Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Конденсатор.Электрсыйымдылығы. Конденсатор құрылысы,түрлері.

Сабақтың тақырыбы: Конденсатор.Электрсыйымдылығы. Конденсатор құрылысы,түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныптың физика пәнінен сабақ жоспары. Мұғалімге көмек ретінде пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
877
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



9-сынып Физика 14.02.14Үй тапсырмасыАсыл қазына1.Рентгендік сәулелердің табиғаты қандай?2.Рентген сәулелерінің пайда болуын қалай түсіндіреміз?3.Рентігендік сәулелер қандай қондырғыда алынады?









































Дұрысын тапІ топ «Радий»Радий немесе уран сияқты өз-өзінен ерекше сәуле шығарып тұратын химиялық элементтерді радиактивті элементтер деп атайды.ІІ топ «Полоний»Радиактивті элементтердің ерекше сәуле шығаруын радиактивті сәулелену дейді.ІІІ. Дөңгелек үстел әдісіЖаңа тақырып бойынша бір сөз айтып немесе жазып сол туралы әркім өз ойын айтады немесе жазады.І топ «Радий»«Атом»; «Электрон»ІІ топ «Полоний»«Уран» ; «Сәуле»ІV.Қалған сөзді жазуІ топ1)ХІХ ғасырдың аяғында(1896ж) француз ғалымы____________________ табиғаты ерекше тағы бір сәулеге тап болды? 2)1898 жылы Пьер Кююри және Мария Сколовосная уран кенінен екі жаңа химиялық элемент _____________________________________ бөліп алды. 3)Полоний сөзі поляк қызы __________________________________________ -ның құрметіне берілген. 4) Радиактивті элементтердің шығаратын сәулесін магнит өрісінде зерттегенде оның _________________________ жіктелетіні белгілі болды.





ІІ топ1) Альфа және бета сәулелерінің магнит өрісінде қарама-қарсы бағыттарға бұрылуы, олардың ________________________________ заряды бөлшектер екенін аңғартты. 2)β- сәуле дегеніміз __________________________________ электрондар, ал ԃ - сәуле дегеніміз ____________________________ бөлшектер ағыны болып шықты. 3)Кейінірек ԃ бөлшек _______________________________________________ екені белгілі болды. 4) Радиактивті - атомдардың ғана емес,олардың ________________________________ да күрделі құрылымын айғақтайтын бірден-бір құбылыс.



































10-сынып. Физика пәнінен сабақ жоспар.Сабақтың тақырыбы: Конденсатор.Электрсыйымдылығы. Конденсатор құрылысы,түрлері.Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін,белсенділігін,дербестігін дамыту.Тәрбиелік: Оқушылардың көңіл-күйін көтеріп,жаңаны білуге қызығушылығын арттыру.Сабақ көрнекілігі: интерактивтік тақта, таратпа материалдар.Сабақтың типі: Баяндау, түсіндіруСабақтың түрі: Жаңа сабақСабақ барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі. ІІ.Жаңа сабақ Конденсатор. Электрсыйымдылығы. Конденсатор құрылысы,түрлері. ІІІ.Жаңа сабақты қорыту. IV Үйге тапсырма беру І.Қызығушылықты ояту1)Өткізгіштің электрсыйымдылығы деп нені түсіндіреміз? 2) 1 фарад электрсыйымдылығы деп нені түсіндіреміз? 3)Шардың электрсыйымдылығы қалай жзылады? 4) Конденсатор деген не? 5) Конденсатордың қандай түрлері бар? ІІ. Дөңгелек үстел әдісіЖаңа тақырып бойынша бір сөз айтып немесе жазып сол туралы әркім өз ойын айтады немесе жазады. Сыйымдылық . Конденсатор. Өткізгіштер. Электр тогы.







ІІІ.Физикалық диктант (жазылып оқушыларға тапсырылады). (Топтық жұмыс)І топ1)С коэффициентінің физикалық мағынасы:өткізгіштің потенциалды 1 β болу үшін __________________________________________.2)S І жүйесінде электрсыйымдылықтың бірлігі ретінде ________________________________ қабылданған.3)Зариадталған шардың потенциалы ___________________________________________________.4)Егер өткізгіштер жазық болса және параллель орналасса , онда конденсатор _______________________________ деп аталады.5)Екі өткізгіштің арасында қатты диэлектриктің болуы ____________________________ арттырады.ІІ топ1)Диэлектриктің қалыңдығын азайтса өткізгіштер ____________________________ артады.2) Диэлектриктің диэлектрлік өтімділігі артқанда _________________________________артады.3)Өткізгіштің электрсыйымдылығы ____________________________________ пропорционал.5)Фарад өте үлкен шама,практикада электрсыйымдылықты көбіне ________________________ және ___________________________ өлшейді.. Рафт әдісіР-ролА-аудиторияФ-формаТ-тақырыпVІ. Үйге тапсырма беру. Конденсатор. Электрсыйымдылығы. Конденсатор құрылысы.Эссе жазу.V.Сабақты аяқтау.Бағалау,мадақтаулар.

2-сыныпСабақтың тақырыбы: Еңбек-бәрін жеңбек.Сабақтың мақсаты:Еңбек адамгершілікттқұндылығы туралы түсініктерін кеңейту.Құндылығы: сүйіспеншілікМіндеттері:1)Еңбектің адам өміріндегі мәні туралы түсінік беру. 2)Еңбек етуге қызығушылықтарын арттыру. 3)Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеуҚасиеттері: Еңбекқор,ұқыптылық,тиянақтылық.Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Оқулық,дәптер,қаламдарын түгендеу ІІ.Тыныштық сәтіБалалар денелеріңді түзу ұстап,бастарыңды жоғары көтеріп,ыңғайланып отырыңдар.Көздеріңді жұмсаңдарда болады.Өздеріңнің тыныс алуларыңды бақылап,бақытқа,махаббат пен тыныштыққа толы таза шипалы ауаның тұла бойларыңа толғанын сезініңдер.Ал енді көздеріңді ашсаңдар да болады. ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру ІV.ДәйексөзЕңбек-қуаныш, жалқаулық – айырылмас азап. (Абай) V.Әңгімелесу.(сынып ІІ топқа бөлінеді)1)Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? 2)Еңбекқор деп қандай адамды айтамыз? 3)Өздерің еңбектің қай түрлерімен айналысқанды ұнатасыңдар? 4)Адамға өмір сүру үшін ең алдымен не деп ойлайсыңдар? VІ.Шығармашылық жұмыс«Еңбек-түбі береке» тақырыбына әңгіме құрастыруға тапсырма беріледі.Балалар құрастырған шағын әңгімелерін сынып алданда жария етеді.

Дәптермен жұмысОқушылар түйген ойларын үйде бекіте түсуі үшін мынадай тапсырма беріледі.Берілген суреттерді пайдаланып,сөйлемдерді оқыңдар.Суреттерді бояңдар. «Жаттығу - ойлану»Оқушылар ІІ топқа бөлініп жұмыс істейді.І тапсырма Еңбек туралы бір мақалды естеріңе түсіріп,мағынасын түсіндіріп беру.ІІ тасырмаН.Жанаевтың «Еңбек сүйсең» өлеңінің бір шумағын оқып,мағынасын түсіндіру.ІІІ тапсырма«Еңбектің бәрі жақсы» тақырыбынаІІ топЕңбек бәрін жеңбек тақырыбына сурет салу.Сурет бойынша әңгіме айту.VІІ.Топпен ән айтуАқ көгершін әні.VІІІ.Үйге тасырма беру.ІХ.Соңғы тыныштық сәті.Х.Сабақты аяқтау,мадақтаулар.











2017 ж өзін-өзі тану рухани адамгершілік білім беру бағдарламасы бойынша жүргізілетін жұмыстардың іс-шаралар жоспары.

Жүргізілетін жұмыстарӨтілетін мерзіміЖауапты орындаушылар
1Өзін-өзі тану рухани адамгершілік бағдарламасы бойынша оқу адамгершілік кешенінің жұмысын толықтыру.ҮнеміӨзін-өзі тану мұғалімдері.
2Өзін-өзі тану адамгершілік рухани білім беру бағдарламасын ақпараттық сүйемелдеу жөнінде арнайы іс-шаралар жоспарын жасау және жалғастыру.Тоқсан сайынПән мұғалімдері
3Мұғалімдердің үздік педагогикалық тәжірибесін тарату. Материалдарды БАҚ-на шығаруды ұйымдастыру.ҮнеміПән мұғалімдері.
4Өзін-өзі тану интернет порталының мазмұнын және техникалық сүйемелдеуін ұйымдастыру.Жыл бойыПән мұғалімдері.Жиенбаева
5Оқушылар арасында адамгершілік рухани тәрбиелеу бойынша әлеуметтік қайырымдылық еріктілер жобасын өткізу.Жыл бойыПән мұғалімдеріНәлдібекова
6 Жылдың үздік мейірімді сыныбы 2017 байқауын, «Отбасы күні» тақырыптарында апталықтар өткізу.Жыл бойыПән мұғалімдеріЖалымбетова
7Өзін-өзі тану адамгершілік рухани білім беру бағдарламасының авторы С А Назарбаеваның туған күніне арналған дәстүрлі онкүндік өткізу іс-шаралар жоспарын жасау.Ақпан1-10.2017жПән мұғалімдеріШайдарова










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ