9-сынып Физика
14.02.14
Үй
тапсырмасы
Асыл
қазына
1.Рентгендік сәулелердің
табиғаты қандай?
2.Рентген сәулелерінің пайда
болуын қалай түсіндіреміз?
3.Рентігендік сәулелер қандай
қондырғыда алынады?
Радиактивтік
Дұрысын
тап
І топ
«Радий»
Радий немесе уран сияқты
өз-өзінен ерекше сәуле шығарып тұратын химиялық элементтерді
радиактивті элементтер деп атайды.
ІІ топ
«Полоний»
Радиактивті элементтердің
ерекше сәуле шығаруын радиактивті сәулелену
дейді.
ІІІ. Дөңгелек үстел
әдісі
Жаңа тақырып бойынша бір сөз
айтып немесе жазып сол туралы әркім өз ойын айтады немесе
жазады.
І топ
«Радий»
«Атом»;
«Электрон»
ІІ топ
«Полоний»
«Уран» ;
«Сәуле»
ІV.Қалған сөзді
жазу
І
топ
1)ХІХ ғасырдың аяғында(1896ж)
француз ғалымы____________________ табиғаты ерекше тағы бір сәулеге
тап болды? 2)1898 жылы Пьер Кююри және
Мария Сколовосная уран кенінен екі жаңа химиялық элемент
_____________________________________ бөліп
алды. 3)Полоний сөзі поляк қызы
__________________________________________ -ның құрметіне
берілген. 4)
Радиактивті элементтердің
шығаратын сәулесін магнит өрісінде зерттегенде оның
_________________________ жіктелетіні белгілі
болды.
ІІ
топ
1)
Альфа және бета сәулелерінің
магнит өрісінде қарама-қарсы бағыттарға бұрылуы, олардың
________________________________ заряды бөлшектер екенін
аңғартты. 2)β- сәуле дегеніміз
__________________________________ электрондар,
ал ԃ
- сәуле дегеніміз
____________________________ бөлшектер ағыны болып
шықты. 3)Кейінірек
ԃ
бөлшек
_______________________________________________ екені белгілі
болды. 4)
Радиактивті - атомдардың ғана
емес,олардың ________________________________ да күрделі құрылымын
айғақтайтын бірден-бір құбылыс.
10-сынып. Физика пәнінен сабақ
жоспар.
Сабақтың
тақырыбы: Конденсатор.Электрсыйымдылығы.
Конденсатор құрылысы,түрлері.
Сабақтың
мақсаты: Білімділік: Оқушылардың
логикалық ойлау қабілетін,белсенділігін,дербестігін
дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың көңіл-күйін
көтеріп,жаңаны білуге қызығушылығын
арттыру.
Сабақ
көрнекілігі: интерактивтік тақта, таратпа
материалдар.
Сабақтың
типі: Баяндау,
түсіндіру
Сабақтың
түрі: Жаңа
сабақ
Сабақ
барысы: І.Ұйымдастыру
кезеңі.
ІІ.Жаңа
сабақ
Конденсатор.
Электрсыйымдылығы. Конденсатор
құрылысы,түрлері.
ІІІ.Жаңа сабақты
қорыту.
IV
Үйге тапсырма
беру
І.Қызығушылықты
ояту
1)Өткізгіштің
электрсыйымдылығы деп нені түсіндіреміз? 2) 1 фарад
электрсыйымдылығы деп нені түсіндіреміз? 3)Шардың электрсыйымдылығы
қалай жзылады? 4) Конденсатор деген не? 5) Конденсатордың қандай
түрлері бар?
ІІ. Дөңгелек үстел
әдісі
Жаңа тақырып бойынша бір сөз
айтып немесе жазып сол туралы әркім өз ойын айтады немесе жазады.
Сыйымдылық . Конденсатор. Өткізгіштер. Электр
тогы.
ІІІ.Физикалық диктант
(жазылып оқушыларға тапсырылады).
(Топтық
жұмыс)
І
топ
1)С коэффициентінің физикалық
мағынасы:өткізгіштің потенциалды 1 β
болу үшін
__________________________________________.
2)S І жүйесінде
электрсыйымдылықтың бірлігі ретінде
________________________________
қабылданған.
3)Зариадталған шардың
потенциалы ___________________________________________________.
4)Егер өткізгіштер жазық болса
және параллель орналасса , онда конденсатор
_______________________________
деп
аталады.
5)Екі өткізгіштің арасында
қатты диэлектриктің болуы ____________________________
арттырады.
ІІ
топ
1)Диэлектриктің қалыңдығын
азайтса өткізгіштер ____________________________
артады.
2) Диэлектриктің диэлектрлік
өтімділігі артқанда
_________________________________артады.
3)Өткізгіштің
электрсыйымдылығы ____________________________________
пропорционал.
5)Фарад өте үлкен
шама,практикада электрсыйымдылықты көбіне ________________________
және ___________________________ өлшейді.
VІ. Рафт
әдісі
Р-рол
А-аудитория
Ф-форма
Т-тақырып
VІ. Үйге тапсырма
беру. Конденсатор.
Электрсыйымдылығы. Конденсатор құрылысы.
Эссе
жазу.
V.Сабақты
аяқтау.Бағалау,мадақтаулар.
2-сынып
Сабақтың
тақырыбы: Еңбек-бәрін
жеңбек.
Сабақтың
мақсаты:Еңбек адамгершілікттқұндылығы
туралы түсініктерін кеңейту.
Құндылығы: сүйіспеншілік
Міндеттері:1)Еңбектің адам өміріндегі
мәні туралы түсінік беру.
2)Еңбек етуге қызығушылықтарын
арттыру.
3)Еңбек сүйгіштікке
тәрбиелеу
Қасиеттері: Еңбекқор,ұқыптылық,тиянақтылық.
Сабақ
барысы: І. Ұйымдастыру
кезеңі
Оқулық,дәптер,қаламдарын
түгендеу
ІІ.Тыныштық
сәті
Балалар денелеріңді түзу
ұстап,бастарыңды жоғары көтеріп,ыңғайланып отырыңдар.Көздеріңді
жұмсаңдарда болады.Өздеріңнің тыныс алуларыңды
бақылап,бақытқа,махаббат пен тыныштыққа толы таза шипалы ауаның
тұла бойларыңа толғанын сезініңдер.Ал енді көздеріңді ашсаңдар да
болады.
ІІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
ІV.Дәйексөз
Еңбек-қуаныш, жалқаулық –
айырылмас азап. (Абай)
V.Әңгімелесу.(сынып ІІ
топқа бөлінеді)
1)Еңбек адамға не үшін қажет
деп ойлайсыңдар? 2)Еңбекқор деп қандай адамды айтамыз? 3)Өздерің
еңбектің қай түрлерімен айналысқанды ұнатасыңдар? 4)Адамға өмір
сүру үшін ең алдымен не деп ойлайсыңдар?
VІ.Шығармашылық
жұмыс
«Еңбек-түбі береке» тақырыбына
әңгіме құрастыруға тапсырма беріледі.Балалар құрастырған шағын
әңгімелерін сынып алданда жария етеді.
Дәптермен
жұмыс
Оқушылар түйген ойларын үйде
бекіте түсуі үшін мынадай тапсырма беріледі.Берілген суреттерді
пайдаланып,сөйлемдерді оқыңдар.Суреттерді
бояңдар.
«Жаттығу -
ойлану»
Оқушылар ІІ топқа бөлініп
жұмыс істейді.
І
тапсырма
Еңбек туралы бір мақалды
естеріңе түсіріп,мағынасын түсіндіріп
беру.
ІІ
тасырма
Н.Жанаевтың «Еңбек сүйсең»
өлеңінің бір шумағын оқып,мағынасын
түсіндіру.
ІІІ
тапсырма
«Еңбектің бәрі жақсы»
тақырыбына
ІІ
топ
Еңбек бәрін жеңбек тақырыбына
сурет салу.Сурет бойынша әңгіме айту.
VІІ.Топпен ән
айту
Ақ көгершін
әні.
VІІІ.Үйге тасырма
беру.
ІХ.Соңғы тыныштық
сәті.
Х.Сабақты
аяқтау,мадақтаулар.
2017 ж өзін-өзі тану
рухани адамгершілік білім беру бағдарламасы бойынша жүргізілетін
жұмыстардың іс-шаралар
жоспары.
№
|
Жүргізілетін
жұмыстар
|
Өтілетін
мерзімі
|
Жауапты
орындаушылар
|
1
|
Өзін-өзі тану рухани
адамгершілік бағдарламасы бойынша оқу адамгершілік кешенінің
жұмысын толықтыру.
|
Үнемі
|
Өзін-өзі тану
мұғалімдері.
|
2
|
Өзін-өзі тану адамгершілік
рухани білім беру бағдарламасын ақпараттық сүйемелдеу жөнінде
арнайы іс-шаралар жоспарын жасау және
жалғастыру.
|
Тоқсан
сайын
|
Пән
мұғалімдері
|
3
|
Мұғалімдердің үздік
педагогикалық тәжірибесін тарату. Материалдарды БАҚ-на шығаруды
ұйымдастыру.
|
Үнемі
|
Пән
мұғалімдері.
|
4
|
Өзін-өзі тану интернет
порталының мазмұнын және техникалық сүйемелдеуін
ұйымдастыру.
|
Жыл
бойы
|
Пән
мұғалімдері.
Жиенбаева
|
5
|
Оқушылар арасында
адамгершілік рухани тәрбиелеу бойынша әлеуметтік қайырымдылық
еріктілер жобасын
өткізу.
|
Жыл
бойы
|
Пән
мұғалімдері
Нәлдібекова
|
6
|
Жылдың үздік мейірімді
сыныбы 2017 байқауын, «Отбасы күні» тақырыптарында апталықтар
өткізу.
|
Жыл
бойы
|
Пән
мұғалімдері
Жалымбетова
|
7
|
Өзін-өзі тану
адамгершілік рухани білім беру бағдарламасының
авторы
С А Назарбаеваның туған
күніне арналған дәстүрлі онкүндік өткізу іс-шаралар жоспарын
жасау.
|
Ақпан
1-10.2017ж
|
Пән
мұғалімдері
Шайдарова
|