Материалдар / Сайыс сабақ : Электротехникалық жұмыстар

Сайыс сабақ : Электротехникалық жұмыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Технология пән мұғалімдеріне көмек ретінде әтрүрлі әдіс -тәсілдер қолданып , сабақты қызықты өткізуге бағытталған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
931
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Электротехникалық жұмыстарСабақ жоспары Күні______Сынып -___9_____-Пәні: технологияСабақтардың тақырыбы: «Электротехникалық жұмыстар. Электр ажыратқыш, патрон мен электр ашасының құрлысымен танысу, оларды монтаждау».Сабақтың мақсаты:1.Білімдік: электротехникалық жұмыстар бойынша алған білімдерін тиянақтау, қызметтерін ажырата білуге үйрету. 2.Дамытушылық: оқушыларды білім дағдысын қалыптастыру, алған білімдерін практикамен ұштастыру, шеберлігін шындау .3.Тәрбиелік: оқушыларды үнемділікке баулу, үнем тәрбиесін беру.Сабақтың түрі: сайыс сабақСабақтың типі: аралас.Көрнекі құралдар: электр аша, патрон, ажыратқыш, бұрауыш, Венн диаграммасы, перфокарта.Пәнаралық байланыс: физика.Сабақтың технологиясы: сәйкестендіру тесті, Венн диаграммасы, деңгейлік тапсырма, кубизм.Сабақтың барысы.І. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, сабаққа дайындығын бақылау. Оқушылардың назарларын сабаққа аудару. Сабақ жоспарымен таныстыру. Электротехникалық жұмыстар тарауы бойынша оқушылардың білімдерін тиянақтау мақсатында кубизм стратегиясын пайдалана отырып, сұрақтарға жауап алу.ІІ. Теориялық бөлімі.І. Кубизм. 1.Қарапайым электр тізбегі неше элементтен тұрады?Қарапайым электр тізбегі 4 элементтен тұрады. Олар ток көзі, ажыратқыш, электр өткізгіш, қабылдағыш.2.Электр тізбегін құрастыру неше амалдан тұрады?Электр тізбегін құрастыру екі амалдан тұрады. 1 –сымды ұштау, 2 –электр арматурасына жалғау.3.Электр сымдарының ішкі және сыртқы қабаты неден жасалады?Электр сымдарының ішкі қабаты мыс пен алюминийден, сыртқы қабаты ток өткізбейтін оқшаулауыштан жасалады.4.Электр аспаптарының қатарына нелер жатады?Электр аспаптарының қатарына тістеуік, монтер пышағы, қысқаш, жұмыр қысқыш, бұрауыш т.б. жатады.5.Өндірісте ток көзі ретінде нелерді пайдаланады?Өндірісте ток көзі ретінде гальваникалық элемент, аккумулятор немесе генератор пайдаланады.6.Электрматериалдарының қатарына нелер жатады?Электр материалдарының қатарына электр сымы, түтікшелер, оқшаулауыш таспа, бау т.б. жатады.7.Электр тұтынушыларға нелер жатады?Электр тұтынушыларға элекр шамы, үтік, телевизор, тоңазытқыш т.б. жатады.8.Қандай материалдар ток өткізбейді?Ток өткізбейтін материалдарды оқшаулауыш деп атайды. Оларға пластмасса, әйнек, резеңке, құрғақ ағаш, фарфор жатады. ІІ. Сәйкестендіру тесті.
  • а)Электрсұқпа разетка
  • б)Электрсұқпа шанышқы
  • в)Сымдарды қосу
  • г)Ажыратқыш
  • д)Гальваникалық элемент
  • ж)Электр шамы
  • з)Сымдардың қиылысуы
  • и)Аккумулятор
Тест кілті: 1 – и, 2 – д, 3 – б, 4 – в, 5 – ж, 6 – а, 7 – з, 8 – г.ІІІ. Электр арматурадағы ақауларды түзету, перфокарта толтыру.
Ақаулардың түріТүзету жолдары
1Бір шамды шырақтың шамы күйген

2Шырақтың шамы бос бекітілген

3Электр тізбегін тоққа қосқанда шам жанбайды

4Электр патронның тірек түйіспесі сынған

ІҮ. Венн диаграммасыЭлектр ажыратқыш Электр разетка1. Тізбекті токты қосу, ажырату. 1.Электр энергиясын жылуға, дыбысқа айналдырады2. Жарық аламыз. 2. 3.1) Оқушылар Венн диаграммасы бойынша бір-бірінің жазған жұмыстарын тексереді.2) Оқушылар өздерін тексеру мақсатында электр ажыратқыш пен электр разетканың айырмашылығы мен сәйкестігі тақтаға ілініп тексеріледі.Оқушылардың жұмыстары әр бөлім бойынша тексеріліп отырады. Жаңа технология элементтерін пайдаланып, оқушылардың білімі жан-жақты тексерілгенненкейін, сарамандық жұмыс жасалады.ІІІ. Сарамандық жұмыс:Ү. Электр ажыратқыштың, патрон мен электр ашасының құрлысымен таныстыру, оларды монтаждау.Жұмысқа қажетті материалдар:1-бұрауыштар, 2-электр ажыратқыштар, 3-электр патрондары, 4-электр ашалары.Мақсаты: тұрмыста қолданылатын электр ажыратқыш, электр патроны, электр ашасының құрлысымен танысып, құрастырып үйрену.Оқушыларға жұмыстың орындалу ретін, қауіпсіздік ережелерін және қосымша әдебиеттерді пайдалана отырып, құрлысымен таныстырылады.Патрондар – электр шамдарын электр тізбегіне қосу үшін қажет. Олардың төбеге, қабырғаға бекітілетін және асып қойылатын бірнеше түрі бар. Патрондардың корпусы ток өткізбейтін материалдардан әзірленген. Оның ішкі бөлігінде екі түйіспелі бұрауышы болады, ол металл пластинкаларға бекітіледі.Электр ажыратқыштар – электр тізбегін қосу және ажырату үшін қолданылады.Электр ашасы – токтың тұтынушысы мен тізбегі қосылады. Олардың екі түрі бар. 1-бөлшектентін, 2-бөлшектенбейтін.Бүгінгі сабақта электр ашасының бөлшектенетін түрін қарастырамыз. Оқушыларға электр патроны, электр ажыратқыш, электр ашасы, бұрауыш, қауіпсіздік ережесі таратылып беріледі.ҮІ. Сарамандық жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережесі.Электр ажыратқыштың патроны мен ашасының құрлысымен танысу, оларды монтаждау.
  • Электр тізбектерін жинағанда, оны токтан ажыратуды ұмытпа.
  • Электр тізбегін тек мұғалімнің көмегімен қос.
  • Электр құрастыруға арналған құрал-саймандарды ешқандай ақау болмауы тиіс.
  • Электр сымдарын оқшаулағанда, олны мықтап бекіт.
ҮІІ. Жұмыс барысы.Электр патроны:1.Патронның корпусынан қақпағын ажыратып алындар, фарфордан жасалған өзегін шығарындар.2.Өзектің құрлысымен танысып, түйіспе бұрауыштарын табындар.Оқушылар сарамандық жұмыс кезінде бұрауыштың көмегімен электр ашасының, патронның құрлысымен танысып, оларды монтаждап көреді. ҮІІІ. Сарамандық жұмысты бекіту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылады.
  • Тұрмыстық электр арматураларының корпустары неліктен пластмассадан жасалған?
  • Электр арматураның контактілері қандай материалдан жасалған?
ІҮ. Бағалау: Оқушылардың электротехникалық жұмыстар тарауы бойынша білімдері мен сарамандық жұмыс кезіндегі бағалары қорытындыланып бағаланады.Бағалау парағы
Оқушылардың аты-жөніКубизм стратегиясыСәйкестендіру тестіПерфокарта толтыруВенн диаграммасыСарамандық жұмысқорытынды
1.2.3.4.5.













Ү. Үй тапсырмасы. Пәтерді жарықтандыру (схемасы).

































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ