Сабақтың тақырыбы: Миграция. Іс қағаз түрлері және оларды топтастыру
|
Бөлім: |
Қазіргі қоғам.Миграция. Зияткерлік миграция. Шешендік сөздер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.М.Сагындыкова |
|
Күні:11.11.2024жыл |
|
|
Сыныбы:11 «ә» |
Қатысушылар саны: 6 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Миграция.Іс қағаз түрлері және оларды топтастыру |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 11.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар миграция және оның түрлері туралы ақпаратпен, тақырыпқа қатысты термин сөздердің мағнасын түсінеді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. 1-тапсырма мәтінінің миграцияға қатысы бар ма? 2.Әңгіме оқиғасы нені еске түсіреді? 3.Олардың себеп-салдары қандай? 4.Қандай сұрақтар туындады? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
№1-тапсырма: Глоссарийдің көмегімен сызбалардағы мәліметтерді тұтас мәтін түрінде жазып, маңызды тұстарын талдаңдар. |
Дескриптор: Жалпы –4 балл. - маңызды тұстарын талдайды |
Тірек сызбамен жұмыс |
|
|
Жеке жұмыс
|
№2-тапсырма. Грамматикалық тақырып бойынша екі мәтінді венн диаграммасы арқылы салыстырып,стилін анықтау,мәтіннің маңызды тұстары мен үрдістерді талдап өзіндік тұжырым жазу. 3-тапсырма. Жазған тұжырым ішінен 3 сөзді фонетикалық талдау жасау. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - мәтіндерді салыстырып,стилін анықтап, мәтіннің маңызды тұстары мен үрдістерді талдап өзіндік тжырым жазады. Дескриптор: Жалпы –2 балл. - өзіндік тұжырым ішінен 3 сөзге фонетикалық талдау жасайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Үйге тапсырма |
Өмірбаян жазу |
Оқушылар өз өмірбаяндарын үлгіге қарап жазып келеді. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Миграция. Іс қағаз түрлері және оларды топтастыру
Сабақтың тақырыбы: Миграция. Іс қағаз түрлері және оларды топтастыру
Сабақтың тақырыбы: Миграция. Іс қағаз түрлері және оларды топтастыру
|
Бөлім: |
Қазіргі қоғам.Миграция. Зияткерлік миграция. Шешендік сөздер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
А.М.Сагындыкова |
|
Күні:11.11.2024жыл |
|
|
Сыныбы:11 «ә» |
Қатысушылар саны: 6 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Миграция.Іс қағаз түрлері және оларды топтастыру |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 11.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар миграция және оның түрлері туралы ақпаратпен, тақырыпқа қатысты термин сөздердің мағнасын түсінеді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. 1-тапсырма мәтінінің миграцияға қатысы бар ма? 2.Әңгіме оқиғасы нені еске түсіреді? 3.Олардың себеп-салдары қандай? 4.Қандай сұрақтар туындады? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин.
|
№1-тапсырма: Глоссарийдің көмегімен сызбалардағы мәліметтерді тұтас мәтін түрінде жазып, маңызды тұстарын талдаңдар. |
Дескриптор: Жалпы –4 балл. - маңызды тұстарын талдайды |
Тірек сызбамен жұмыс |
|
|
Жеке жұмыс
|
№2-тапсырма. Грамматикалық тақырып бойынша екі мәтінді венн диаграммасы арқылы салыстырып,стилін анықтау,мәтіннің маңызды тұстары мен үрдістерді талдап өзіндік тұжырым жазу. 3-тапсырма. Жазған тұжырым ішінен 3 сөзді фонетикалық талдау жасау. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. - мәтіндерді салыстырып,стилін анықтап, мәтіннің маңызды тұстары мен үрдістерді талдап өзіндік тжырым жазады. Дескриптор: Жалпы –2 балл. - өзіндік тұжырым ішінен 3 сөзге фонетикалық талдау жасайды. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
Үйге тапсырма |
Өмірбаян жазу |
Оқушылар өз өмірбаяндарын үлгіге қарап жазып келеді. |
|
|
шағым қалдыра аласыз


















