Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Ақыл-парасат, ерік-жігер және жүрек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтың тақырыбы: Ақыл-парасат, ерік-жігер және жүрек

Материал туралы қысқаша түсінік
ақыл-парасат, ерік-жігер және жүрек тәрбиесі туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
294
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мектеп: Өлеңті ЖОББМ

Сабақтың тақырыбы: Ақыл-парасат, ерік-жігер және жүрек

Құндылық: Сүйіспеншілік

Қасиеттер: адалдық, жауапкершілік

Мұғалім: Кажикова Г.Т..

Сынып: 5

Сабақтың мақсаты: ақыл-парасат, ерік-жігер және жүрек тәрбиесі туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.


Ресурстар:

Мультимедиялық тақта, оқулық, дәптер, мақал-мәтел, дәйексөз, маркер,

аққағаз, гүл, жүрек, көбелек суреттері

Дәйексөз

«...Ақыл, қайрат, жүректі бірдей ұста, сонда толық боласың елден бөлек»»

Дәйексөзді бірінші кезекте ұл балалар қайталап оқиды. Содан соң қыз балалар қайталап айтады.

Әңгімелеу

Абайдың «Он жетіншісі сөзі»

Талдау сұрақтары:

  • Автор қайрат, ақыл, жүректiң ерекшелiктерiн қалай жеткiзген?

  • Мәтінде ғылымның «жүрекке билет» дегенiнiң мағынасын қалай түсiнесiңдер?

  • Абай қандай адамды «қасиеттi адам» дейдi? Нелiктен?

  • Тағы қандай қасиеттердi «жүрекке билетуге» болады деп ойлайсыңдар?

Оқушылар әңгімелеп, жаңа тақырыптың мазмұнын талдайды.

Шығармашылық жұмыс:

1-тапсырма: Сөздер мен олардың анықтамаларын салыстырып, әрбiр терминнiң өзiне сәйкес келетiн анықтамасын табыңдар.

2-тапсырма: «Парасатты адамның» портретін жасаңдар.

3-тапсырма: «Парасатты болу – парызым!» тақырыбын «көзқарас – себеп – мысал – қорытындылау» әдiсiмен талқылаңдар.

Оқушылар берілген тапсырмаларды орындай отырып, өздерінің сабақта түсінгендерін кеңейтеді, бекітеді.

Дәптермен жұмыс: дәптерде тапсырмаларды өз беттерінше орындайды

Дәптердегі тапсырмаларды мұғалімнің көмегімен орындайды

Үй тапсырмасы: Шәкәрім шығармасынан үзінді

Күнделіктеріне жазады.

Жүректен жүрекке

«Ойлан, балам»

Әнді ерекше көңілмен айтып, сергиді



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!