Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Салауатты тамақтану әдеттерін қалыптастыру" ата-аналарды педқолдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
22.1024
Бекітемін---------------ДТЖО:Самигуллина А
Салауатты тамақтану әдеттерін қалыптастыру
Мақсаты: балалардың салауатты өмір салтының құрамдас бөлігі ретінде ата-аналардың тамақтану мәдениетін қалыптастыру
Міндеттері:
балалардың физикалық және психикалық дамуындағы дұрыс тамақтанудың маңыздылығын ашу; дұрыс тамақтанбауға байланысты әртүрлі аурулар және олардың салдары туралы түсініктерді кеңейту;
дұрыс тамақтану негіздерін қалыптастыруға үйрету (әртүрлілік, модерация және тепе-теңдік);
отбасында дұрыс тамақтану үшін қолдау ортасын құру бойынша практикалық кеңестер әзірлеу.
Ұлттық құндылықтар мен тұлғаның жеке қасиеттері: әділеттілік және жауапкершілік.
Жоспар
-
Кіріспе бөлім
-
Ұйымдастыру кезеңі
-
-
Негізгі бөлім
-
Бейнежазбалар, бейнероликтер көру
-
«Сұрақ – жауап» жаттығуы
-
«Балаға дұрыс тамақтану әдеттерін қалыптастыруға қалай көмектесуге болады» ми шабуылы
-
Топтық жұмыс: «Дұрыс тамақтану газеті» қабырға газеті
-
-
Қорытынды бөлім
Күтілетін нәтижелер:
Ата-аналар:
-
балалардың дамуындағы дұрыс тамақтанудың мәні мен маңызы туралы біледі;
-
дұрыс тамақтанудың негізгі принциптері туралы білімді меңгереді;
-
балалардың теңгерімді тамақтануын ұйымдастыру бойынша құзыреттерді қалыптастырады;
-
тамақтану режимінің бұзылуы және денсаулыққа зиянды тағамдарды тұтынудан болатын әртүрлі аурулар туралы білім алады.
Сабақтың ұзақтығы: 60 минут
-
Уақыты
Мазмұны
Ресурстар
ы
5 мин
I. Кіріспе бөлім
Жеңіл музыка ойнап тұрады.
Топтарға бөлу. Сабақты бастамас бұрын, әр ата-ана себеттен жеміс-жидек немесе көкөніс суретін алып, осы суретке сәйкес өз орнына барады.
Педагог: - Құрметті аналар мен әкелер! Біз сіздермен кездескенімізге қуаныштымыз. Бүгін дұрыс тамақтану әдеттері туралы сөйлесеміз. Сабаққа кіріспес бұрын, бір-бірімізбен амандасайық.
https://ww w.youtube. com/watch
?v=BoQq8 Zk22pg (жеңіл музыка)
1-слайд
Педагог: - Салауатты өмір салты бірнеше компонентті қамтиды. Олардың өте маңыздысы –дұрыс тамақтану. Бірақ біз жейтін тағамның бәрі бірдей пайдалы ма? Ұзақ жылдар бойы денсаулықты сақтау үшін қандай
тағамды таңдау керек? Бүгін осы туралы сөйлесеміз.
5 мин
II. Негізгі бөлім
Бейнежазбалар, бейнероликтер көру https://www.youtube.com/watch?v=CkqmwnVHlmo Дұрыс тамақтану: ақуыздар, майлар, көмірсулар Педагог: - бейнероликті көргеннен кейін, дұрыс тамақтану салауатты өмір салтын ұстануға көмектесетінін атап өтуге болады. Дұрыс тамақтану біздің ағзамызды нәрлендіріп, өзімізді жақсы сезіну үшін қуат береді. Оған 3 компонент көмектеседі: көмірсулар, ақуыздар және майлар.
Құрметті ата-аналар, олар қандай тағамдарда бар екенін айта аласыздар ма?
2-слайд
-
5 мин.
10 мин.
«Сұрақ-жауап» сергіту жаттығуы
Педагог: - Біздің елімізде әртүрлі ұлт өкілдері тұрады. Ұлттық тағамдардың дұрыс тамақтануға қаншалық сәйкес келетінін білейік. Ол үшін сіздерге бірнеше сұраққа жауап беру керек. Мен әрқайсыңызға сұрақтар жазылған қағаз беремін, сіздерге сол сұрақтарға жауап берсеңіздер.
Педагогке арналған кеңес: дұрыс жауаптар қалың қаріппен жазылған.
-
Бұл сусынды ішетін адамдар асқазан мен өкпе ауруларынан зардап шекпейді, тіпті туберкулезді (көк шай, шұбат, қымыз) емдейді дейді
-
Қазақша «шоколад». Ол тары, сүзбе, қант, мейіз және майдан жасалған (жент, балқаймақ, құрт).
-
«Жеті шелпек сені жеті бақытсыздықтан сақтайды» деген қазақ мақалы бар. Шелпек - бұл (ет, сүзбе, нан).
-
Орыс тағамдарының негізгі бірінші тағамы. Тіпті «Менің өз әкем шаршатады, ал... ешқашан» деген мақал да болды (тюря, щи, борщ).
-
Орыс мақалы: «Палата аппақ болса да, ... жалықтырады» (нан, ет, қант).
-
Неміс нанымына сәйкес, оның емдік қасиеттері бар және оны жаңа жылда жеген адам жыл бойы сау болады. Немістер біреуге бақыт тілеп, айтады.
«Жақсы өмір сүр, ... же» (қалақай, пияз,
қырыққабат).
-
Етті немесе балықты қайнатпайды, қуырмайды, бірнеше сағат бойы маринадта ұстайды (хе, шашлык, заливное).
-
Бұл тағам ежелгі заманнан белгілі, Ибн Синаның өзі оны ағза әлсіреген кезде тағайындаған дейді. Оны дайындаудың ондаған рецепті бар және оны қалай дайындау керегін білу – өзбек азаматы үшін абырой. (лағман, бешбармақ, палау).
-
Қазақстанда және Орта Азияда осы танымал тағамның атауы түркі тілінен аударғанда
«толтырылған бас» (қуырдақ, манты, ат-бас) деп аударылады.
3-слайд
-
-
-
-
10 мин.
10 мин.
10. Наурыз-көже 7 элементтен тұрады: су, сүрленген немесе кептірілген ет, тұз, май, айран және (жұмыртқа, жарма, құрт).
Педагог: Біздің елімізде тұратын халықтардың тағамдары алуан түрлі және керемет деп қорытынды жасауға болады.
Енді мен Әлішер атты бала туралы оқиғаны тыңдап, оның қандай проблемаға тап болғанын және оны қалай шешуге болатындығын анықтауды ұсынамын. Педагог оқиғаны баяндайды
Әлішер – 3- сынып оқушысы. Балаға ата-анасы үш жыл бойы ақша береді. Алишер барлық ақшасына сағыз, чипсы, газдалған су алады. Ол бәрінен бұрын McDonald' s-ке барғанды ұнатады. Ол жерден гамбургер, фри-картобын, чизбургер сатып алады.Ол мектеп асханасынан тамақтанбайды, өйткені ол сорпа мен ботқа жемейді. Үзілісте ол тоқаш сатып алып, тез, су ішпей құрғақтай жейді, өйткені үзіліс қысқа, ал буфетте кезек көп. Өкінішке орай, баланың оқуы жылдан - жылға нашарлайды. Оның жиі басы ауырады, сабаққа назар аудару қиынға соғады, тез шаршайды.
Ми шабуылы «Балаға дұрыс тамақтану әдеттерін қалыптастыруға қалай көмектесуге болады» Педагог: - Құрметті ата-аналар, Әлішерде қандай мәселе бар, ойланып көріңіздерші? Бұл мәселенің себебі неде? (Ата-аналардың жауаптары)
Педагог: - шынында да, Әлішердің денсаулығына байланысты мәселелер бар: Әлішер нашар оқи бастады, басы ауырады, тез шаршайды. Мұның бәрі Алишердің дұрыс тамақтанбауынан болып отыр. Бұл мәселені шешуге оған қалай көмектесуге болады? Қандай ұсыныстарыңыз бар?
Ата-аналардың ұсыныстарын мұғалім тіркейді.
Ми шабуылы аяқталғаннан кейін мұғалім балалардың дұрыс тамақтануының мамандар ұсынған 5 қағидасын ұсынады.
-
Жүйелілік – тамақтану режимін сақтау.
-
Әртүрлілік – ағзаға әртүрлі пластикалық және энергетикалық материал қажет: ақуыздар, майлар,
-
слайд
-
слайд
-
-
-
-
көмірсулар, дәрумендер, минералдар – мұның бәрін бала тамақтан алуы керек.
-
Сәйкстік – күні бойы жейтін тағам бала ағзасының шығындарын энергиямен толтырыуы керек.
-
Қауіпсіздік – бұл жеке гигиена ережесі, жаңа және ескірген өнімдерді ажырата білу, бейтаныс өнімдерді мұқият өндеу.
-
Ләззат – дәм сезімталдығының даму деңгейі неғұрлым жоғары болса, ағзаны қорғау деңгейі соғұрлым жоғары болады.
Педагог: Осы әртүрлі тамақтану принциптерін сақтай отырып, сіз денеңізді барлық қажетті қоректік заттармен қамтамасыз ете аласыз, салмақты сақтай аласыз және жалпы денсаулықты жақсарта аласыз. Салауатты өмір салты – бұл үнемі күш салудың және денеңізге қажетті тағамдарды таңдаудың нәтижесі екенін есте ұстаған жөн.
Топтық жұмыс
«Дұрыс тамақтану газеті» қабырға газеті
Педагог: – Материалды бекіту үшін біз «Дұрыс тамақтану газетін» жасаймыз
Үстелдерге алдын-ала 3 парақ ватман, желім, түрлі- түсті маркерлер қойылған.
-
топқа арналған тапсырма. «Пайдалы тамақтанудың ұлттық дәстүрлері» айдарын жасаңыз. Нәтижені көрсетіңіз.
-
топқа арналған тапсырма. «Салауатты отбасының салауатты мәзірі» айдарын жасаңыз. Нәтижені көрсетіңіз.
-
топқа арнаглған тапсырма. «Пайдалы кеңестер» айдарын жасаңыз. Нәтижені көрсетіңіз.
Презентациялар аяқталғаннан кейін командалар айдарлары бір газетке біріктіріледі.
Педагог: — Бүгінгі жұмысымыздың қорытындысын белгілі дана сөздермен шығарғым келеді: «Тамақтану үшін өмір сүрмей, өмір сүру үшін тамақтану керек». Балаларымыздың тамақтану тәсілі көбінесе олардың денсаулық жағдайына, еңбекке қабілеттілігіне,
ағзаның қорғаныс және бейімделу қабілетіне, аурушаңдыққа және өмір сүру ұзақтығына
6-слайд
1-қосымша
-
-
-
-
байланысты. Тек қалыпты, теңдестірілген тамақтану
ұзақ өмір сүрудің кепілі бола алады.
10 мин.
III. Қорытынды бөлім
Педагог: – Енді бүгінгі кездесуді қорытындылайық. Сіздерден QR-кодты сканерлеуді сұраймын. Сілтемеге өтіп, өз әсерлеріңізді PADLET-те бөлісе аласыздар. (https://padlet.com/auth/login?referrer=https%3A%2F% 2Fpadlet.com%2Fdashboard).
Педагог: – Құрметті ата-аналар, міне, біздің кездесуіміз аяқталды. Мен сіздерден бүгінгі сабақтан өздеріңіз үшін жаңа нені білгендеріңіз және келесі жолы не туралы сөйлескілеріңіз келетіні туралы пікірлеріңізді білдіруді сұраймын.
Педагог: – Бүгінгі кездесуімізден кейін сіздер дұрыс тамақтануға көбірек көңіл бөлетіндеріңізге сенімдімін, сондықтан әрқайсыңызға «Дұрыс тамақтану» жадынамаларын таратқым келеді.
2-қосымша
-
слайд
-
слайд
-
-