Материалдар / Сабақтың тақырыбы :Азға қанағат ет.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Сабақтың тақырыбы :Азға қанағат ет.

Материал туралы қысқаша түсінік
3.1.3.1-тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру,сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастыру,кесте толтыру. 3.2.1.1-сөйлеу барысында мәтін тақырыбына қатысты сөздерді қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
1431
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақ тілі

Мұғалімнің аты-жөні: Муханова А.А

Күні:

16.10.18

Сыныбы: 3 «б»

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақ тақырыбы:

Азға қанағат ет

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.3.1-тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру,сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастыру,кесте толтыру.

3.2.1.1-сөйлеу барысында мәтін тақырыбына қатысты сөздерді қолдану

Сабақ мақсаттары:

Барлығы: тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

Көбі: Кесте толтырады.

Кейбір. Мәтін тақырыбына сәйкес сөздерді қолданады.

Бағалау критерийлері

Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді,тақырып жайлы өз ойын айтады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге деген лексика мен терминалогия: таға,ұста,апар,ереже

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен сөз тіркестер: Ол демалыста қайда барады? Кімге көмектеседі?

Бастапқы білім

Жаман қылықтар туралы өз ойын айтады.Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланғани жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы








Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушылар парталас достарымен қазақша амандасады.

-Сәлем достым! (амандасады)

-Қалың қалай (иықтарын қағады)

- Қалай демалдың? (құлақтарынан тартады)

-Мен сені сағындым!( қолдарын жүректеріне қояды)

-Қош келдің! (қолдарын жаяды)

-Күніміз сәтті болсын! (құшақтайды).

Қызығушылықты ояту.Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан « Әке мен бала»мультфилімін көрсетеді,ой шақыру сұрақтарын қояды-Әкесі жолдан не тауып алды? Әкесі баласына не деп айтты? Бала тағаны алды ма? (3-тапсырма)

Сөздікпен жұмыс Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырамын,аудармасын айтамын. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатқызамын. «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырамын,бірнеше рет қайталатқызамын.

Тренинг жазылған парақшалар

А4 парағы,маркерлер

Оқулық. Таныстырылым

Оқулық


А4 парағы,маркерлер



Сабақтың ортасы










Мәтінмен жұмыс. Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдатамын, «сұрақ-жауап»әдісін пайдаланып, мәтін бойынша сұрақ қоямын.Оқушылар жауап береді. (1-тапсырма) « Актерлер аллеясы»рөлдік ойынын пайдаланып,оқулықтағы2-тапсырманы орындатамын, оқушыларға мәтіннің мазмұны бойынша рөлдерді бөліп береді,мәтінді талдатамын.

Жазылымға байланысты 5-тапсырманы орындатамын,диаграмманы толықтырып жазғызамын.

« Сұхбат құрайық!»тәсілі. Оқушылар тапсырманың шарты бойынша сұрақтарды пайдаланып, диалогті толықтырады (6-тапсырма)

Сергіту сәті Күнделікті сергіту жаттығуын жасатамын

Оқулық,

аудиотаспа

Сабақтың соңы

Оқушылар»Қызықты суреттер» тәсілі бойынша берілген суреттерді пайдаланып,сөйлем құрайды(7-тапсырма)

Бағалау. Бүгінгі сабақ немен ерекшеленеді? Оқушыларға кесте таратып беремін.

Не білдім?

Не ұнады?

Сабақта алған әсерім





Оқулық

суреттер


Оқушылар сабақтан алған әсерін параққа белгілерді қою арқылы білдіреді.

+ Көп нәрсе білдім;

-Еш нәрсе үйренбедім;

V-өте жақсы

Кері байланыс «Кемпірқосақ»әдісі . Оқушыларға желімқағаздарберемін. Олар Желімқағаздарды кемпірқосақтың түстеріне желімдеу арқылы сабақ барысындағы көңіл-күйін білдіреді.


Кері байланыс:

Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері жазылған стикерді желімдейді.Олар ең төменгі күлгін түстен ең жоғары орналасқан қызыл түске стикерді желімдеу арқылы өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл-күй ) деңгейін білдіреді.

Үйге тапсырма. Оқулықтағы 4-тапсырманы орындау беріледі.Тапсырманың шарты қалай орындалу қажеттігін түсіндіремін.

Кемпірқосақтың суреті,желімқағаздар




Оқулық

Қосымша ақпарат

Рефлексия

Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп,не үйренді?сыныптағы психологиялық ахуал қалай болды?Жоспардан ауытқу болды ма?Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?Уақыт дұрыс пайдаланылды ма?Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім? Неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сұрақтарға жауап беріңіз.Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді,сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғароы деңгейде өтеді,өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақытты тиімді пайдаланып, саралау жұмыстары да орындалды.

Қорытынды бағалау.

1.Қандай екі нәрсе (оқытуда да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.

1.

2.

2.Қандай екі нәрсе (оқытуда да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырды?

1.

2.

Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуда да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.

1.

2.

Сабақ барысында келесі сабағымда сынып не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім...



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!