Уақыты: 16.00 – 17.00
|
Күні: 19.11.2020ж.
|
Коучинг
сабақтың тақырыбы
|
Сабақтағы
кері байланыс
|
Жауапты
|
Омиржанова Жансулу
Сапаровна
|
Жалпы
мақсаты
|
Әріптестер арасында оқыту мен оқуды
жетілдіру үшін оқушылардың рефлексивті іс-әркетінің тиімділігі
туралы тәжірибе алмасу арқылы тиімді ұйымдастырылған кері
байланысты маңыздылығын ұғындыру, тәжірибелеріне енгізуге
бағыт-бағдар беру
|
Күтілетін нәтиже
|
Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін
түсінеді. Күнделікті сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алады.
Келесі сабақтың жоспарын құруда, оқушылардың ұсыныстарын ескереді.
Әрбір мұғалім өзіне есеп беруге
дағдыланады.
|
Әдебиет
|
1. Мұғалімге араналған
нұсқаулық.
2. Үлестірме материалдар
3. А. Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да
қолдану мәселелері» атты оқу құралы,
Алматы
4. А.Әліміов. «Оқытудағы
ИНТЕРБЕЛСЕНДІ әдіс-тәсілдер»
Астана,
|
Уақыт
|
Коучтің
әректі
|
Тыңдаушылардың
әрекеті
|
16.00-16.05
|
1.сергіту сәті
Топтау: Топқа бөлу
Абай Құнанбаевтың өлең жолдарын сәйкестендіру
арқылы
|
Әріптестер жүректен шыққан ақ
тілектерін айтады.
Өлең жолдарын сәйкестендіріп 3 топқа
бөлінеді
|
16:05-16:13
|
2. Слайдпен жұмыс:
Сабақтағы кері байланыс туралы мәлімет
беру.
3. Іс-тәжірибеден
көрініс:
1. Мұғалімнің
түснікті бағалауы, кері байланысымен. Яғни мұнда мұғалім не үшін
тиісті бағаны қойғандығы жөнінде бағадан соң қысқаша кері байланыс
жасаған.
|
Тыңдаушылар
бұл жұмыс түрлерін көріп, өз ойларын ортаға салады,
пікірлеседі.
|
16:13-16:25
|
3. Топтық
жұмыс:
1 –топ Кері
байланыс дегеніміз не ?
«Отан» сөзіне
сэнквейн құру
2-топ
Сабақтағы кері байланыстың ұтымды жақтары
«Кітап»
сөзіне сэнквейн құру
3-топ Кері
байланыстан күтілетін нәтижелер
«Ана» сөзіне
сэнквейн құру
|
Топ ішінде
бірігіп жұмыс жасайды, диалогқа түседі,
талқылайды.
|
16:25-16:35
|
4. Сабақтағы кері
байланыстың қандай мақсатпен
алынатыны жайлы , оның қандай түрлері болатыны жайлы мәлімет
беру.
|
Тыңдаушылар
кері байланыстың түрлерімен танысады.
|
16:35-16:43
|
5. Кері байланыстың
мұғалімдер және оқушылар үшін
маңызы жайлы мәлімет беру.
|
Талқылайды.
|
16:43-16:46
16:46-16:52
|
6. Кері байланысты
ұсынғанда және оны алғандағы
ұстанатын басты ережелермен
таныстыру.
7.Қазіргі
кезде сабақта қолданылатын кері
байланыс түрлерімен таныстыру, әрқайсысын жете
түсіндіру.
30 түрімен
таныстыру.
|
Ережелермен танысады, өз ойларын
қосады.
Сабақтарда
қолданылатын түрлі кері байланыс түрлерімен
танысады,талқылайды
|
16:52-17:00
|
7. Сабақтарда
қолданылатын кері байланыс түрлерімен
таныстыру.
т.б түрлерімен таныстыру.
Көмектесіңізші маған
!-бұл мұғалім үстелінде түратын
кішкене дәптер. Кез-келген оқушы бұл дәптерді алып, оған өзінің
жазбасын: сұрағын қоюына, өтінішін білдіруіне, өзін қинап жүрген
түрлі сауалдарын жазу арқылы мұғалімінен ақыл-кеңес пен көмек
алады. Мысалы: “Өтінемін,бүгін менің ереже жаттамағанымды ата-анама
айтпаңызшы, ертең жаттап айтамын. Бексұлтан”. “Теңдеуді шешуді
түсіне алмай, жүрмін
көмектесіңізші.Алтынай.”
|
Кері байланыс түрлерімен
танысады
|
16:55-17:00
|
8 Кері байланыс парағын толтыру.
Бұл жерде әрбір тыңдаушы өтілген коучинг жұмысына, коучке рефлексия
жазады
|
Коуч
ұсынған рефлексия жасайды
|