МАҚАЛА
«Сабақта тиімді
әдістерді
қолдану»
АННОТАЦИЯ
Химия сабағында тиімді әдіс-тәсілдер мен оқу
құралдарын пайдалану білім сапасын арттырудың шарты
ретінде
Қазіргі мектептің міндеттерінің бірі –
педагогикалық процестің барлық қатысушыларының әлеуетін ашу,
олардың сапалы білім алуына, шығармашылық қабілеттерінің көрінуіне
мүмкіндік беру.
Мемлекеттік стандарт талаптарынан көрініп
тұрғандай, химия пәні біршама күрделі және көрнекі, ол процестерді,
жүйелерді және заңдылықтарды көрсетуді талап етеді, бұл оқытуды
қиындатады.
Мұғалімнің оқушылармен жұмысының барлық
түрлерінде химиялық ұғымдарды, диалектикалық-материалистік
дүниетанымды, ойлауды және бірлікте өзіндік практикалық жұмыс
дағдыларын дамытатын оқыту мен тәрбиелеудің мақсатты жүйесі болған
жағдайда ғана химияны оқыту табысты болады.
Әрбір ұстаз сабаққа келе отырып, шәкіртінің жаңа
білім алуға талпынғанын, бірдеңені білгісі келетінін, айтысып,
таласып, ізденіп дәлелдейтінін, яғни танымдық қажеттіліктерін
қалыптастырғанын қалайтын шығар. Неге екені белгісіз, мұғалімдердің
көпшілігі бұл қажеттіліктер білім беру барысында белгілі бір жасқа
дейін қалыптасуы керек деп есептейді. Ол үшін оқушылар сабақты
мұқият тыңдап, абзацтарды оқуы, мұғалім қойған сұрақтарға жауап
беруі, шексіз жаттығуларды орындауы және т.б. қажет. Сонымен
сабақтың сәтті өтуі туралы ойымыз бен сабақты қалай ұйымдастыруымыз
мүмкін емес екені белгілі болды. мүлдем сәйкес келеді. Біз
балалардан танымдық шығармашылықты күтеміз, тек репродуктивті
белсенділікті қамтамасыз етеміз.
Химияны оқыту оқытудың әртүрлі формаларын,
құралдарын және әдістерін қолдануды көздейді. Пәннің ерекшелігіне
байланысты көбінесе зерттелетін объектінің маңызды белгілерін бөліп
алып, жалпылау қажет, бұл тек онымен тікелей жұмыс істегенде ғана
мүмкін болады деп айтудың қажеті жоқ. Бұл жағдайда жетекші әдістер
практикалық, зертханалық және демонстрациялық тәжірибелер болып
табылады.
Педагогика ғылымына қазіргі білім беру
технологиялары ұғымының енуі – білім беруге компьютерді кеңінен
енгізудің нәтижесі.