Материалдар / Сабақтың тақырыбы Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтың тақырыбы Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай біледі. Сабақтың мақсаты  Оқушылар бес тас,ләнгі ойынының ережелерін түсінеді  Оқушылар бес тас,ләнгі ойынын ойнауға икемделеді  Оқушылар Ұлттық ойындарға арналған іс-қимыл дағдыларын үйренеді 
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2023
187
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:



Педагогтің Т.А.Ә.

Оспан.Еділ Оспанұлы


Күні:14.12.21ж



Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай біледі.


Сабақтың мақсаты

  • Оқушылар бес тас,ләнгі ойынының ережелерін түсінеді

  • Оқушылар бес тас,ләнгі ойынын ойнауға икемделеді

  • Оқушылар Ұлттық ойындарға арналған іс-қимыл дағдыларын үйренеді

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі\уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың

басы


1 минут

  1. Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу

  • Оқушыларды түгелдеу

  • Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік критерилермен таныстыру.

  1. «Шаттық шеңбері» (Оқушылар бір – біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді)

Оқушылар бір-біріне сабақ үстінде бес тас ойыны туралы тілектерін жеткізеді.

  • Сабақ барысында ұлттық ойын бес тасты жақсы үйренуіңе тілектеспін!

  • Сабақ барысында жеңіп шығуыңа тілектеспін!

  • Саған сәттілік тілеймін!


  1. Жұпқа бөлу

Екі түсті карточкаларды таңдату арқылы оқушыларды жұпқа бөліп, бір-біріне қарама-қарсы отырғызып орналастыру.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады.




Керемет!












Рисунок 1


Алдыңғы білім

Жеке жұмыс

10 минут

  1. Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру.

  2. «Миға шабуыл»

  • Ұлттық ойын түрлерін атаңыз.

  • Асықпен ойналатын қандай ойын түрлерін білесіздер?

  1. Бес тас ойыны жайында видео көрсету.

  2. Бес тас ойынының тарихымен, ережелерімен таныстыру.

«Бестас» — өте көне дәуірден келе жатқан, қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі. Ол еңбек құралдары ретінде ағаш, тас, сүйекті пайдаланған ерте ғасырларда пайда болған деп болжанады. Бұл ойынды кезінде жас өспірімдерден бастап ересек адамдарға дейін ойнаған екен. Ойынға керекті зат бес кішкентей домалақ тас, немесе кейде бес асық болып келеді. Ойынға қатысатын адам санына шектеу шоқ. Кемінде екі адамнан басталады.

Кез-келген ойынның баланың жетілуіне, ой-санасының дамуына қосар үлесі бар. Тілге тиек етілген «бестас» ойынының баланың дамуы үшін пайдасы зор. Ол бұлшық еттерін ширатып, дамытып қана қоймай, ептілікке, қырағылыққа, тез шешім қабылдауға, санауға, топтауға үйретеді. Сонымен қатар көздің көруін жақсартып, көз жанарын жетілдіреді. Ойын адамды тыныштандырып, сабырлылыққа үйрететін қасиетке ие.

Ойын «балта шабу», «тоқылдақ», «тарақтау», «құдыққа салу», «қуалау», «кедергі» сияқты көп кезеңнен тұрады. «Кедергі» аталатын кезеңге ойынды әбден меңгерген, епті, қағылездер ғана өте алған. Одан кейін «жалау» деген түрі, «нәби» сынды бірнеше кезеңі бар. Мысалы, «жалау» ойынында төрт тасты жерге тастап, қолдағы қақпа тасты алып, оң қолыңызбен жерге үш немесе бес рет жалатуыңыз керек. Сонда сіз осы кезеңнен өткен болып есептелесіз. Ойынның бесінші сатысы «көпірден өткізу» деп аталады: бұл жүрісте ойыншы сол қолының бас бармағы мен сұқ саусағын асық өтетіндей етіп жерге тіреп тұрады. Оны көпір деп атайды. Бір асықты лақтыра отырып қалған төрт асықты бір-бірлеп «көпірден» өткізеді. Бұл кейде нәби өткізу делінеді, сондықтан ең соңғы өткен асықты нәби асық деп те атайды.


«Бес тас» ойынының мақсаты:

1.Елбасының «Рухани жаңғыру» бағдарламасын қолдау негізінде ұлттық ойындарды жаңғырту, дамыту.

2.Ұлтымыздың барлық ұлттық салт-дәстүрлерін, мәдениетімізді, ұлттық рухымызды жаңғырту.

3.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну, және оған сәйкес дұрыс әрекет (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

4.Ойынды дұрыс ойнау тәсілдерін анықтау.

«Бес тас» ойынының міндеті:

1. Ойыншылардың бұлшық еттерін ширатып, дамытып қана қоймай, ептілікке, қырағылыққа, тез шешім қабылдауға, санауға, топтауға үйрету.

2. Ойыншылардың көзінің көруін жақсартып, көз жанарын жетілдіру.

3. Адамды тыныштандырып, сабырлылыққа үйрету.

4. Ойыншылардың икемділігін арттыру, ой – өрісін дамыту, ептілікке тәрбиелеу.

Ойынның мазмұны:   Ойнаушылар ең алдымен кім - кімнен кейін ойнайтынын өздері анықтайды. Ол үшін ойыншылар кезекпен бес тасты тобымен жоғары лақтырып, қолдың сыртымен тосып алады осы тәсілді бес рет қайталайды соңында алақанмен қаршып ұстайды. Қаршып ұстау дегеніміз – тасты қолды еңкейте жоғарыдан төмен қарай қағып алу. Лақтырылған бес тасты қолдың сыртымен тосып алу және қаршып алу кезінде бірнеше тас жерге түсіп кетуі мүмкін. Кім көп тас қаршып алса, сол бірінші ойнау кезегіне ие болады.


«Конверттегі сұрақтар» әдісі бойынша мұғалім оқушыларға сұрақ қойып, жауап алады.

  1. «Бес тас» қандай ойын?

  2. Ойынға қажетті заттарды атаңыз.

  3. Бес тас ойынын ойнаудың қандай пайдасы бар?

  4. Ойынның қандай кезеңдері бар?

  5. Ойын барысында ең соңғы асықты қалай атайды?

  6. Ойынға неше адам қатыса алады?

  7. Ойынның шарттары қандай?


  • Дескриптор:

  • Бейне материалдағы ақпаратпен танысады;

  • Бес тас ойынының тарихын біледі;

  • Бес тас ойынының он екі түрімен танысады;

  • Бес тас ойындағы қағып алу тәсілдерін үйренеді;

Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар алған білімдерін бекіте түседі.

Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, өздерінің не үйренгендерін естеріне түсіреді





Жарайсың

дар!

Интерактивті тақта, асықтар, ысқырғыш


https://youtu.be/aVrIKC4evAw





















































Сабатың

ортасы

Жаңа

сабақ




















НЕГІЗГІ БӨЛІМ


«Бес тас» ойыны барысындағы қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.

  1. Тәртіпті сақтау.

  2. Бірін – бірі итермеу, тыңдау.

  3. Ойын ережесін сақтау.

  4. Асықтарды шашпау және таласпау.

  5. Уақытты тиімді пайдалану.

  6. Бірін – бірі құрметтеу.


«Қолды үйрету» жаттығулары

  1. Асықты қағып алу, қаршып алу жаттығулары.

  2. Қолдан - қолға ауыстыру жаттығулары




Оқушыларды жұптастырып «Бес тас» ойынын ойнату.


Ойыннан соң оқушыларға қойылатын сұрақтар:

  • Бүгінгі сабақтан нені білдін, нені үйрендің?

  • Қандай дескрипторды орындай алмадың?

  • Бес тас ойынының ережесі түсінікті ме?

Бес тас ойыны бізді неге үйретеді?




















Барлық оқушылар орындады:

«Бес тас» ойындарының түрлерін біледі;

«Бес тас» ойынның ережелерін түсінеді;

ойынының кезінде тапсырмаларды ережелерге сай орындайды және көрсетеді .

 Қауіпсіздік ережесін сақтайды. Ойынның ережесін біледі,қорғаныстағы әдіс-тәсілдерді құрады және оны ойында қолданады.




Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау.








«Бәрекелді,әттеген-ай»








































Қауіпсіздік ережелерімен танысу

«Қолды үйрету» жаттығулары











Сабақтың соңы


Кері байланыс

2 минут




Сапқа тұрғызу.

Сабақ соңында оқушыларға р

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!