Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Муканова Лазат Мукаметкалиевна

    ШҚО, Семей қаласы.

    «№21 ЖООБМ»КММ

    Математика пәні мүғалімі

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7.1А 7-сыныпта өткенді қайталау

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін біледі.

    Оқушылардың көпшілігі: бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолданады

    Кейбір оқушылар: бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолданып өрнектерді түрлендіре алады

    Бағалау критерийі:

    Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолданады;

    Тілдік мақсат:

    Оқушылар:

    - дәреженің қасиеттерін ауызша және жазбаша түсіндіреді;

    - санның стандарт түрінің мағынасын түсінеді;

    Бөлім бойынша лексика және терминология

    - дәрежеге шығару;

    - квадраттау, кубтау;

    - санның квадраты, санның кубы;

    - көбейтіндінің дәрежесі;

    - бөліндінің дәрежесі;

    - дәрежелердің көбейтіндісі;

    - дәрежелердің бөліндісі;

    - дәрежені дәрежеге шығару;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері қосылады (азайтылады);

    • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері көбейтіледі;

    • теріс санды жұп көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ...;

    • теріс санды тақ көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ...;

    • негізі ... болатын дәреже түрін келтіріңіз;

    Құндылықтарға баулу:

    Ұйымшылдыққа, қарым-қатынас жасауға, ынтымақтастыққа, мейірімділікке, бір-бірін тыңдауға баулу

    Пәнаралық байланыс

    физика

    Алдыңғы білім:

    Санның стандарт түрі, бүтін көрсеткішті дәреже, бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут


    Сынып тазалығына көңіл бөлу.Оқушыларды түгелдеу.

    Жағымды ахуал қалыптастыру. «Комплименттер бұрқасыны» әдісі. Оқушылар қағазға бір-біріне комплимент сөздер жазып, қағазды домалақтап лақтырады.

    Кеспе қағаздарында натурал, бүтін, рационал сандар жазылған сандар тізбектеріне қарап, «Бүтін сандар», «Натурал сандар», «Рационал сандар» деген 3 топқа біріктіремін.

    Мысалы: 1,2,3,4,5,.... ; 0; -5; -3; 22...; 0; 3; -8; -0,358; ...


    «Сәйкесін тап» әдісі.Оқушыларға өткен тақырыпты еске түсіру үшін ережелер мен формулалардан құрастырылған сәйкестікті табуды тапсырамын.


    1Shape2 Shape1 .Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту үшін негізін өзгеріссіз қалдырып, дәреже көрсткіштерін қосамыз.


    2Shape3 . Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу үшін негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлшектің алымындағы дәреженің көрсекішінен бөліміндегі дәреженің көрсткішін азайтамыз.


    3Shape4 . Дәрежені дәрежеге шығару үшін негізін өзгеріссіз қалдырып, дәреже көрсекіштерін көбейтеміз.

    4Shape5 . Көбейтіндіні дәрежеге шығару үшін әрбір көбейкішті осы дәрежеге шығарып, нәтижелерін көбейтеміз.

    5.Бөлшекті дәрежеге шығару үшін оның алымын және бөлімін жеке дәрежеге шығарамыз:


    Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін формулаларымен естеріне түсірген соң бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Мюнстенберг» әдістемесін қолданамын.


    «Мюстерберг» әдістемесі бойынша жаңа тақырыпты ашу. Оқушыларға тақаға тізбектелген әріптерді іліп қойып, оның ішінен математикаға қатысты сөздерді ауып жазуын тапсырамын


    қаладарынақылдықұрамындақайықалмапроцессорқобызмейірімдідәрежесібаркөлікжейдеқылқаламөрнектердіқағазғаәсемпазатсағаттауықтүрлендіружаздыңшапағатжапондаркернеуталдаухат


    Жауабы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру


    Жаңа тақырыпты жаздырып, тақырыптың оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін түсіндіремін.

    Кеспе қағаздары


    Маркерлер


    Сабақтың ортасы

    20 минут












































    5 минут











    7 минут



    «Тыңдап тұрған үштік» әдісі. Оқушыларды үшеуден бірге топтастырамын. Ішінен біреуі шешен, біреуі тілші, біреуі хатшы етіп сайлап алуларын тапсырамын.

    Шешен мысалды айтады, түсіндіреді, пікірін білдіреді.

    Тілші көмектесіп отырады және түсініктеме беруді сұрайды.

    Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.

    1-үштік

    1-мысал. Жарық жылдамдығы 3 · 108 м/с-қа тең. Күннен Жерге

    дейiнгi қашықтық 1,5 · 1011 м. Осы қашықтықты жарық қанша

    уақытта жүрiп өтедi?

    Шешуi. Жірiлген жолды s = v · t формуласы (мұндағы v —

    қозғалыс жылдамдығы, t — қозғалыс уақыты) арқылы табуға болады:

    =3⋅


    Жауабы: 500 с немесе 8 мин 20 с.

    2-үштік

    2-мысал.


    Шешуі:

    3-үштік

    3-мысал. :

    4-үштік

    Натурал көрсеткiштi дәрежелердi салыстырғанда оларды бiрдейнегiзге немесе бiрдей көрсеткiшке келтiредi. Бiрiншi жағдайда негiзi үлкен дәреже үлкен, екiншi жағдайда көрсеткiшi үлкен дәреже үлкен болады.

    4-мысал. өрнектерінің мәндерін салыстыр.

    5-үштік

    5-мысал. бөлшегінің мәнін табайық


    6-үштік

    6-мысал. өрнегін ықшамдайық.

    Үштіктер өздеріне берілген тапсырманы орындаған соң қорытындысында хатшылар тақтаға шығып, мысалдарын түсіндіріп береді.

    Барлық 6 үштік мысалдарды түсіндіріп, жеткізулеріне бір-біріне бағдаршам бойынша қалыптастырушы бағалау қояды.


    «Кім жылдам» тәсілі. Жеке жұмыс

    №9.1. Өрнекті ықшамдаңдар:

    1) 2)

    3) 4) (

    Бағалау крийтериі

    Дискрептор

    Дәреженің қасиеттерін біледі;

    Формулаларын біледі.

    Өрнекті ықшамдай алады.


    Топтық жұмыс.

    «Кір жаятын жіптегі тапсырма» әдісі. Кір жаятын жіптердегі тапсырманы әр топтан бір оқушы шығып алады да топтарында орындайды, талқылайды, сонан соң тақтаға өздерінің есептерін жазады.

    №9.2

    2)

    3)

    Бас бармақ арқылы топтар бір-біріне қалыптастырушы бағалау жүргізеді.

    - толықтай түсінсе, сенімді болса, бас бармағын жоғары көтереді;

    - түсінуге жақын болса, аздап білсе, бас бармағын ортада ұстайды;

    - егер түсінбесе, сенімсіз болса, бас бармағын төмен түсіреді.









    Кеспе қағаздары









































    Кір жайғыш жіптегі тапсырмалар жазылған кеспелер


    Сабақтың соңы:

    3 минут

    Кері байланыс: «Плюс, минус, қызықты»

    +

    -

    Қызықты

    Қандай сұрақтарға жауап алғанын жазады

    Қандай сұрақтарға жауап алмағанын жазады

    Қызықты болған мәліметтерді жазады.

    Үйге тапсырма: № 9.3


    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетпексіз? Басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Қабілеті төмен оқушыларғадәреже және оның негізі мен көрсеткішін ажыратуға, дәрежені көбейту мен бөлуде дәреже көрсеткіштерінің орындалуын түсіндіремін.

    Қабілеті орташа оқушыларға дәрежені қасиеттерін қолдануда көмек көрсетемін.

    Қабілеті жоғары оқушыларға В бөліміндегі есептерді шығаруды тапсырамын.

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


    Бағдаршам. Бағдаршам түстерін көрсету арқылы тақырыпты қаншалықты түсінгенін көрсетеді. (мысалы, жасыл түс =БАРЛЫҒЫ, сары түс =КӨБІ, қызыл түс=КЕЙБІРІ).


    Бас бармақ арқылы есепті қаншалықты түсіндіре алғанын көрсетеді.

    - толықтай түсінсе, сенімді болса, бас бармағын жоғары көтереді;

    - түсінуге жақын болса, аздап білсе, бас бармағын ортада ұстайды;

    - егер түсінбесе, сенімсіз болса, бас бармағын төмен түсіреді.


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақтау


    Топқа бірігу кезінде және тақтаға шыққанда ұқыпты болу.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Муканова Лазат Мукаметкалиевна
    16 Мамыр 2021
    593
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    сабақтың тақырыбы:Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    сабақтың тақырыбы:Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жас мамандараға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Муканова Лазат Мукаметкалиевна

    ШҚО, Семей қаласы.

    «№21 ЖООБМ»КММ

    Математика пәні мүғалімі

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    7.1А 7-сыныпта өткенді қайталау

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімніңаты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.2.5 алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолдану;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін біледі.

    Оқушылардың көпшілігі: бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолданады

    Кейбір оқушылар: бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін қолданып өрнектерді түрлендіре алады

    Бағалау критерийі:

    Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін қолданады;

    Тілдік мақсат:

    Оқушылар:

    - дәреженің қасиеттерін ауызша және жазбаша түсіндіреді;

    - санның стандарт түрінің мағынасын түсінеді;

    Бөлім бойынша лексика және терминология

    - дәрежеге шығару;

    - квадраттау, кубтау;

    - санның квадраты, санның кубы;

    - көбейтіндінің дәрежесі;

    - бөліндінің дәрежесі;

    - дәрежелердің көбейтіндісі;

    - дәрежелердің бөліндісі;

    - дәрежені дәрежеге шығару;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері қосылады (азайтылады);

    • негізі сақталып, дәреже көрсеткіштері көбейтіледі;

    • теріс санды жұп көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ...;

    • теріс санды тақ көрсеткішті дәрежеге шығарғанда ...;

    • негізі ... болатын дәреже түрін келтіріңіз;

    Құндылықтарға баулу:

    Ұйымшылдыққа, қарым-қатынас жасауға, ынтымақтастыққа, мейірімділікке, бір-бірін тыңдауға баулу

    Пәнаралық байланыс

    физика

    Алдыңғы білім:

    Санның стандарт түрі, бүтін көрсеткішті дәреже, бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут


    Сынып тазалығына көңіл бөлу.Оқушыларды түгелдеу.

    Жағымды ахуал қалыптастыру. «Комплименттер бұрқасыны» әдісі. Оқушылар қағазға бір-біріне комплимент сөздер жазып, қағазды домалақтап лақтырады.

    Кеспе қағаздарында натурал, бүтін, рационал сандар жазылған сандар тізбектеріне қарап, «Бүтін сандар», «Натурал сандар», «Рационал сандар» деген 3 топқа біріктіремін.

    Мысалы: 1,2,3,4,5,.... ; 0; -5; -3; 22...; 0; 3; -8; -0,358; ...


    «Сәйкесін тап» әдісі.Оқушыларға өткен тақырыпты еске түсіру үшін ережелер мен формулалардан құрастырылған сәйкестікті табуды тапсырамын.


    1Shape2 Shape1 .Негіздері бірдей дәрежелерді көбейту үшін негізін өзгеріссіз қалдырып, дәреже көрсткіштерін қосамыз.


    2Shape3 . Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу үшін негізін өзгеріссіз қалдырып, бөлшектің алымындағы дәреженің көрсекішінен бөліміндегі дәреженің көрсткішін азайтамыз.


    3Shape4 . Дәрежені дәрежеге шығару үшін негізін өзгеріссіз қалдырып, дәреже көрсекіштерін көбейтеміз.

    4Shape5 . Көбейтіндіні дәрежеге шығару үшін әрбір көбейкішті осы дәрежеге шығарып, нәтижелерін көбейтеміз.

    5.Бөлшекті дәрежеге шығару үшін оның алымын және бөлімін жеке дәрежеге шығарамыз:


    Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін формулаларымен естеріне түсірген соң бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Мюнстенберг» әдістемесін қолданамын.


    «Мюстерберг» әдістемесі бойынша жаңа тақырыпты ашу. Оқушыларға тақаға тізбектелген әріптерді іліп қойып, оның ішінен математикаға қатысты сөздерді ауып жазуын тапсырамын


    қаладарынақылдықұрамындақайықалмапроцессорқобызмейірімдідәрежесібаркөлікжейдеқылқаламөрнектердіқағазғаәсемпазатсағаттауықтүрлендіружаздыңшапағатжапондаркернеуталдаухат


    Жауабы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру


    Жаңа тақырыпты жаздырып, тақырыптың оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін түсіндіремін.

    Кеспе қағаздары


    Маркерлер


    Сабақтың ортасы

    20 минут












































    5 минут











    7 минут



    «Тыңдап тұрған үштік» әдісі. Оқушыларды үшеуден бірге топтастырамын. Ішінен біреуі шешен, біреуі тілші, біреуі хатшы етіп сайлап алуларын тапсырамын.

    Шешен мысалды айтады, түсіндіреді, пікірін білдіреді.

    Тілші көмектесіп отырады және түсініктеме беруді сұрайды.

    Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.

    1-үштік

    1-мысал. Жарық жылдамдығы 3 · 108 м/с-қа тең. Күннен Жерге

    дейiнгi қашықтық 1,5 · 1011 м. Осы қашықтықты жарық қанша

    уақытта жүрiп өтедi?

    Шешуi. Жірiлген жолды s = v · t формуласы (мұндағы v —

    қозғалыс жылдамдығы, t — қозғалыс уақыты) арқылы табуға болады:

    =3⋅


    Жауабы: 500 с немесе 8 мин 20 с.

    2-үштік

    2-мысал.


    Шешуі:

    3-үштік

    3-мысал. :

    4-үштік

    Натурал көрсеткiштi дәрежелердi салыстырғанда оларды бiрдейнегiзге немесе бiрдей көрсеткiшке келтiредi. Бiрiншi жағдайда негiзi үлкен дәреже үлкен, екiншi жағдайда көрсеткiшi үлкен дәреже үлкен болады.

    4-мысал. өрнектерінің мәндерін салыстыр.

    5-үштік

    5-мысал. бөлшегінің мәнін табайық


    6-үштік

    6-мысал. өрнегін ықшамдайық.

    Үштіктер өздеріне берілген тапсырманы орындаған соң қорытындысында хатшылар тақтаға шығып, мысалдарын түсіндіріп береді.

    Барлық 6 үштік мысалдарды түсіндіріп, жеткізулеріне бір-біріне бағдаршам бойынша қалыптастырушы бағалау қояды.


    «Кім жылдам» тәсілі. Жеке жұмыс

    №9.1. Өрнекті ықшамдаңдар:

    1) 2)

    3) 4) (

    Бағалау крийтериі

    Дискрептор

    Дәреженің қасиеттерін біледі;

    Формулаларын біледі.

    Өрнекті ықшамдай алады.


    Топтық жұмыс.

    «Кір жаятын жіптегі тапсырма» әдісі. Кір жаятын жіптердегі тапсырманы әр топтан бір оқушы шығып алады да топтарында орындайды, талқылайды, сонан соң тақтаға өздерінің есептерін жазады.

    №9.2

    2)

    3)

    Бас бармақ арқылы топтар бір-біріне қалыптастырушы бағалау жүргізеді.

    - толықтай түсінсе, сенімді болса, бас бармағын жоғары көтереді;

    - түсінуге жақын болса, аздап білсе, бас бармағын ортада ұстайды;

    - егер түсінбесе, сенімсіз болса, бас бармағын төмен түсіреді.









    Кеспе қағаздары









































    Кір жайғыш жіптегі тапсырмалар жазылған кеспелер


    Сабақтың соңы:

    3 минут

    Кері байланыс: «Плюс, минус, қызықты»

    +

    -

    Қызықты

    Қандай сұрақтарға жауап алғанын жазады

    Қандай сұрақтарға жауап алмағанын жазады

    Қызықты болған мәліметтерді жазады.

    Үйге тапсырма: № 9.3


    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетпексіз? Басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Қабілеті төмен оқушыларғадәреже және оның негізі мен көрсеткішін ажыратуға, дәрежені көбейту мен бөлуде дәреже көрсеткіштерінің орындалуын түсіндіремін.

    Қабілеті орташа оқушыларға дәрежені қасиеттерін қолдануда көмек көрсетемін.

    Қабілеті жоғары оқушыларға В бөліміндегі есептерді шығаруды тапсырамын.

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


    Бағдаршам. Бағдаршам түстерін көрсету арқылы тақырыпты қаншалықты түсінгенін көрсетеді. (мысалы, жасыл түс =БАРЛЫҒЫ, сары түс =КӨБІ, қызыл түс=КЕЙБІРІ).


    Бас бармақ арқылы есепті қаншалықты түсіндіре алғанын көрсетеді.

    - толықтай түсінсе, сенімді болса, бас бармағын жоғары көтереді;

    - түсінуге жақын болса, аздап білсе, бас бармағын ортада ұстайды;

    - егер түсінбесе, сенімсіз болса, бас бармағын төмен түсіреді.


    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақтау


    Топқа бірігу кезінде және тақтаға шыққанда ұқыпты болу.


    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 7 сынып
    16.05.2021
    593
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Муканова Лазат Мукаметкалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации