Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақты зерттеу әдісі Lesson study Масса және денелердің массасын өлшеу. 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы Масса және денелердің массасын өлшеу
Зерттеу сұрағы: |
Топтық жұмыс түрі 7 «З» сынып оқушыларының сабаққа қызығушылығын қаншалықты арттырады? |
|||||||||||
Зерттеу мақсаты: |
Топтық жұмыс түрі арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру |
|||||||||||
Бөлім: |
Денелердің өзара әрекеттесуі |
|||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Ермаханбетова Диана Дүйсенқызы |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Масса және денелердің массасын өлшеу. №7 Практикалық жұмыс «Сандық және сапалық есептер шығару» |
|||||||||||
Күні. |
30.11.2021ж |
|||||||||||
Сыныбы: 7 «З» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.2.8-дененің массасын,салмағын және ауырлық күшін анықтау 7.2.2.9-электронды,серіппелі,иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшеу |
|||||||||||
Бағалау критерийлері:
|
|
|||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||
Сабақтың барысы: |
||||||||||||
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Сабақтың басы 3-5 минут |
Әр топта топ басшы, хатшы, жазушы, жазушының көмекшісі, баяндаушы, баяндаушының көмекшісі І. Өтілген сабақты пысықтау. Ынтымақтастықты қалыптастыру: «Plickers» тәсілі арқылы сұрақтар қою. 1. Инерция деп нені айтады? 2. Өздеріңді қоршаған ортадағы, микроәлемдегі, ғарыштағы инерция бойынша қозғала алатын денелерге мысалдар келтіріңдер. 3. Егер бір денеге басқа дене әрекет етпесе, онда ол қалай қозғалады? 4. Г.Галилей арбашалармен жүргізген тәжірибелерінен кейін қандай қорытындыға келді? 5. Автобус кейін тоқтағанда немесе жылдамдығын күрт арттырғанда адамның құлап қалуы мүмкін екенін қалай түсіндіруге болады? 6. Дененің қозғалыс жылдамдығын оған тек басқа дене әрекет еткенде ғана өзгеретінін көрсететін мысалдар келтіріңдер. «Фильмдерді көру және оны талдау» әдісі Видеоролик: «Дененің массасын,салмағын және ауырлық күшін анықтау» толық тақырып түсіндіріледі. Таразының түрлерімен таныстырылады |
Өлшем бірліктері арқылы белгіленген парақтарды таңдау арқылы топқа бөлініп, әр топтың топ басшылары тағайындалады. Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың жылдамдығы ескеріледі Видеоролик көру барысында дененің массасын,салмағын және ауырлық күшін ажыратады. |
Мақсаты Ұйымшылдыққа баулиды Дискрипторлар -инерция жайлы біледі- 3 сұрақ -өмірмен байланысын біледі-3 сұрақ Жалпы балл -6 балл |
Слайд 1 LED экран |
||||||||
|
А оқушыдан күтілетін нәтиже Алдыңғы сабақтағы білімдерін еске түсіріп берілген сұрақтарға жауап береді |
В оқушыдан күтілетін нәтиже: Алдыңғы сабақта өтілген білімдерін еске түсіре отырып, берілген мысал сұрақтардан шатасуы мүмкін, алайда сұраққа дұрыс жауап беруге тырысады. |
С оқушыдан күтілетін нәтиже: Алдыңғы сабақта өтілген білімдерін еске түсіре отырып, кемінде өздеріне жеңіл сұрақтарға жауап береді |
|
||||||||
|
Оқу мақсатын талдау. 7.2.2.8-дененің массасын,салмағын және ауырлық күшін анықтау 7.2.2.9-электронды,серіппелі,иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшеу Бағалау критерийлерін шығару:
|
Оқу мақсатымен көрсетемін. Кімнің нені білгісі келеді? Оқушылардың жауаптары тыңдалады. Жауаптар іріктеледі. Оқушылар оқу мақсатынан бағалау критерийлерін құрастырады. |
|
Таныстыры-лым |
||||||||
Сабақтың ортасы 20 минут
Қызығушы-лықты ояту 10 минут |
ІІ. Жаңа сабақ. Әрбір топ оқулықпен жұмыс жасайды. Топтық жұмыс. 1-Тапсырма "Елші" әдісі арқылы әр топ бір-біріне жаңа сабақты түсіндіреді. 1-топ. 1. Денелердің өзара әрекеттесуі дегеніміз не? 2. Мұзайдынында аяқтарына коньки байлаған екі баланың қозғалысын түсіндір? 3. Ауыр шкафты орнынан қозғалтқан кездегі қозғалысын түсіндір? 2-топ. 1. Инерттілік дегеніміз не? 2. Екі дененің массаларын өзара қалай салыстыруға болады? 3. Өзара әрекеттесуші екі дененің жылдамдықтарының формуласы? 3-топ. 1. Массаның үлестік өлшем бірліктері? 2. Дененің массасын өлшеу тәсілдерін ата 3. Массаның еселік өлшем бірліктері? 4 топ. 1. Массаның белгіленуі және ХБЖ қандай ? 2. Ескекшінің сумен әрекеттесуін (сурет 3.6) түсіндір? 3. + 2-тапсырма: Тәжірибелік жұмыс 4 топқа екі түрлі дене(конфет,тұз) беріледі. Оқушылар осы заттарды электронды, серіппелі,иінді таразының көмегімен өлшейді «Екі қолды жұмысқа жұмылдыру» әдісі Құрал – жабдықтар: Электронды,серіппелі,иінді таразылар ұсақ гірлер және массасы әр түрлі кішігірім бірнеше дене. Жұмыстың барысы: Дененің массасын анықтау тәсілдерінің бірі - таразы көмегімен өлшеу. Осындай таразылармен өлшеу кезінде оның бір табақшасына (сол жақтағы) массасы белгісіз дене, ал екіншісіне (оң жақтағы) таразыны теңгеретін гірлер салынады.Дененің массасы таразыны теңгеретін гірлердің массасына тең. Ол үшін:
Өлшеу нәтижелерін төмендегі кестеге жазыңдар.
Қорытынды:Таразыны өлшеуге даярлау,дене мен гірлерді табақшаға қою, денені кірлермен теңгеруге дағдылану,массасын жазуға үйрену. 3-тапсырма: Жеке жұмыс. «Кейс – стади» әдісі – практикалық есептер шығару бір мәселені талдайды «Өз ойының» ойыны барысында есептер шығару. Есеп №1. Массалардың төменде берілген мәндерін килограмм арқылы өрнектеңдер:шыбынның қанаты 0,00005г, теннис добы 2,5г Есеп №2. Массалардың төменде берілген мәндерін килограмм арқылы өрнектеңдер:футбол добы 400г, автомобиль 1,45т Есеп №3. Дене 100г, 50г, 10г, 1г жүктер жиынтығымен теңестірілген. Дененің массасы қандай? Есеп №4. Роликті коньки киген екі бала бір-бірінен кері итеріліп, қарама-қарсы жаққа қарай сәйкес 3 м/с және 4 м/с жылдамдықпен сырғанап кетті. Бірінші баланың массасы 40 кг. Екінші баланың массасы неге тең?
Тапсырмаларды әр оқушы жеке орындап, жұппен, топпен тексереді. Әр топтан 1 оқушы тақтаға шығып, тапсырманы орындайды. ДҰРЫСТЫҒЫ СЛАЙДТАН ТЕКСЕРІЛЕДІ. Бағалау парақшаларына әркім өз деңгейін бағалайды.
|
А оқушы Мәтінмен жұмыс жасай біледі, өз ойын толық жеткізеді В оқушы өмірмен байланыстыра біледі С оқушы өлшем бірліктерін біледі
Оқушылар берілген заттарды алып электронды, серіппелі,иінді таразының көмегімен өлшейді. Мақсаты: Оқушы алған білімін практикада, өмірде қолдану
А оқушы:берілген шамаларды ХБЖ-ға келтіріп есепті шығарады В оқушы: есептің берілгенін жазып формуласын табады С оқушы:берілген шамаларды белгіленуімен дұрыстап жазады
|
Дескриптор: "Бірлескен жұмыс дағдысын қалыптастыру" әдісі
1. Анықтамасын айтады 2.
Формуласын жа Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |