Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақтың тақырыбы Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
|
|
|||||||
Педагогтің Т.А.Ә. |
Оспан.Еділ Оспанұлы |
|
|||||||
Күні:14.12.21ж |
|
|
|||||||
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ұлттық ойындар.Асық,Ләнгі,Бес асық |
|
|||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды анықтай біледі. |
|
|||||||
Сабақтың мақсаты |
|
|
|||||||
Сабақтың барысы |
|
||||||||
Сабақтың кезеңі\уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||
Сабақтың басы
1 минут |
Оқушылар бір-біріне сабақ үстінде бес тас ойыны туралы тілектерін жеткізеді.
Екі түсті карточкаларды таңдату арқылы оқушыларды жұпқа бөліп, бір-біріне қарама-қарсы отырғызып орналастыру. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады. |
Керемет!
|
|
|
||||
Алдыңғы білім Жеке жұмыс 10 минут |
«Бестас» — өте көне дәуірден келе жатқан, қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі. Ол еңбек құралдары ретінде ағаш, тас, сүйекті пайдаланған ерте ғасырларда пайда болған деп болжанады. Бұл ойынды кезінде жас өспірімдерден бастап ересек адамдарға дейін ойнаған екен. Ойынға керекті зат бес кішкентей домалақ тас, немесе кейде бес асық болып келеді. Ойынға қатысатын адам санына шектеу шоқ. Кемінде екі адамнан басталады. Кез-келген ойынның баланың жетілуіне, ой-санасының дамуына қосар үлесі бар. Тілге тиек етілген «бестас» ойынының баланың дамуы үшін пайдасы зор. Ол бұлшық еттерін ширатып, дамытып қана қоймай, ептілікке, қырағылыққа, тез шешім қабылдауға, санауға, топтауға үйретеді. Сонымен қатар көздің көруін жақсартып, көз жанарын жетілдіреді. Ойын адамды тыныштандырып, сабырлылыққа үйрететін қасиетке ие. Ойын «балта шабу», «тоқылдақ», «тарақтау», «құдыққа салу», «қуалау», «кедергі» сияқты көп кезеңнен тұрады. «Кедергі» аталатын кезеңге ойынды әбден меңгерген, епті, қағылездер ғана өте алған. Одан кейін «жалау» деген түрі, «нәби» сынды бірнеше кезеңі бар. Мысалы, «жалау» ойынында төрт тасты жерге тастап, қолдағы қақпа тасты алып, оң қолыңызбен жерге үш немесе бес рет жалатуыңыз керек. Сонда сіз осы кезеңнен өткен болып есептелесіз. Ойынның бесінші сатысы «көпірден өткізу» деп аталады: бұл жүрісте ойыншы сол қолының бас бармағы мен сұқ саусағын асық өтетіндей етіп жерге тіреп тұрады. Оны көпір деп атайды. Бір асықты лақтыра отырып қалған төрт асықты бір-бірлеп «көпірден» өткізеді. Бұл кейде нәби өткізу делінеді, сондықтан ең соңғы өткен асықты нәби асық деп те атайды. «Бес тас» ойынының мақсаты: 1.Елбасының «Рухани жаңғыру» бағдарламасын қолдау негізінде ұлттық ойындарды жаңғырту, дамыту. 2.Ұлтымыздың барлық ұлттық салт-дәстүрлерін, мәдениетімізді, ұлттық рухымызды жаңғырту. 3.Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну, және оған сәйкес дұрыс әрекет (қимыл, ым мен ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) 4.Ойынды дұрыс ойнау тәсілдерін анықтау. «Бес тас» ойынының міндеті: 1. Ойыншылардың бұлшық еттерін ширатып, дамытып қана қоймай, ептілікке, қырағылыққа, тез шешім қабылдауға, санауға, топтауға үйрету. 2. Ойыншылардың көзінің көруін жақсартып, көз жанарын жетілдіру. 3. Адамды тыныштандырып, сабырлылыққа үйрету. 4. Ойыншылардың икемділігін арттыру, ой – өрісін дамыту, ептілікке тәрбиелеу. Ойынның мазмұны: Ойнаушылар ең алдымен кім - кімнен кейін ойнайтынын өздері анықтайды. Ол үшін ойыншылар кезекпен бес тасты тобымен жоғары лақтырып, қолдың сыртымен тосып алады осы тәсілді бес рет қайталайды соңында алақанмен қаршып ұстайды. Қаршып ұстау дегеніміз – тасты қолды еңкейте жоғарыдан төмен қарай қағып алу. Лақтырылған бес тасты қолдың сыртымен тосып алу және қаршып алу кезінде бірнеше тас жерге түсіп кетуі мүмкін. Кім көп тас қаршып алса, сол бірінші ойнау кезегіне ие болады.
«Конверттегі сұрақтар» әдісі бойынша мұғалім оқушыларға сұрақ қойып, жауап алады.
Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар алған білімдерін бекіте түседі. |
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, өздерінің не үйренгендерін естеріне түсіреді |
Жарайсың дар! |
Интерактивті тақта, асықтар, ысқырғыш
|
|
||||
Сабатың ортасы Жаңа сабақ
|
НЕГІЗГІ БӨЛІМ «Бес тас» ойыны барысындағы қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.
«Қолды үйрету» жаттығулары
Оқушыларды жұптастырып «Бес тас» ойынын ойнату.
Ойыннан соң оқушыларға қойылатын сұрақтар:
Бес тас ойыны бізді неге үйретеді?
|
Барлық оқушылар орындады: «Бес тас» ойындарының түрлерін біледі; «Бес тас» ойынның ережелерін түсінеді; ойынының кезінде тапсырмаларды ережелерге сай орындайды және көрсетеді . Қауіпсіздік ережесін сақтайды. Ойынның ережесін біледі,қорғаныстағы әдіс-тәсілдерді құрады және оны ойында қолданады. |
Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау.
«Бәрекелді,әттеген-ай»
|
Қауіпсіздік ережелерімен танысу «Қолды үйрету» жаттығулары
|
|
||||
Сабақтың соңы Кері байланыс 2 минут
|
Сапқа тұрғызу. Сабақ соңында оқушыларға
р Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |