Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:



    Педагогтің Т.А.Ә.

    Оспан.Еділ Оспанұлы


    Күні:14.12.21ж



    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай біледі.


    Сабақтың мақсаты

    • Оқушылар бес тас,ләнгі ойынының ережелерін түсінеді

    • Оқушылар бес тас,ләнгі ойынын ойнауға икемделеді

    • Оқушылар Ұлттық ойындарға арналған іс-қимыл дағдыларын үйренеді

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі\уақыт

    Педагогтің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың

    басы


    1 минут

    1. Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу

    • Оқушыларды түгелдеу

    • Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік критерилермен таныстыру.

    1. «Шаттық шеңбері» (Оқушылар бір – біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді)

    Оқушылар бір-біріне сабақ үстінде бес тас ойыны туралы тілектерін жеткізеді.

    • Сабақ барысында ұлттық ойын бес тасты жақсы үйренуіңе тілектеспін!

    • Сабақ барысында жеңіп шығуыңа тілектеспін!

    • Саған сәттілік тілеймін!


    1. Жұпқа бөлу

    Екі түсті карточкаларды таңдату арқылы оқушыларды жұпқа бөліп, бір-біріне қарама-қарсы отырғызып орналастыру.

    Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады.




    Керемет!












    Рисунок 1


    Алдыңғы білім

    Жеке жұмыс

    10 минут

    1. Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру.

    2. «Миға шабуыл»

    • Ұлттық ойын түрлерін атаңыз.

    • Асықпен ойналатын қандай ойын түрлерін білесіздер?

    1. Бес тас ойыны жайында видео көрсету.

    2. Бес тас ойынының тарихымен, ережелерімен таныстыру.

    «Бестас» — өте көне дәуірден келе жатқан, қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі. Ол еңбек құралдары ретінде ағаш, тас, сүйекті пайдаланған ерте ғасырларда пайда болған деп болжанады. Бұл ойынды кезінде жас өспірімдерден бастап ересек адамдарға дейін ойнаған екен. Ойынға керекті зат бес кішкентей домалақ тас, немесе кейде бес асық болып келеді. Ойынға қатысатын адам санына шектеу шоқ. Кемінде екі адамнан басталады.

    Кез-келген ойынның баланың жетілуіне, ой-санасының дамуына қосар үлесі бар. Тілге тиек етілген «бестас» ойынының баланың дамуы үшін пайдасы зор. Ол бұлшық еттерін ширатып, дамытып қана қоймай, ептілікке, қырағылыққа, тез шешім қабылдауға, санауға, топтауға үйретеді. Сонымен қатар көздің көруін жақсартып, көз жанарын жетілдіреді. Ойын адамды тыныштандырып, сабырлылыққа үйрететін қасиетке ие.

    Ойын «балта шабу», «тоқылдақ», «тарақтау», «құдыққа салу», «қуалау», «кедергі» сияқты көп кезеңнен тұрады. «Кедергі» аталатын кезеңге ойынды әбден меңгерген, епті, қағылездер ғана өте алған. Одан кейін «жалау» деген түрі, «нәби» сынды бірнеше кезеңі бар. Мысалы, «жалау» ойынында төрт тасты жерге тастап, қолдағы қақпа тасты алып, оң қолыңызбен жерге үш немесе бес рет жалатуыңыз керек. Сонда сіз осы кезеңнен өткен болып есептелесіз. Ойынның бесінші сатысы «көпірден өткізу» деп аталады: бұл жүрісте ойыншы сол қолының бас бармағы мен сұқ саусағын асық өтетіндей етіп жерге тіреп тұрады. Оны көпір деп атайды. Бір асықты лақтыра отырып қалған төрт асықты бір-бірлеп «көпірден» өткізеді. Бұл кейде нәби өткізу делінеді, сондықтан ең соңғы өткен асықты нәби асық деп те атайды.


    «Бес тас» ойынының мақсаты:

    1.Елбасының «Рухани жаңғыру» бағдарламасын қолдау негізінде ұлттық ойындарды жаңғырту, дамыту.

    2.Ұлтымыздың барлық ұлттық салт-дәстүрлерін, мәдениетімізді, ұлттық рухымызды жаңғырту.

    3.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну, және оған сәйкес дұрыс әрекет (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

    4.Ойынды дұрыс ойнау тәсілдерін анықтау.

    «Бес тас» ойынының міндеті:

    1. Ойыншылардың бұлшық еттерін ширатып, дамытып қана қоймай, ептілікке, қырағылыққа, тез шешім қабылдауға, санауға, топтауға үйрету.

    2. Ойыншылардың көзінің көруін жақсартып, көз жанарын жетілдіру.

    3. Адамды тыныштандырып, сабырлылыққа үйрету.

    4. Ойыншылардың икемділігін арттыру, ой – өрісін дамыту, ептілікке тәрбиелеу.

    Ойынның мазмұны:   Ойнаушылар ең алдымен кім - кімнен кейін ойнайтынын өздері анықтайды. Ол үшін ойыншылар кезекпен бес тасты тобымен жоғары лақтырып, қолдың сыртымен тосып алады осы тәсілді бес рет қайталайды соңында алақанмен қаршып ұстайды. Қаршып ұстау дегеніміз – тасты қолды еңкейте жоғарыдан төмен қарай қағып алу. Лақтырылған бес тасты қолдың сыртымен тосып алу және қаршып алу кезінде бірнеше тас жерге түсіп кетуі мүмкін. Кім көп тас қаршып алса, сол бірінші ойнау кезегіне ие болады.


    «Конверттегі сұрақтар» әдісі бойынша мұғалім оқушыларға сұрақ қойып, жауап алады.

    1. «Бес тас» қандай ойын?

    2. Ойынға қажетті заттарды атаңыз.

    3. Бес тас ойынын ойнаудың қандай пайдасы бар?

    4. Ойынның қандай кезеңдері бар?

    5. Ойын барысында ең соңғы асықты қалай атайды?

    6. Ойынға неше адам қатыса алады?

    7. Ойынның шарттары қандай?


    • Дескриптор:

    • Бейне материалдағы ақпаратпен танысады;

    • Бес тас ойынының тарихын біледі;

    • Бес тас ойынының он екі түрімен танысады;

    • Бес тас ойындағы қағып алу тәсілдерін үйренеді;

    Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар алған білімдерін бекіте түседі.

    Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, өздерінің не үйренгендерін естеріне түсіреді





    Жарайсың

    дар!

    Интерактивті тақта, асықтар, ысқырғыш


    https://youtu.be/aVrIKC4evAw





















































    Сабатың

    ортасы

    Жаңа

    сабақ




















    НЕГІЗГІ БӨЛІМ


    «Бес тас» ойыны барысындағы қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.

    1. Тәртіпті сақтау.

    2. Бірін – бірі итермеу, тыңдау.

    3. Ойын ережесін сақтау.

    4. Асықтарды шашпау және таласпау.

    5. Уақытты тиімді пайдалану.

    6. Бірін – бірі құрметтеу.


    «Қолды үйрету» жаттығулары

    1. Асықты қағып алу, қаршып алу жаттығулары.

    2. Қолдан - қолға ауыстыру жаттығулары




    Оқушыларды жұптастырып «Бес тас» ойынын ойнату.


    Ойыннан соң оқушыларға қойылатын сұрақтар:

    • Бүгінгі сабақтан нені білдін, нені үйрендің?

    • Қандай дескрипторды орындай алмадың?

    • Бес тас ойынының ережесі түсінікті ме?

    Бес тас ойыны бізді неге үйретеді?




















    Барлық оқушылар орындады:

    «Бес тас» ойындарының түрлерін біледі;

    «Бес тас» ойынның ережелерін түсінеді;

    ойынының кезінде тапсырмаларды ережелерге сай орындайды және көрсетеді .

     Қауіпсіздік ережесін сақтайды. Ойынның ережесін біледі,қорғаныстағы әдіс-тәсілдерді құрады және оны ойында қолданады.




    Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау.








    «Бәрекелді,әттеген-ай»








































    Қауіпсіздік ережелерімен танысу

    «Қолды үйрету» жаттығулары











    Сабақтың соңы


    Кері байланыс

    2 минут




    Сапқа тұрғызу.

    Сабақ соңында оқушыларға р

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оспан ЕдІл Оспанұлы
    10 Қаңтар 2023
    556
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақтың тақырыбы Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақтың тақырыбы Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақтың тақырыбы Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай біледі. Сабақтың мақсаты  Оқушылар бес тас,ләнгі ойынының ережелерін түсінеді  Оқушылар бес тас,ләнгі ойынын ойнауға икемделеді  Оқушылар Ұлттық ойындарға арналған іс-қимыл дағдыларын үйренеді 
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:



    Педагогтің Т.А.Ә.

    Оспан.Еділ Оспанұлы


    Күні:14.12.21ж



    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы

    Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай біледі.


    Сабақтың мақсаты

    • Оқушылар бес тас,ләнгі ойынының ережелерін түсінеді

    • Оқушылар бес тас,ләнгі ойынын ойнауға икемделеді

    • Оқушылар Ұлттық ойындарға арналған іс-қимыл дағдыларын үйренеді

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі\уақыт

    Педагогтің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың

    басы


    1 минут

    1. Ұйымдастыру кезеңі

    • Сәлемдесу

    • Оқушыларды түгелдеу

    • Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік критерилермен таныстыру.

    1. «Шаттық шеңбері» (Оқушылар бір – біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді)

    Оқушылар бір-біріне сабақ үстінде бес тас ойыны туралы тілектерін жеткізеді.

    • Сабақ барысында ұлттық ойын бес тасты жақсы үйренуіңе тілектеспін!

    • Сабақ барысында жеңіп шығуыңа тілектеспін!

    • Саған сәттілік тілеймін!


    1. Жұпқа бөлу

    Екі түсті карточкаларды таңдату арқылы оқушыларды жұпқа бөліп, бір-біріне қарама-қарсы отырғызып орналастыру.

    Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады.




    Керемет!












    Рисунок 1


    Алдыңғы білім

    Жеке жұмыс

    10 минут

    1. Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру.

    2. «Миға шабуыл»

    • Ұлттық ойын түрлерін атаңыз.

    • Асықпен ойналатын қандай ойын түрлерін білесіздер?

    1. Бес тас ойыны жайында видео көрсету.

    2. Бес тас ойынының тарихымен, ережелерімен таныстыру.

    «Бестас» — өте көне дәуірден келе жатқан, қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі. Ол еңбек құралдары ретінде ағаш, тас, сүйекті пайдаланған ерте ғасырларда пайда болған деп болжанады. Бұл ойынды кезінде жас өспірімдерден бастап ересек адамдарға дейін ойнаған екен. Ойынға керекті зат бес кішкентей домалақ тас, немесе кейде бес асық болып келеді. Ойынға қатысатын адам санына шектеу шоқ. Кемінде екі адамнан басталады.

    Кез-келген ойынның баланың жетілуіне, ой-санасының дамуына қосар үлесі бар. Тілге тиек етілген «бестас» ойынының баланың дамуы үшін пайдасы зор. Ол бұлшық еттерін ширатып, дамытып қана қоймай, ептілікке, қырағылыққа, тез шешім қабылдауға, санауға, топтауға үйретеді. Сонымен қатар көздің көруін жақсартып, көз жанарын жетілдіреді. Ойын адамды тыныштандырып, сабырлылыққа үйрететін қасиетке ие.

    Ойын «балта шабу», «тоқылдақ», «тарақтау», «құдыққа салу», «қуалау», «кедергі» сияқты көп кезеңнен тұрады. «Кедергі» аталатын кезеңге ойынды әбден меңгерген, епті, қағылездер ғана өте алған. Одан кейін «жалау» деген түрі, «нәби» сынды бірнеше кезеңі бар. Мысалы, «жалау» ойынында төрт тасты жерге тастап, қолдағы қақпа тасты алып, оң қолыңызбен жерге үш немесе бес рет жалатуыңыз керек. Сонда сіз осы кезеңнен өткен болып есептелесіз. Ойынның бесінші сатысы «көпірден өткізу» деп аталады: бұл жүрісте ойыншы сол қолының бас бармағы мен сұқ саусағын асық өтетіндей етіп жерге тіреп тұрады. Оны көпір деп атайды. Бір асықты лақтыра отырып қалған төрт асықты бір-бірлеп «көпірден» өткізеді. Бұл кейде нәби өткізу делінеді, сондықтан ең соңғы өткен асықты нәби асық деп те атайды.


    «Бес тас» ойынының мақсаты:

    1.Елбасының «Рухани жаңғыру» бағдарламасын қолдау негізінде ұлттық ойындарды жаңғырту, дамыту.

    2.Ұлтымыздың барлық ұлттық салт-дәстүрлерін, мәдениетімізді, ұлттық рухымызды жаңғырту.

    3.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну, және оған сәйкес дұрыс әрекет (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау)

    4.Ойынды дұрыс ойнау тәсілдерін анықтау.

    «Бес тас» ойынының міндеті:

    1. Ойыншылардың бұлшық еттерін ширатып, дамытып қана қоймай, ептілікке, қырағылыққа, тез шешім қабылдауға, санауға, топтауға үйрету.

    2. Ойыншылардың көзінің көруін жақсартып, көз жанарын жетілдіру.

    3. Адамды тыныштандырып, сабырлылыққа үйрету.

    4. Ойыншылардың икемділігін арттыру, ой – өрісін дамыту, ептілікке тәрбиелеу.

    Ойынның мазмұны:   Ойнаушылар ең алдымен кім - кімнен кейін ойнайтынын өздері анықтайды. Ол үшін ойыншылар кезекпен бес тасты тобымен жоғары лақтырып, қолдың сыртымен тосып алады осы тәсілді бес рет қайталайды соңында алақанмен қаршып ұстайды. Қаршып ұстау дегеніміз – тасты қолды еңкейте жоғарыдан төмен қарай қағып алу. Лақтырылған бес тасты қолдың сыртымен тосып алу және қаршып алу кезінде бірнеше тас жерге түсіп кетуі мүмкін. Кім көп тас қаршып алса, сол бірінші ойнау кезегіне ие болады.


    «Конверттегі сұрақтар» әдісі бойынша мұғалім оқушыларға сұрақ қойып, жауап алады.

    1. «Бес тас» қандай ойын?

    2. Ойынға қажетті заттарды атаңыз.

    3. Бес тас ойынын ойнаудың қандай пайдасы бар?

    4. Ойынның қандай кезеңдері бар?

    5. Ойын барысында ең соңғы асықты қалай атайды?

    6. Ойынға неше адам қатыса алады?

    7. Ойынның шарттары қандай?


    • Дескриптор:

    • Бейне материалдағы ақпаратпен танысады;

    • Бес тас ойынының тарихын біледі;

    • Бес тас ойынының он екі түрімен танысады;

    • Бес тас ойындағы қағып алу тәсілдерін үйренеді;

    Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар алған білімдерін бекіте түседі.

    Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, өздерінің не үйренгендерін естеріне түсіреді





    Жарайсың

    дар!

    Интерактивті тақта, асықтар, ысқырғыш


    https://youtu.be/aVrIKC4evAw





















































    Сабатың

    ортасы

    Жаңа

    сабақ




















    НЕГІЗГІ БӨЛІМ


    «Бес тас» ойыны барысындағы қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.

    1. Тәртіпті сақтау.

    2. Бірін – бірі итермеу, тыңдау.

    3. Ойын ережесін сақтау.

    4. Асықтарды шашпау және таласпау.

    5. Уақытты тиімді пайдалану.

    6. Бірін – бірі құрметтеу.


    «Қолды үйрету» жаттығулары

    1. Асықты қағып алу, қаршып алу жаттығулары.

    2. Қолдан - қолға ауыстыру жаттығулары




    Оқушыларды жұптастырып «Бес тас» ойынын ойнату.


    Ойыннан соң оқушыларға қойылатын сұрақтар:

    • Бүгінгі сабақтан нені білдін, нені үйрендің?

    • Қандай дескрипторды орындай алмадың?

    • Бес тас ойынының ережесі түсінікті ме?

    Бес тас ойыны бізді неге үйретеді?




















    Барлық оқушылар орындады:

    «Бес тас» ойындарының түрлерін біледі;

    «Бес тас» ойынның ережелерін түсінеді;

    ойынының кезінде тапсырмаларды ережелерге сай орындайды және көрсетеді .

     Қауіпсіздік ережесін сақтайды. Ойынның ережесін біледі,қорғаныстағы әдіс-тәсілдерді құрады және оны ойында қолданады.




    Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау.








    «Бәрекелді,әттеген-ай»








































    Қауіпсіздік ережелерімен танысу

    «Қолды үйрету» жаттығулары











    Сабақтың соңы


    Кері байланыс

    2 минут




    Сапқа тұрғызу.

    Сабақ соңында оқушыларға р

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дінтану Презентация 6 сынып
    10.01.2023
    556
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оспан ЕдІл Оспанұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации