Материалдар / Сабақтағы кері байланыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтағы кері байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздармен бірге өткізілген коучинг.Сабақтағы кері байланыс.Жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
286
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Уақыты: 16.00 – 17.00

Күні: 19.11.2020ж.


        Коучинг сабақтың тақырыбы

Сабақтағы кері байланыс

Жауапты

Омиржанова Жансулу Сапаровна

Жалпы мақсаты

Әріптестер арасында оқыту мен оқуды жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс-әркетінің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу арқылы тиімді ұйымдастырылған кері байланысты  маңыздылығын ұғындыру, тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар беру

    Күтілетін нәтиже

Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Күнделікті сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алады. Келесі сабақтың жоспарын құруда, оқушылардың ұсыныстарын ескереді. Әрбір мұғалім өзіне есеп беруге дағдыланады.

Әдебиет

1. Мұғалімге араналған нұсқаулық.

2. Үлестірме материалдар

3. А. Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» атты оқу құралы, Алматы

4. А.Әліміов. «Оқытудағы ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер»

Астана,

        Уақыт

            Коучтің  әректі

          Тыңдаушылардың әрекеті


16.00-16.05

1.сергіту сәті

 

Топтау:  Топқа бөлу
Абай Құнанбаевтың өлең жолдарын сәйкестендіру арқылы

Әріптестер жүректен шыққан ақ тілектерін айтады.











Өлең жолдарын сәйкестендіріп 3 топқа бөлінеді

16:05-16:13

2. Слайдпен жұмыс:

Сабақтағы кері байланыс туралы мәлімет беру.

3. Іс-тәжірибеден көрініс:

1. Мұғалімнің түснікті бағалауы, кері байланысымен. Яғни мұнда мұғалім не үшін тиісті бағаны қойғандығы жөнінде бағадан соң қысқаша кері байланыс жасаған.


Тыңдаушылар бұл жұмыс түрлерін көріп, өз ойларын ортаға салады, пікірлеседі.

16:13-16:25

3. Топтық жұмыс:

1 –топ Кері байланыс дегеніміз не ?

«Отан» сөзіне сэнквейн құру

2-топ Сабақтағы кері байланыстың ұтымды жақтары

«Кітап» сөзіне сэнквейн құру

3-топ Кері байланыстан күтілетін нәтижелер

«Ана» сөзіне сэнквейн құру


Топ ішінде бірігіп жұмыс жасайды, диалогқа түседі, талқылайды.

16:25-16:35

4. Сабақтағы кері байланыстың қандай мақсатпен алынатыны жайлы , оның қандай түрлері болатыны жайлы мәлімет беру.

Тыңдаушылар кері байланыстың түрлерімен танысады.

16:35-16:43

5. Кері байланыстың мұғалімдер және оқушылар үшін маңызы жайлы мәлімет беру.





Талқылайды.

16:43-16:46



































16:46-16:52

6. Кері байланысты ұсынғанда және оны алғандағы ұстанатын басты ережелермен таныстыру.



7.Қазіргі кезде сабақта қолданылатын кері байланыс түрлерімен таныстыру, әрқайсысын жете түсіндіру.





30 түрімен таныстыру.

Ережелермен танысады, өз ойларын қосады.

































Сабақтарда қолданылатын түрлі кері байланыс түрлерімен танысады,талқылайды

16:52-17:00

7. Сабақтарда қолданылатын кері байланыс түрлерімен таныстыру.

т.б түрлерімен таныстыру.

Көмектесіңізші маған !-бұл мұғалім үстелінде түратын кішкене дәптер. Кез-келген оқушы бұл дәптерді алып, оған өзінің жазбасын: сұрағын қоюына, өтінішін білдіруіне, өзін қинап жүрген түрлі сауалдарын жазу арқылы мұғалімінен ақыл-кеңес пен көмек алады. Мысалы: “Өтінемін,бүгін менің ереже жаттамағанымды ата-анама айтпаңызшы, ертең жаттап айтамын. Бексұлтан”. “Теңдеуді шешуді түсіне алмай, жүрмін көмектесіңізші.Алтынай.”


 Кері байланыс түрлерімен танысады

16:55-17:00

Кері байланыс парағын толтыру. Бұл жерде әрбір тыңдаушы өтілген коучинг жұмысына, коучке рефлексия жазады

Коуч ұсынған рефлексия жасайды



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!