Материалдар / Саламатты тамақтану, Ашық сабақ, 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Саламатты тамақтану, Ашық сабақ, 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне әдістемелік көмек ретінде сабағымды ұсынам. Жаңартылған бағыттағы әдіс тәсілдерді мысалға «Құрастыр, одан кейін жауап бер» әдісі, «Төрт сөйлем» әдісі, «Биографиялық тоңазытқыш » сияқты әдістерді қолдана отырып оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Тамыз 2019
1259
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Дұрыс тамақтану, гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар.

Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Б.Рахметкалиева

Сынып: 7

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:


Саламатты тамақтану

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.О7. Ғаламтор, энциклопедия, газет- журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау.



7.Ж6. Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексеру, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізу, редакциялау


Сабақ мақсаты




Барлық оқушылар: Ғаламтор, энциклопедия, газет- журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолданады, авторына сілтеме жасай алады;

Мәтіндегі сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексереді, синонимдік қатармен ауыстыра отырып, лексикалық түзетулер енгізеді, редакциялай алады

Оқушылардың көбісі:

Ағзаға пайдалы көкөністерден жасалатын салат түрін ойлап табады,сипаттап жазады.

Кейбір оқушылар: Өзінің ауласында өсетін көкөніс немесе жеміс-жидектердің бірінің суретін салып жарнамалайды және «Егер сіз блогер болсаңыз» тақырыбында өз пікірін жаза алады


Ойлау деңгейлері



Қолдану

Бағалау критерийі

1. Қосымша ақпараттардағы деректерді іріктейді

2. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан қажетті деректерді қолданады

3. Авторына сілтеме жасайды



Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тағам, ағза, дәрумендер

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: тамақ рационы, тамақтану тәртібі, адамның денсаулығы, жеміс-жидектер мен көкөністер

Менің ойымша....

Біріншіден...

Сондай-ақ...



Жоғары дәрежелі сұрақтар:

-Саламатты тамақтану дегенді қалай түсінесің?

-Саламатты тамақтанып жүрміз бе?

Құндылықтарға баулу

Мәтін бойынша тапсырмаларды орындата отырып,«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының үшінші құндылығына сәйкес оқушыларды салауатты тамақтануға, денсаулықтарына жас кездерінен бастап жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу



Пәнаралық байланыс

Биология пәніндегі «Дәрумендер» тақырыбымен байланыстырамын

АКТ қолданылуы

Слайд, интерактивті тақта,бейнебаян

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен)

Ресурстар







Сабақтың басы

5 минут









Оқушыларды жеміс-жидектердің, көкөністердің суреттері бойынша топқа бөлемін.

1-топ «Жемістер»

2-топ «Көкөністер»



-Балалар, қолымыздағы суреттерге назар аударайықшы.

-Бұл суреттерді бір сөзбен қалай атаймыз?

-Саламатты тамақтану дегенді қалай түсінесің?-деген сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын анықтаймын

Сабақ мақсатымен, бағалау критерийімен таныстырамын







интерактивті тақта,



суреттер



Сабақтың ортасы

5 минут









































6 минут





































2 минут

















































6 минут































3 минут













8 минут

Жеке жұмыс: «Құрастыр, одан кейін жауап бер» әдісі



Мәтінді мұқият оқыңыз. Синонимдік қатарларды тиімді қолданып, мәтінді өзгертіңіз.





Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек»











«Төрт сөйлем» әдісі

Пікір. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтір. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.



Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек»





Ширату жаттығуы Тамақтану туралы бейнесюжет тамашалай отырып, гендік өзгеріске ұшыраған тағамдарды таптыру







Жұптық жұмыс

«Биографиялық тоңазытқыш » (Биотоңазытқыш)әдісі

Оқушылар өздерінің жасаған жазбаларымен жұпта алмасады.Бір-бірінің тоңазытқышындағы тағамдарға қарап,сол адамның қаншалықты дұрыс тамақтанатынын сипаттап жазады.Мұғалім оқушыларға жазба жұмысын орындау үшін көмекші сұрақтарды ұсынуына болады.

1.Досың қандай тағамды көбірек ұнатады?

2.Ол қандай тағамды көбірек сатып алады?

3.Қандай тағамдарды мүлдем ұнатпайды?

4.Досың салауатты өмір салтын ұстана ма?

5.Қандай дәрумендерді көбірек пайдаланады?

6. Қандай дәрумендер жеткіліксіз?

7. Тамақтану бойынша қандай ұсыныстарың бар?



Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек»











Топтық жұмыс:



«Жеміс салаты» ойыны.

Оқушыларға дәрумендердің пайдасы туралы және ол дәрумендер қандай жемістерде, көкөністерде кездесетіні туралы ақпарат кездесетін газет-журналдарды ұсынамын.

Шағын топтардағы оқушыларға бірнеше жеміс-жидектер, көкөністердің атауы жазылған сөздер беріледі.

Осы жемістер мен көкөністерде қандай дәрумендер болатынын естеріне түсіреді немесе болжам бойынша айтады

Пайдасына қарай ең қажет деген бесеуін таңдап алады Сол таңдап алған жемістермен жасалатын салат түрін ойлап табады. Жасалу жолын сипаттап жазады. Сипаттау барысында газет-журналдардан ақпаратты пайдаланып, авторына сілтеме жасайды



Қ.Б «Екі жұлдыз, бір тілек»





«Жарнама» әдісі және «Егер сіз блогер болсаңыз...»

Өзінің ауласында өсетін көкөніс немесе жеміс-жидектердің бірінің суретін салып жарнамалайды.Көкөніс пен жеміс-жидектердің пайдасы, оның құрамындағы дәрумендер туралы ақпараттар қамтылуы тиіс.

«Егер сіз блогер болсаңыз осы тақырып жайлы қандай пікір жазар едіңіз?















































Picture 2

Жарнама

1. Тегін блогерлік сайттардың бірін таңда

2. Қажетті ақпаратты енгізіңіз (пайдаланушының аты, құпия сөз).

3. Өз блогыңызға ат беріңіз.

4. Талаптарын қабылдап, үлгі таңдаңыз.

5. Жариялаңыз!



Қ «Екі жұлдыз, бір тілек»



Дескриптор

Білім алушы

- ақпарат көзін анықтайды, деректі іріктейді

- тақырыпқа қатысты синонимдерді орынды қолданады

- лексикалық түзетулер енгізеді

- жарнама мәтінін құрастырады



Оқулық баспасы: Алматы Атамұра – 2017



123-бет



























«Ұлан»



«Ақ желкен»



«Өте дәмді»,



«Пайдалы кеңестер»





































https://yandex.kz/video/search?filmId=1324295734847509040&text=саламатты%20тамақтану

















Соңы



Кері байланыс

5 минут



«Тамаша идеялар»

-Назарыңызды аудартқан бір сөзді айтыңыз.

-Сіз үшін есте сақтау керек үш сөзді айтыңыз.

- Мағынасына күмән туған төрт сөз.



Саралап оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Бұқаралық ақпарат құралдарынан алынған мәліметтерді пайдалана отырып,сипаттау мәтінін жазады,жарнама мәтінін құрастырады, блогерлік пікір білдіре алады

«Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі арқылы оқушыларға үнемі қолдау көрсетіп, мадақтау сөздер айтып отырамын









Сабақ барысында оқушылардың денсаулығын басты назарда ұстаймын. Шаршамау үшін ширату жаттығуларын ұйымдастырамын

Рефлексия

Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!