорқады және
алаңдайды, жылап, өз
күшіне сенімсіз болады.
|
|
5.
|
Төмен бағаға, ескертулерге, сәтсіздіктерге адекватты емес
реакция танытады: мазасыздану, айқайлау, жылау, мұғаліммен дауласу, қызметтен бас
тарту (қажеттінің астын сызу)
|
|
VII. Моторлық дамуы
|
1.
|
Графикалық түсініксіз.
|
|
2.
|
Жалпы координцациясы бұзылған. Епсіз, икемсіз
|
|
3.
|
Еңбек және сурет салу пәнінен
айтарлықтай жетістікке жетпейді.
|
|
4.
|
Жиі сол
қолымен жұмыс жасауға құмар
|
|
VIII. Әлеуметтік-тұрмыстық
дағды
|
1.
|
Өзбетінше қиындықтар
|
|
2.
|
Өзбетінше сабаққа дайындала алмайды: сабақ үшін
қажетті дәптер, оқулық, оқу құралдарын
алу.
|
|
3.
|
Ұқыпты тамақтанбайды, ұқыпсыз киінеді, "лас", барлық уақытта өз
заттарын жоғалтады немесе ұмытып кетеді
(керегінің астын сызу керек).
|
|