Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақтың тиімділігін арттырудың бірден бір жолы оқу пәндерінің сабақтастығы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақтың тиімділігін арттырудың бірден бір жолы оқу пәндерінің сабақтастығы
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тиімділігін арттырудың бірден бір жолы оқу пәндерінің сабақтастығы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тиімділігін арттырудың бірден бір жолы оқу пәндерінің сабақтастығы.
5 сынып. Процент (пайыз) – әдебиет, ағылшын және орыс тілдері бойынша – әріптердің орналасу жиілігі (информатика – перне тақта)
Статистика. Кездейсоқ оқиға.
Координаттар жүйесі – бейнелеу өнері, сызу
Астана қаласындағы ғимараттар –көпжақтар, тарихи мәліметтер, сызу, бейнелеу, география
9 сынып геометрия – векторлар физика, информатика пәндерімен байланыстыруға болады.
Білім беруде пән аралық байланыстың маңызы зор Дүние жүзіндегі ғылыми-техникалық прогресстің ілгерілеуі – әлеуметтік-экономикалық өзгерістер білім беру жүйесінің, оқу орындарындағы оқу-тәрбие үдерісін дұрыс ұйымдастыру технологиясының жаңа сатыға көтерілуін талап етеді. Елбасымыз кезекті Жолдауында: «Ғаламдану жағдайында қазақстандықтардың интеллектуалдық қабілеттері біздің жоспарларымыздың негізгі факторлары болып табылады. Кез келген «ұлттың бәсекелестік қабілеті бірінші кезекте оның білімдік деңгейімен анықталады»,–деп атап көрсетеді.«Сабақ өту – жай ғана шеберлік емес, ол – жаңадан жаңаны табатын өнер»,–дейді Ж.Аймауытов. Расымен де, мұғалім болып, бала оқыту – оңай шаруа емес. Кез келген педагог өз сабағының қызықты, әрі тартымды өтуі үшін өз сабағымен қатар, жалпы білім беретін басқа да пәндерге байланыс жасау арқылы білім беруі тиіс. Пән аралық байланыс ең алдымен, жалпы оқу процесін, ғылымдар жүйесінің бір арнаға тоғысуына септігін тигізеді. Мұғалімге бірыңғай талаптар қоюға және әр түрлі пәндерде ортақ мүддені шешуге жұмылдырады, оқушының интеллектуалдықөрісінбайытуға мүмкіндікбереді. Сабағымда6 сынып математика пәнінен «Координаттар жүйесі» тарауында – бейнелеу өнері, сызу, география пәндерімен, 9 сынып геометрия пәнінен «Векторлар» тарауында физика, информатика пәндерімен байланыстырдым және 9 сынып геометрия пәнінен «Көпжақтар» тарауында Астана қаласындағы ғимараттар , тарихи мәліметтер, сызу, бейнелеу, география пәндерімен байланыстыруға болады. «Процент» және «Кездейсоқ оқиға» тарауларын – информатика, қазақ тілі, әдебиет, ағылшын және орыс тілдері пәндерімен байланыстыруға болады. Нәтижесінде комьютердің перне тақтасында әріптер жиілігін орналастыруға болады.
Байқағаным, балалардәстүрлісабақтангөрі, пәнаралықбайланысжасауарқылыөткенсабақты тез меңгереді, әріесіндежақсысақтайды. Соныменбірге, оқушыларғапәнаралықбайланыстанегізделгенкөптегентапсырмаберемін. Нәтижесінде, балаларәрбіртапсырманықызығушылықпенорындады. Мұғалімніңкөздейтінмақсаты – оқушыларғаберілетінғылымибілімнегіздерініңбірлігін, пәнаралықбайланысынсақтапотыру. Пәнаралықбайланыскезінде, оқушылардыңойынтиянақталуына, қиялдауына, ұғымдымеңгеруге, ойдасақтаумүмкіндіктерінарттыруғажағдайжасалады.Пәнаралықбайланыс – түрліоқупәндерініңарасындағыөзарабайланысынайқындаушартыжәнебілім беру мен оқытуталаптарыныңбірі. Пәнаралықбайланыстыңқазіргіоқыту-тәрбиелеу, білім беру жүйесіндеоқушылардыңдүниетанымынтереңдетеотырып, оқытудыңтиімділігінарттыруғакөмектесуіғылымипедагогикалықдәлелдемеретіндетанылады. Оқушылардыңәртүрліпәндербойыншаберілетінтеориялардытүсініп-білуі, олардыңжалпыақыл-ойынасерпінтуғызып, танымдықіс-әрекеттерінешығармашылықсипатберіп, барлықалынғанбілімінжүйелейді.“Білімдіұрпақ – болашақтыңкепілі”, – демекші, қазіргітаңдаелдіңболашақазаматтарынқалыптастырубағытындағыбілім беру мәселесі – мемлекетіміздіңбастысаясатыныңбірі. Білім мен ғылымның ел дамуынаоңтайлыәсеретуіүшіндемократияландыру, оқытужүйесінзаманталабынасайүйлестіреалуміндетітуындап, білімге, бүкілоқу-әдістемелікжүйегежаңаталаптарқойылуда. Сондықтанұстазіс-әрекетінжаңаталаптұрғысынанұйымдастыру – бүгінгікүнніңөзектімәселесі. Мұғалімөзбілім-білігін, оқытудыңәдіс-тәсілдерінүнеміжетілдіріпотыруыжәнежаңапедагогикалықтехнологиянымеңгеруітиіс.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз