|
|
| Алимгазинова Роза Токеновна қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі,
|
Сынып: 5 «А» Тақырыбы: Алтын Адам |
Оқу сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Берілген сұрақтарды дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Кітаптағы Алтын адам тақырыбын оқи алады |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Алтын адамның бейнесіне қарап оны баяндап бере алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Алтын адамды сурет бойынша бөлшектерін құрастыру. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:Алтын адам жайлы айта алады. |
| Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер: |
| Әшекей, бедерленген, құйма алтын, құмыра, алқа |
| Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| 1.Алтын адам Қазақстанның қай өңірінде табылды?2.Алтын адамның бас киімінің ұзындығы қанша болды?3.Алтын адамның бейнесін көргенде естеріңе не түседі? |
Ресурстар | Видеоролик, ребус шешкізу, мультимедиялық слайдтар. |
Жоспар |
|
Жоспарланған уақыт | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі
Сабақтың басы
| Тірек сөздер бойынша топтарға бөлемін.Оқушылар сөздер қиындыларын алып, топтарға сол сөздер бойынша бөлінеді.
Оқушыларға интерактивті тақтадан Алтын адамның суретін көрсетемін.
«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларды сөйлету.
1.Мына сурет таныс па? Ол туралы не білесіңдер?2.Қазақстан жерінен осындай мұраның нешеуі табылған?Кіріспе сөз: Алтын адам (5 ғ.) — Алматы облысы Есік қаласының солтүстігіндегі Есік өзенінің сол жақ жағалауындағы темір дәуірінен сақталған сақ обасынан табылған алтын киімді сақ жауынгерінің мүрдесі. 1969-1970 жылдары археолог К.А. Ақышев тапқан. Алтын адам киімі 4 мыңға жуық алтын әшекейлермен безендірілген. Әшекейлер барыс, бұлан, таутеке, арқар, ат, түрлі құс бейнелерін беретін “хайуанат нақышында ” жасалған. Бас сүйектің сол жағынан жаһұт тастармен әшекейленген алтын сырға табылды. Бас киімі кейінгі қазақ киімі үлгілеріне ұқсас, биік, шошақ төбелі, ұзындығы 70 см шамасында. Мойнында дөңгелек жүзік сияқты алтын алқа, іш көйлегі, көкірегінің тұсы, жеңі алтын тоғалармен өрнектелген, саусағында екі алтын жүзік, камзолы құрастырылмалы ауыр белбеумен буылған. Белбеуге аңға ұқсас бейнелер, 16 тоға жапсырылған, оң жағында қызыл қынапты ұзын семсер, сол жағында алтын пластиналар жапсырылған қынға салынған темір қанжар — ақинақ, шалбар балағы да алтын тоғалармен әшекейленген. Есік обасынан алынған археол. мәліметтерге қарап, бұл адамның б.з.б. 5-4 ғасырларда өмір сүргені анықталды. Алтын адам — Қазақстанның азаттық символына айналды.
|
|
Сабақтың ортасы
| Сөздікпен жұмыс. Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырамын.1.әшекей-украшение2.бедерленген-орнаментированный3.құйма алтын-слиток золота4.құмыра-кувшин5.алқа-кулон
2. Мәтінмен жұмыс.А) Тыңдалым. Оқылым.Мәтінді тыдағаннан кейін оқушылар оқып шығады. Мәтіннің әр ой бөлігіндегі ақпаратты талдайды. Мәтін мазмұны бойынша жоспар құрады.
3. Мәтінмен жұмыс.Топтық жұмыс. «Оймоншақ» Топқа бөліп, мәтіннің ішіндегі есімдіктерді табады.
«Қарлы кесек» мәтіннің мазмұнына байланысты сұрақ құрастырады.
Жұптық жұмыс. Алтын адам туралы жұппен диалог құрастырады. «Алтын адам кім» ? деген сұраққа жауап беру, оны сызба түрінде жаз.
Алтын адам
Сабақты бекіту: Барлық сабақта айтылған мәліметтерді қайталап айту.Бір біріне сұрақтар арқылы қаншалықты сабақты түсінгендерін дәлелдеу. |
|
Сабақтың соңы
| Формативті бағалау. Мұғалім қорытынды бағаны өзі қояды.Үйге тапсырма: Жаңа сөздерді жаттау. Досыма хат: Алтын адам туралы жазу |
|