Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақты зерттеу - кәсіби дамудың жарқын жолы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақты зерттеу - кәсіби дамудың жарқын жолыэссе
... біліміңді еңбек пен өмірдің өзінде шыңдап отыр! Сонда ғана білім деп аталатын асыл тас ешқашан тот баспастай жарқырай береді.Қаныш СәтбаевМұғалімнің кәсіби шеберлігі ең алдымен, мақсат міндеттерді дұрыс шешуден басталады. Әрбір күні өзгеріске толы бүгінгі жауапты кезеңде уақыт талабына сай жас ұрпақты білімді етіп тәрбиелеу ұстаздарға зор жауапкершілік жүктейді. Ол мұғалімнен үздіксіз ізденуді, өз білімін жетілдіріп отыруды талап етеді. Ж.Аймауытов «Сабақ беру үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер» , деген екен. Мұғалім уақытты өткізу үшін әдістер қолданбайды, сабақ мақсатына жету үшін әр жүрекке бір сәуле жағу үшін әдістер қолданады.Менің ойымша, сабақты зерттеу - оқыту мен оқу сапасын жақсарту мен тәжірибелерді жүзеге асыру , бірлесіп зерттеу жүргізу, өзара көмек беру және ақпарат алмасу алаңы.М.Ганди «Әлемнің өзгеруін қаласаң, сол өзгерудің алғашқысы өзің бол»- дегендей, «Тәжірибедегі рефлексия» курсы барысында тыңдаушылар оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Сабақты зерттеу әдісін қолдану және тәжірибесіне өзгеріс енгізу үдерісін бағалауды үйренді. Мектебімізде Жаңа білім мазмұны негізінде 1- сынып оқушыларының оқу іс-әрекетіндегі ынталарын зерттеу арқылы жетілдіру мақсатында Lesson Study сабақтары 2016-2017 оқу жылы , «Мұғалімнің кәсіби дамуы – білім беру жүйесін жаңартудың негізі» озат тәжірибені тарату апталығы 13-20 қараша 2017ж. , көшбасшы мұғалімдердің «Диалогтік оқыту дегеніміз не?» коучинг сабақтары оздырылды. Сенека «Басқаларды үйрете жүріп біз өзіміз үйренеміз» дегендейСабақты зерттеу мен тәжірибелердің басын қосудың мәні бұл жаңа білім алу барысында сыныптарда жүрлгізудің ерекше құралы ретінде қарастырылады, сондай ақ білімді жұмылдырып , одан әрі таратуға , бағыттауға болады. Әрбір мұғалімнің Сабақты зерттеуге қатысуы бір аптаға сабақ жоспарларын әзірлеу және өзгерістер енгізу, қадағалау мақсатында сабаққа әріптестерін шақыру, қадағалаушылармен бірге сабақты талқылау, рефлексия , ұсыныстар жасау барысында өзін өзі реттеу деңгейі жоғарлайды деп білемін. Оған дәлел, ауданымызда 2017-2018 оқу жылы бойы серіктес мектептер жұмыс жүйесінде Сабақты зерттеу құрылымы тиімді әдіс ретінде кеңінен қолданыла бастады. Қорытындылай келе, Сабақты зерттеу тәсілін қолдану мұғалімдердің сын тұрғысынан ойлауын және рефлексиялық дағдыларын дамытуға ықпал етеді, ынтымақтастықты арттырып, кәсіби білімін жетілдіреді. Кәсіби өсуіне бірден бір даңғыл жол болып табылады.Батыс Қазақстан облысы Тасқала ауданыЖалпы орта білім беретін Қ.Сәтбаев атындағы мектебініңбастауыш сынып мұғалімі Тлегенова Шолпан Максутовна
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз