Материалдар / Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
салт - дәстүр туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Тамыз 2018
1081
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: Алтайбаев негізгі орта мектебі

Күні: 14.02

Мұғалімнің ата-жөні: Мукашева М.С

Сынып: 2

Қатысқандар : Қатыспағандар:

Бөлім:

Салт – дәстүр және ауыз әдебиет

69 сабақтың тақырыбы

Қошақаны қойдың. Қой.

Сабақтың оқыту мақсаттары.

2.1.5.1. Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу.

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың бәрі: төрт түлік жырларының халық ауыз әдебиеті үлгілеріне жататының біледі.

Оқушылардың көпшілігі: қойдың пайдасы туралы әңгімелей алады.

Кейбір оқушылар: мәліметтерді сызбаға түсіре алады..

Құндылық

Әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретінакадемиялық білім, тұрақты өзіндік білім алу дағдылары.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, сурет, музыка.

АКТ қолдану дағдылары

Мультимедиялық оқу құралы. Интербелсенді тақта, ғаламтор.

Алдыңғы бөлім

Қош келдің, Наурыз.


Қарағанды облысы. Шет ауданы.

Жарылғап батыр ауылы.

Алтайбаев негізгі орта мектебі.

Бастауыш сынып мұғалімі

Мукашева Мейрамкул Саулебекқызы



Жоспар

уақыт

Сабақ кезеңдері


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

2мин

Сабақтын басы

Сыныпты қалыпқы келтіру.

.- Сабақта мұқият болу;

- Бір – біріміздің сөзімізді бөлмеу;

- Сұрақтарға толық жауап беру;

- Сыныптастарымыздың пікірін, ойын сыйлау;

- Әдепті болу.

Оқушылар өлең жолдарын қайталап өздерін сабаққа дайындайды.

3мин

Үй жұмысын тексеру


Наурызда ата-анаңа, ұстазына, досына қандай тілектер білдірер едің? Құттықтау хат жазып келу.

Жазған хаттарын оқып беру.

5мин




5мин







Жұмбақ шешу








мақал-мәтелдерді түсініп оқу

Ой қозғау.

Төрт түлікке нелер жатады? Олардың төлдері қалай аталады?


Мағананы ажырату


  1. Кішкентай ғана бойы бар,
    Айналдырып киген тоны бар. (қой)

Үш тілде айтылуы.

Қой – өазақша айтылуы.

Баран – орысша айтылуы.

Ship – ағылшынша айтылуы.


  • Мал өсірсен қой өсір,

Өнімі оның көл-көсір.

  • Қойдың сүті қорғасын,

Қойды ұрған оңбасын.


Төрт түлік туралы видио көрсету.




Балалар жұмбақты жауабын табады.








Оқушылар мақалды түсініп оқиды.

3мин

Оқулықпен жұмыс

«Қой» мәтінің түсініп оқу.

Балалар мәнерлеп оқиды


1мин

«Блум түймедағы»

Аңыраған – қой мен қозының бөлінген кезі.

Жамыраған – қой мен қозының табысқан кезі.

Дәптермен жұмыс.

2мин


Қойдың түрлері


3мин

Тұжырым

Қазақта дәулеттің ұйытқысы қой екендігінде дау жоқ. Елдің ырысы да, байлықтың кіндігі де осында. Қойдың қи – тезегіне дейін береке, өзіне тошеніш, жыртынды жер мен жайылымға тыңайтқыш, малшы-шопандарға қысқы - жазғы отын. Бір сөзбен айтқанда, қой тұнып тұрған қазына байлық. Сондықтан да қазақ халқ қойға деген жақсы көзқарасын ән – жырымен білдіріп отырады.


2мин

Қызығушылығын ояту»


мультимедиялық суреттермен «Қошақаным» әнін балалармен бірге қосылып орындау.


Оқушылар өлең жолдарын қайталап өздерін сабаққа дайындайды.


2мин







Қойдың пайдасы.

Қойдың сүтінең алынатын тағамдар.








2 мин


Сергіту сәті

Интербелсенді тақтадан көрсетеді

Балалалар қайталап орындайды

2мин









Анасын тап ойыны.

Төлін тап:

Сиыр-

Қой-

Ешкі-

Түйе-

Жылқы-










2мин

Қызық дерек

Дүние жүзінің 170-тен аса елінде 650-дей қой тұқымдары мен тұқымдық топтары бар. Қойдың дене ұзындығы 60-110 сантиметр, шоқтығының биіктігі 55-100 сантиметр болса 12-15 жыл тіршілік етеді, 5-7 айларында жетіледі, 15-18 айында ғана күйекке жіберіледі. Саулықтарының буаздығы жалқы, кейде егіз туады.


3мин



Жеке жұмыс

Семантикалық карта.


Жұнінен жасалатын заттар

Терісінен жасалатын заттар

Сүтінен әзірлейтін тағамдар

..

....

...

...

...

...





өз тапсырмаларын орындайды

3мин

Бағалау.

Кері байланыс

«Білім ағашы» кері байланыс

Балалар стикерге тілектерін жазып ,тақтадағы алма ағашы суретіне жапсырады.


Үй жұмысы

Жырды жаттау.

Күнделікке жазады.















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!