МАД | Тәрбиеші: | Уақыты: | Кабинет |
Тақырыбы | Музыка ырғағына сійкес жартылай отырып(жартылай толық отырып) жүру. |
Сабақтың мақсаты | Қимыл–қозғалыстың үйлестілігін, тепе-теңдікті дамыту. Жеңіл және ырғақты жүгіруге үйрету.Зейінін, қимылын ,есте сақтауын, логикалық ойлауын дамыту.Шапшаңдыққа, батылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.Спорттық жаттығуларды өз бетімен үйренуге ынта–ықыласты, өзбеттілікті тәрбиелеу. |
Көрнекіліктер | Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
Іс-әрекет кезендері | Тәрбиеші әрекеті | Балалардың іс — әрекеті |
Психологиялық ахуалды қалыптастыру | Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.
| Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
| Музыкалық-ырғақты жаттығуларМузыка ырғағына сәйкес түрлі қарқында қимылдар жасау. Өздеріне таныс дене жаттығуларын музыка әуенімен әсем де, ырғақты етіп орындау. Аяқты өкшеге кезектестіріп қойып, топылдату. Бір қырымен тізе бүге отырып жүру. Қарапайым музыка ырғағына сай қолды шапалақтау. Түзу бағытта шоқырақтап жүру. Жұптасып шеңбер бойымен қозғалу. Музыка ырғағына қарай ойдан қимылдар ойластырып, шығармашылық таныту.Аяққа арналган би қимылдарыТыпырлаган аяқтар.Бір орында тұрып, екі аяқты кезектестіре жылдам тыпырлату.Бұл қимылдарды орындағанда қимылды жылдам және көңілді музыкамен сүйемелдеу керек.Сергіту сәттері .РЕЛАКСАЦИЯ«Босаңсу және қатаю». Тік тұрып, қолдарын ілгері көтеру, саусақтарын жұдырыққа жұму, иық алдының бұлшықеттерін қатайту (3 - 4 сек). Күшті болам деп ойлап тұру. Бұлшықеттерді қатайту. Енді тұла бойынды босаңсытып: қолдарынды еркін төмен түсіріп, маятник тәрізді қимыл жасайды.«Жаяу ат айдаушы қалпында» Міндетті түрде орындыққа отырып, денені алға қарай арқаны жай ғана еңкейту,басты төске қарай жібереміз, аяқты тік бұрыш жасап, қатар қою керек. Білек сүйектері жамбаста еркін жатады, қолымызды бос ұстаймыз, еркіндікке жібереміз. Көзді жұмып, бұлшықеттерді барынша босаңсыту. Қалып ат айдаушыны елестетеді.«Бақалшақ данасы» - әр түрлі тамақ жұтқыншақ, ауруларына дауыс қарлығып не дауыс шықпай қалғанда көмектеседі. Ол үшін оң қолдың төрт саусағымен сол қолдың бас бармағын ұста, оң қолдың бас бармағымен сол қолдың ортаңғы саусағына тигізеді. «Жасақ жию» - Ағзаның қорғанды күштерін қалыптастырады, тез сауығуға және иммунитеттің көтерілуіне себепші болады. Оны орындау үшін екі алақанды бірге қосып, саусақтарды бір-бірімен біріктіру. Бір қолдың сұқ саусағын келесі қолдың бас саусағымен айналдыру. «Өмір данасы» - көз ауруларын және көптеген көз көруін емдейді, тез жазылып кетуіне себепкер болады. Жұмысқа деген қабілетін күшейтеді. Оны орындау үшін ұзын саусақ, бас бармақ және кішкене саусақ еттерін біріктіріп сұқ саусақпен ортаңғы саусақты босатып түзейміз. | Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
Сергіту сәті | «Күн мен түн» Мақсаты: Балаларды ептілікке, жылдамдыққа, ажыратуға баулу.Ойын мазмұны: Балалар бірі «Күн», екіншісі «Түн» тобы болып екіге бөлінеді. Олардың бір - бірінен бөлек, өз үйлері болады. Тәрбиешінің көрсетуі бойынша екі команда да жаттығулар жасап тұрады. Тәрбиеші «Күн» деп белгі берген кезде, сол топтың балалары үйіне жеткізбей қуып жетулері керек. Қолға түскен балалар қуушылар қатарына қосылады. Сөйтіп, ойын осылайша алма - кезек жүріп отырады. Көп бала ұстаған команда жеңіске жетеді. | Оқушылар ойын ойнайды |
Рефлексивті — түзетушілік | АРЫНДЫ АРҚАН - ОЙЫНЫОйнаушылар дөңгелене шеңбер құрып тұрады. Бір ойыншы арқанның бір жақ ұшын ұстап, шеңбер ортасында отырады. Екінші ойыншы арқанның екінші ұшына таяқша байлап, шеңбер бойымен айналдырады. Ал балалар арқанды аяқтарының астынан секіре алмай ұстап қалса, сол бала ойыннан шығады да, көпшіліктің ұйғаруы бойынша, ортада өнер көрсетеді.Немесе былай да ойнауға болады: арқаннан секіре алмай қалған бала ойыннан шығып қалады, осылайша бір ойыншы қалғанға дейін арқанды айналдыра беруге болады, соңғы қалған бір ойыншы жеңімпаз атанады. | Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
Күтілетін нәтиже: |
Білу | Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады. |
Өзіне үйренгені | Жаңа білімді түсінеді |
Үйрену | Дене жаттықтыруға арналған тапсырмаларды орындай алады |