Материалдар / Сабақтың тақырыбы: "Қарындашыңды берші" 2-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтың тақырыбы: "Қарындашыңды берші" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
О. 2.3.1.1 шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқу Т. 2.1.1.1 - баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
3742
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Сабақ: қазақ тіліМектеп: «№9 орта мектеп» КММ
Тақырыбы: Қарындашыңды берші
Күні: 19,20.11.2018Мұғалімнің есімі: Насырова Гүлжамал Рашитқызы
СЫНЫП: 2Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)О. 2.3.1.1 шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс ырғағын дұрыс қойып)/рөлге бөліп оқуТ. 2.1.1.1 - баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Қарапайым сөздердің мағынасын түсінеді


Оқушылардың басым бөлігі:


Тыңдау, көру материалдары б-ша сөз тіркестерін жазу


Кейбір оқушылар:


Тыңдау, көру материалдарындағы оқиғаларды түсінеді, сұрақтар қояды, сипаттайды.
Тілдік мақсат



*Суреттердің атауын білу*Сөздерді қолдана отырып, кім?не? қандай? не істейді? сұрақтарына жауап бере алу*Балалардың не істеп жатқанын айту*Берілген әріптерден сөз құрып, дауысты дыбыстарын табу,сөздерді жуан, жіңішке буынды сөздерге бөлу


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Қағаз, қайшы, өшір, қи, түрлі-түсті
Жетістік критерийлері:Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді.Өзі тұтынатын заттар туралы толық ақпарат беру арқылы мәтін құрай алады.
Алдыңғы оқуОқу құралдарының атауын, түстерді біледі
Уақыты Сабақтың барысыКөрнекіқұралдар
Басталуы3 мин4 мин





2мин
Ширату жаттығуы Шаттық шеңберде тұрып амандасады, бір-біріне сәттілік тілейді.«Қарындашты алу»тренингін өткізу. Мақсаты: Көп қарындаштардың біреуін таңдау, оның түсін, тағы да басқа қасиеттерін сипаттау.Жұмыс түрі:топтықОй қозғау:Сабақта не туралы сөйлестік. Сенің есіңде қай сөз қалды. Енді досыңның қарындашын сұрап алшы. Сабақтың тақырыбы: «Қарындашыңды берші»

Ортасы

10 мин



















7мин













10мин











2-минут





















тапсырма: Сөздік сөздермен жұмыс: қайшы-ножницыөшір-стирайқи-стригитүрлі-түсті-разноцветныйжапырақ-листкүн-солнцеаспан-небобұлт-облокоМақсаты: сөздік қорын байытуТД) сөздерді оқиды, аудармасымен танысады.ОД) жуан, жіңішке буынды сөздерге ажыратады.ЖД) сөз тіркестерін құрастырадыТапсырма:жаңа сөздерді ұғып алу.Әдісі: жаңа сөздермен жұмысЖұмыстың түрі:оқу, жазу, құрастыру, талдауКері байланыс: сұрақ-жауап Сен қандай сөзді білесің? Саған қай сөз ұнады? Қай сөз қиын? Қай сөзді білетін едің?-сұрақтарына жауап беру арқылы пысықтау.тапсырма Тыңдалым. Оқылым. Суретке қара. Аудио жазбаны тыңда. Сұрақтарға жауап бер. Суретте неше бала? Олардың аттары кім? Олар не істеп отыр? Балаларда нелер бар? Әлібек не салды? Саша нені салды? Әнел ненің суретін салды? Мақсаты: ТД) тыңдайды, суретке қарайды. Суретте кім және не бар екенін айтады.ОД) балалардың не істеп жатқанын айтады, заттардың түсін айтады. ЖД) түсінгенін баяндайды.Әдісі:суретпен жұмысЖұмыстың түрі: жұппенКері байланыс: бағдаршам1- тапсырма Жұмыстың түрі: Мәтінді оқу Кері байланыс: бас бармақСергіту сәті: Ойын өткізу. «Нені жасырдым»2 тапсырма. Жазылым Әріптерден сөз құрап жазуМақсаты: А)берілген әріптерден сөздерді құру, айту, жазуВ)құрылған сөздерден дауысты дыбыстарды тауып, астын сызуС) сөздерді буынға бөліп жазу, әр сөзде неше буын екенін көрсетуӘдісі:жинастыруЖұмыстың түрі: жекеКері байланыс: «Попкорн» әдісі (сары, көк, жасыл)3 тапсырма. Кім не істеді? –сұраққа жауап беру.Суреттерді атау арқылы сөйлем құрастырады.(жеке)4-тапсырма Суретті пайдаланып, сөйлем құрастырып жазу. Әдісі:Суретті сөйлетЖұмыстың түрі: топпенКері байланыс: Жеміс ағашы5-тапсырма Диалогты толықтырып оқу



































































Аяқталуы

Үйге тапсырма: 99 бет сандықты оқу, сөздікті біліп келу Рефлексия: «Сөйлемдерді толықтыр» Бүгін сабақта мен мынадай жаңа сөздер білдім:_______________________________________________________

Маған не қызық болды?________________________________________________________________________











Қосымша ақпарат16 бет 1 тапсырма заттардың атауын жазу(қарындаш, қалам)2-тапсырма( ту, көк; қарындаш, қызыл;доп, сары )3-тапсырма (көк, ақ, жасыл, қызыл)4-тапсырма (3 қаламым , 4 қаламың, 6 қаламы)







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!