Бөлім:
|
Қазіргі қоғам.Миграция. Зияткерлік миграция. Шешендік
сөздер
|
Педагогтің аты-жөні:
|
А.М.Сагындыкова
|
Күні:11.11.2024жыл
|
|
Сыныбы:11 «ә»
|
Қатысушылар саны: 6
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Миграция.Іс қағаз
түрлері және оларды топтастыру
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
|
11.2.1.1 әртүрлі
графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі)
мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді
анықтау;
11.3.3.1 мәтін
құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді
салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік
тұжырым жасау;
|
Сабақтың мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Білім алушылар миграция
және оның түрлері туралы ақпаратпен, тақырыпқа қатысты термин
сөздердің мағнасын түсінеді.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей
еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық
және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы,
қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен
қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және
азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа
сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. 1-тапсырма мәтінінің
миграцияға қатысы бар ма?
2.Әңгіме оқиғасы нені
еске түсіреді?
3.Олардың себеп-салдары
қандай?
4.Қандай сұрақтар туындады?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№1-тапсырма:
Глоссарийдің көмегімен сызбалардағы мәліметтерді тұтас
мәтін түрінде жазып, маңызды тұстарын талдаңдар.
|
Дескриптор: Жалпы –4
балл.
- маңызды тұстарын
талдайды
|
Тірек сызбамен жұмыс
|
Жеке
жұмыс
|
№2-тапсырма.
Грамматикалық тақырып
бойынша екі мәтінді венн диаграммасы арқылы салыстырып,стилін
анықтау,мәтіннің маңызды тұстары мен үрдістерді талдап өзіндік
тұжырым жазу.
3-тапсырма.
Жазған тұжырым ішінен 3 сөзді фонетикалық талдау
жасау.
|
Дескриптор: Жалпы –
4 балл.
- мәтіндерді
салыстырып,стилін анықтап, мәтіннің маңызды
тұстары мен үрдістерді талдап өзіндік тжырым
жазады.
Дескриптор: Жалпы –2
балл.
-
өзіндік
тұжырым ішінен 3 сөзге фонетикалық талдау
жасайды.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін
сабақта қуантқаны.....
- мен
өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған
ерекше ұнағаны.....
- сабақтан
соң маған........келді
- бүгін
маған..........сәті түсті.
- қызықты
болғаны.....
-
......қиындық тудырды.
- менің
түсінгенім.....
- енді
мен......аламын.
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Үйге
тапсырма
|
Өмірбаян
жазу
|
Оқушылар өз өмірбаяндарын үлгіге қарап жазып
келеді.
|
|
|