Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақтың тақырыбы: №17. Практикалық жұмыс: үстел теннисіне арналған шариктің тебілу биіктігін анықтау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
С.Айни атындағы №55 ЖББМ КММ |
|||||||||||||||||||
Пәні: |
физика |
|||||||||||||||||||
Бөлім: |
Энергия |
|||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Алимова Феруза Давроновна |
|||||||||||||||||||
Күні: |
1.04.2024ж |
|||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
№17. Практикалық жұмыс: үстел теннисіне арналған шариктің тебілу биіктігін анықтау |
|||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.3.4 – жоғары көтерілген дене үшін потенциалдық энергияның формуласын қолдану |
|||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Потенциалдық энергияны біледі. Көптеген оқушылар істей алады:Потенциалдық энергияны түрлендіріп есептер шығаруда қолдана алады. Кейбір оқушылар істей алады: жоғары көтерілген дене үшін потенциалдық энергияның формуласын қолданып шариктің көретілу биіктігін анықтай алады. |
|||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Сабақтың басы 10 минут
Өткен білімді еске түсіру
Жаңа білім 10 минут
Бекіту 10 минут
Кері байланыс Сабақтың соңы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ тақырыбын және оқу мақсатын таныстыру
Сұрақ бізден ,жауап-сізден әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.
1.Қандай жағдайда дененің энергиясы бар деп айтуға болады? 2.Энергия дегеніміз қандай шама? 3.Жұмыс пен энергияның өлшембірліктері қандай? 4.Механикалық энергия деп нені айтамыз және оның қандай түрлері бар ? 5.Дененің кинетикалық энергиясы қандай шамалармен өрнектеледі? 6.Кинетикалық энергияны есептеу формуласы қандай? 7.Сен тұрған жерде энергияның қандай түрі қолданыста ? 8.Энергия деңгейлері айырымдарының физикалық мағынасы қандай? 9.Сенің энергияң бар ма? 10.Энергия жоқтан бар болмайды және ешқайда жоғалып кетпейді! - дегенді қалай түсінесің?
Жаңа сабақ Үштік одақ әдісі бойынша жаңа сабақты 3 топқа бөлісіп зерттеу 1 топ –Масса 2 топ-Биіктік 3- топ Еркін түсу үдеуі Ауырлық күші әрекетінен еркін құлаған дененің қарастырайық. Жер бетімен салыстырғанда h1 биіктігіне көтерілген дене А1 нүктеснен төмен қарай А2 нүктесіне құлады делік. Сонда ауырлық күшінің істеген жұмысын табайық.
Екі нүктенің араында дененің жүрген жолы: Дененің қозғалыс бағытында әсер етерін күш: Денеің құлаған кездегі ауырлық күшінің істейтін жұмысы:
Топтық жұмыс (формуламен жұмыс) (5 минут) 1 топ 2 топ 3топ Бекіту тапсырмалары Жеке жұмыс «Кеңейтілген тапсырма»
Есептер шығару. Жекек жұмыс. 5.4-Жаттығу есептерін шығару. №1Массасы 100 кг дене 10 м биіктіктен биіктігі 3 м үйдің төбесіне құлап түсті.Ауырлық күшінің істеген жұмысы қандай? №2 800 м биіктіктегі тау шоққысының төдесінде алма ағашы өсіп тұр.Биіктігі 5 м алма ағашының бұтағындағы массасы 0,5 кг алманың Жер бетімен және ағаш түбімен салыстырғандағы потенциалдық энергиялары қандай? №3 Нүрек су электр станциясында су 275 м биіктіктен құлап ағады.Әр бір секунд сайын СЭС-тің бір трубинасынан 155 м3 су ағып өтеді.Бұл трубинада 1 с ішінде қанша энергия өндіріледі? №4 Дененің Жер мен Ай беттерінен бірдей биіктіктегі потенциалдық энергиялары бірдей бола ма? №5Қатаңдығы 2*105 Н/м серіппе серпімділік күшінің әрекетінен 3 см-ге ұзарды.Созылған серіппенің потенциалдық энергиясы қандай? Бекіту тапсырмалары Серпілген сауал әдісі бойынша сабақты қорытындылау сұрақтары: 1.Потенциалдық энергия дегеніміз не? 2.Ауырлық күші әрекет ететін потенциалдық энергияның формуласы қалай өрнектеледі? 3.Ауырлық күшінің жұмысы мен потенциалдық энергияның арасында қандай байланыс бар? 4.Неліктен потенциалдық энергия салыстырмалы сипат алады? 5.Сығылған серіппенің потенциалдық энергиясы қандай формуламен анықталады? 6.Серіппенің потенциалдық энергиясының өзгерісі мен серпімділік күші жұмысының арасындағы байланыс қалай өрнектеледі? 7.Тұрған жеріңде желдің ,судың басқа да денелердің потенциалдық энергиясын пайдалану мүмкіндігі бар ма? Талдау жасау.
Рефлексия: «Аргумент» Бугінгі сабақта менің көңіл –күйім болды ..................................,себебі.................................... Сабақта мен ............................................. жұмыс жасадым, себебі................................................ Сабақтағы мен үшін ........................................, себебі....................................................................... Үйге тапсырма §33 тақырыпты оқу 5.4-жаттығудың №6.№7 Теориялық зерттеу тапсырмалары
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып отырады
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |